Vind je niet dat het een beetje te druk gaat worden. We hebben nou een man of 20 fzo. Denk dat dit wel genoeg is niet???
ja maar bijv.. in mijn geval ik heb momenteel geen l!ve maar ik wil het weer kopen en sr ook als ik het geld heb of als het uit is laten we een zoiezo lijst maken een niet zeker en onactief of zoiets
We hebben maar 11 leden die zich heben geregistreerd op het forum, ik ga er van uit dat dat de echte leden zijn. Heel veel leden zullen snel afhaken.
ik ga me nu ook wel ff aanmelden omg kan plaatje met die leters/cijfers niet zin om het in te voeren :/ :-(
ik heb me ook aangemeld op dat forum maar ik kon neit inloggen maarja niet dat k dat forum vaak ga besoeken
De site is al bijna af, er moet nog alleen aan de members gedeelte gewerkt worden. Ik heb nu een goede site gevonden voor de gamercards van de leden. Zo gaat het er uit zien: Site: www.GWA-clan.tk
Members-gedeelte is ook al af, ik heb alleen de echte leden er bij gezet(mensen die zich ook op het forum hebben aangemeld).
Damn, iemand spamt onze shoutbox. Krokante neger lul had teminste nog humor maar deze gast is echt triest en vriendloos...
Lekker voor je ff serieus: Wat krijg je dan te zien? Want ik heb dit nog niet gehad, ik kijk wel of ik het zelfde probleem krijg! Edit: Je bent niet eens lid van het forum, en als je eigen hebt geregistreerd moet je even wachten op een mailtje.
kan geen balkje zien met die cijfers/letters die je moet intypen en avhahaha zet assasin000 ff in de start post