We mogen onze naam niet gebruiken in de motto - Your motto contains inappropriate language. Please try again. Zouden we hem wel mogen gebruiken in de games??
Ja ik zag het ja, wilde het gister aanpassen. Een beetje zielig vind ik het wel hoor van Microsoft!!!
Dus 'attitude' mag al niet van M$ ?? zo zielig idd Maarre moeten we er bij een man of 20 geen punt achter zetten..?. er haken vast nog wel wat mensen af, maar heus niet al te veel.. Een vaste groep van een man of 12 lijkt me uiteindelijk wel redelijk toch?
Dit kan ook niet, volgens mij is het gewoon onmogenlijk zoiets te doen. Dan zetten we er wel G.W.A. neer.
ik heb momenteel geen l!ve maar ik wil denk ik SR met 3 Maanden L!ve kaart weer gaan kopen.. Maar ik heb wel intresse in het joinen van de clan
Ik heb me geregistreerd op het forum, maar krijg geen bevestiging per email binnen!? Kan iemand hier naar kijken? Laat maar, hij zat bij de ongewenste email.
Je staat er nu ook bij, Alle leden moeten zich wel registreren op onze forum! http://zulu.messageboard.nl/14469/index.php
Ik zou ook graag gamers with attitude willen joinen, heb evve nagedacht en ik heb de game al bijna gepreorderd. Gamertag is - serious siem email = simon_metselaar@hotmail.com
Je staat erbij, zat jij niet eerst in mijn friendlist? ben jij al lid dan? Als ik je er bij moet zetten moet je het even zeggen :b: .