Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door L3MMING, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Me vader heeft de samsung mw940 voor mij net gekocht. En de kwaliteit van de tv en de 360 is echt fenomenaal. Wat ik ook heel wreed vind is de sound en dat het hd ready ondersteund. Ik raad echt iedereen deze monitor aan, alleen moet ik de tv znders toevoegen op de juiste plaats, maar het lukt maar niet. Hoe moet ik dat doen?

2. thr

thr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lucky bastard:)

3. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    val wel mee, want ik 3de klas gymnasium gehaald en daarom kreeg ik hem. En ik zal ook wel ff een keertje foto's opsturen ;)

4. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Cool, wel leuk om al die 940 MW foto's te zien.

Zaterdag krijg ik m'n 24" Sony ook binnen, zal ik ook nog wel wat leuke foto's van maken. Ik hoop dat het beeld fantastisch is, wat het naar mijn idee ongetwijfeld zal zijn.

5. | B0SS |

| B0SS | Go!

Leuk Bevonden:
    0
    Om je tv in te stellen moet je eerste de juiste area configuration kiezen bij setup in het menu (dus Europa). Vervolgens kan je bij channel Nederland kiezen en de tv alle kanalen automatisch voor je laten instellen :b:

Weet er iemand hier toevallig of ik de speakers in mijn 940MW samen kan laten werken met mijn 2 pc speakers en subwoofer en hoe dat dan moet (indien mogelijk)?

Laatst bewerkt: 10 aug 2006
  6. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ik had het al uitgevonden net naar mijn reactie, maar toch bedankt :)

En jou vraag weet ik niet zeker of je dat bedoeld en ik heb het ook nooit geprobeerd, maar je hebt toch ook een stekkertje voor de audio.

7. | B0SS |

| B0SS | Go!

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik gebruik dus de vga kabel en de 2x tulip gaan in de 3.5mm jack. Ik kan nu alleen audio door mijn pc speaker krijgen door de koptelefoon-uitgang met de audio-in van mijn geluidskaart te verbinden, maar dan komt vanzelfsprekend geen geluid uit de speaker in de 940mw.

EDIT: Laat maar zitten. Ik spaar wel 150 euro en koop een Creative Inspire GD580 (5.1) ;) Virtual Dolby Surround houdt me voorlopig wel blij *)

Laatst bewerkt: 10 aug 2006
  8. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gaat de dell E153FP monitor op een xbox360 met een HD VGA kabel ?
    hier is de link van de monitor http://support2.jp.dell.com/docs/monitors/E153FPSX/Du/specs.htm

resolutie 1024 x 768 is goed é?
    maar met die kabels daar snap ik niets van :)
    kan iemand me helpen ik zou graag willen gamen op mijn kamer:)

het heef een D-sub maar geen DVI ...

Laatst bewerkt: 11 aug 2006
  9. 2005simoens

Leuk Bevonden:
    0
  10. | B0SS |

| B0SS | Go!

Leuk Bevonden:
    0
    Deze is niet echt geschikt, simoens. Je wilt een monitor hebben met een responstijd van 8 ms of lager en als je van plan bent je pc er ook op aan te sluiten moet je eentje hebben met dvi en d-sub (vga). Verder kan je beter gaan voor een breedbeeld monitor, want anders krijg je last van balken ;)
    Edit: Indien je het al hebt is het wel mogelijk je xbox 360 via de vga-kabel er op aan te sluiten. Je zal wel een klein beetje last krjigen van ghosting en je zal spellen in 1024 x 768 moeten spelen

11. 2005simoens

Leuk Bevonden:
    0
  12. | B0SS |

| B0SS | Go!

Leuk Bevonden:
    0
    De Dell die bij jou beneden staat is stukken beter geschikt. Als ik jou was zou ik die gebruiken ;)

13. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ik zou gewoon de samsung mw 940 nemen als je de geld daarvoor over hebt. Ik niet, maar mijn vader wel.

14. | B0SS |

| B0SS | Go!

Leuk Bevonden:
    0
    Jah de 940MW is de ultieme oplossing voor mensen met beperkte ruimte/budget, maar toch alles uit de 360 willen halen ;)

15. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Stelletje zeikwijven ;)

16. thesixt36

thesixt36 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    KVM Switch

FF een vraag waar ik niet uitkom..
    Ik heb vandaag een switch gekocht...Sitecom KVM Switch Kit 2 PC-PS/2.
    Ik heb hem verbonden met een Pc gekoppeld aan een Iiyama monitor en de Xbox 360.Maar als ik Xbox360 wilt spelen dan moet de pc ook aan staan omdat de stroom toevoer via ps2 Keyboord gaat.Er zit namelijk geen adapter bij de switch..Dus als ik beiden apparaten aan heb,en denk van pc uit,dan werkt de Xb360 ook niet meer.Erg duur ding voor 55 euri dat niet op een normale manier werkt...wie weet een betere switch of een oplossing???????:mad:

17. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Jippie, m''n Sony FW900 is er nu! Zal morgen wat leuke foto's posten.

18. | B0SS |

| B0SS | Go!

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat die 24"? Sweet dude. Ik wil wel zien hoe het eruit ziet :)

19. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Jup, is 24".

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd :b: Ik kan binnenkort ook gaan genieten van een 24 inch monitor, te weten de Samsung SyncMaster 244T :)

Vraagje : Ondersteund jouw monitor ook HDCP ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina