[PS4] PS3: De Games.

Discussie in 'Games' gestart door boss, 25 jan 2006.

  1. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben nieuwsgierig waarom. Als je niet op de PC gamed, wat maakt jou dat dan uit als die game op de PC uitkomt?

    Hij is er op de Xbox, voor mensen die hem daar willen spelen, maar dan ook voor de PC, voor mensne die hem daar willen spelen.

    Volgens mij is dat een win/win situatie, waar niemand nadeel aan heeft. Dus om dat spijtig te vinden, lijkt mij overbodig, behalve als je natuurlijk een valide reden hebt, die ik zelf niet zie. :)
     
  2. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang Ubisoft het nog niet officieel heeft bevestigd komt Assasins Creed niet op Xbox 360, simpel. Maar wie denkt dat het niet op Xbox 360 zal verschijnen is toch wat naïef imo. Het is eigenlijk zo goed als zeker dat die versie eraan komt.
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Idd een punt, maar die games hebben meestal redelijk hogen systeemeisen (voor in de tijd dat ze uitkomen) dat een 360 vaak goedkoper uitkomt.

    Oh ja, je kan je de 360 controller nu al gebruiken voor je pc (drivers staan gewoon op de site van MS/Windows dacht ik).
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Heel simpel. Een paar kameraden van mij kopen geen consoles. Zij gamen op de pc. Maar als die xbox games niet naar pc kwamen, ben ik er zeker van, dat ze al lang een xbox gekocht hadden! Xbox live is gewoon enorm cool voor met kameraden te spelen. Nu binnekort zullen ze zeker geen console meer kopen...
    Vind ik persoonlijk toch wel spijtig,maar nogmaals, mijn mening.
    En wat ik ook spijtig vind, is sommige poorten VAN pc games. Die voelen soms pc-achtig aan... En dat heb ik soms niet graag,maarja, dat is een andere zaak...
     
  5. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als er dan achteraf xbox titels naar pc gaan, vind ik dat wel altijd spijtig,maarja, dat is mijn mening...

    @ boss maar de ene kant is het msh ook positief dubbel zoveel mensen online
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat Assasins Creed zag er wel bruut uit.
    Evenals MGS4.

    Dat zijn de twee games waar ik (voorlopig) een PS3 voor zou kopen.
    Toch wacht ik nog op wat meer info van eventuele Final Fantasy titels. :)
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja:D, dat is idd ook wel waar! En dan kan je met kameraden spelen die via pc gamen, ja, dan is het probleem opgelost:thumbs: hahaha, ja idd...
     
  8. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Tsja Xbox fanboys lopen constant wel te mekkeren dat ze het absurd vinden dat de PS3 als een ''PC'' wordt gezien, maar de 360 volgt absoluut snel.Het voorbeeld wat Oliver al aanhaalde is een perfecte voorbeeld.Games als Fable 2, Mass Effect zullen snel na de release van 360 versie al op de PC verschijnen.Dat is ook wat ik waardeer van de PS2, games als Shadow Of The Colussus en God Of War zijn gewoon echt voor een console als de PS2 gemaakt.
     
  9. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    yep, dit waardeer ik ook.
    maar ik kan mij niet voorstellen moest er op de 360 ook geen mgs4 komen.

    wat mij ook meer opvalt is dat niet de ps3 maar de 360 meer een pc is.
    alle games die toppers zijn op de pc zoals far cry, fear, gtr komen allemaal uit voor de360.
    ene kant is dit goed voor de mensen die geen krachtige pc willen of kunnen kopen, maare dit gebeurt voorlopig te veel met de 360.


    wat msh wel een opdoffer is voor de ps3 is dat er bij de launch geeb fifa 07 of pes6 wat natuurlijk een kleine domper is, want dit blijven 2 titels die weken in de top 10 staan
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2006
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik wacht voorlopig ook wel. Games zijn voor mij dé reden om een console te kopen. De launchgames overtuigen mij niet en trekken mij niet en daarom laat ik hem dus gewoon liggen. PS3 word voor mij misschien pas interessant als er een nieuwe Final Fantasy, Dark Chronicle of als MGS4 komt.
    Dat zijn tot nu nu toe eigenlijk de enige games die voormij de aanschaf rechtvaardigen. Maar voor 3 games ga ik geen console kopen.
    Daarnaast word het de komende tijd zo druk met goede 360 games, GTA Vice City Stories op de PSP en met de Wii, dat ik geen eens tijd zou hebben om op een PS3 te spelen. :)
     
  11. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Kameo weet je waar ik mij telkens aan mateloos irriteer ? Nou dat is het geval dat het zwartgedrukte mij vaker opvalt in jou posts.Ik dacht immers dat jij een PS2 had met 80 spellen :lol: Joh ik ga ervan uit dat jij games als Jak and Daxter, Ratchet and Clank, Gran Turismo, Devil May Cry en nog veel meer hebt gespeeld, toch ? Dat zijn toch allemaal toppers en vervolgens loop je alleen maar te zeveren dat je de PS3 niet gaat halen vanwege 3 games.Je kan toch zelf inschatten welke games je ongeveer op de PS3 kunt verwachten aangezien je ook op de PS2 hebt gespeeld.Oh my god het moet echt niet gekker worden hiero :emo: :lol:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 aug 2006
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Weet je waar ik me aan irriteer?
    Dat gruwelijke constante fanboy gezever van jou.
    Je bent nog geen dag terug, en je begint alweer.

    Nou zou je verwachten dat je het na een 3 (!!) maanden ban wel geleerd hebt...
    Maar nee, jij bewijst weer doodleuk het tegendeel.
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Volgens mij mogen we hier nog steeds een eigen mening geven, dat hij niet in jouw straatje past en dat je je daar aan ergert, daar kan ik weinig aan doen. :)

    Ik geef aan dat de launchgames voor mij niet overtuigend genoeg zijn om een PS3 te halen. Dus ik laat hem bij de launch liggen. Daarnaast geef ik aan dat er ook nog te weinig games zijn die ik interessant vind om in de verdere toekomst een PS3 te halen. Kijk, als hij nou 300 euro zou zijn, dan zou ik zeggen ok. Maar voor 600 euro ga ik hem niet kopen als er maar een paar games zijn die mij aantrekken. Daarnaast hoeft een vervolg game op games bijvoorbeeld niet altijd goed te zijn. Zo was Devil May Cry 2 een slechte game, zo viel MGS2 ook tegen, zo viel Gran Turismo 3 ook tegen. In mijn ogen dan. Daarnaast is er van het merendeel van de PS3 games zo weinig bekend dat je geeneens een oordeel kunt vormen of het wat word of niet.

    En zoals Graveheart al aangeeft, ben je vergeten waar je 3 maanden voor gebanned geweest bent?
     
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik zelf twijfel ook enorm of ik de ps 3 moet gaan halen bij de launch! ook om de bovengenoemde reden .. ik wil eerst mooie en intresante games zien dan pas weet ik of het het kopen waard wordt?
     
  15. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent niet de enige. Zelfs een redactielid van Official Playstation Magazine laat de PS3 bij de launch links liggen en gaat voor de 360.

    http://opm.1up.com/do/blogEntry?bId=7344653&publicUserId=5380375#comments
     
  16. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou ik eerlijk gezegd ook nooit doen als ik op kantoor er toch al elke dag op kon spelen. ;)

    Ik heb hem al gepreordered BTW.
     
  17. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik wacht het allemaal even af :).

    Het aanbod aan games dat bij de launch beschikbaar zullen zijn, zetten mij niet aan tot het kopen van de PS3. Daarnaast steek ik die €600,- liever in de HD-DVD add-on van MS en aan alle goede titels die de komende maanden verschijnen op de Xbox 360.

    Wanneer er op de PS3 voor mij meer interessante titels verschijnen, zal ik hem wel kopen denk ik. Maar met het huidige aanbod niet.
     
  18. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Zie PM ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 aug 2006
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3

    Dat je kritiek hebt op het beleid prima, maar handel dat lekker via de e-mail, PM of Suggesties/Opmerkingen subforum af, dat is wel zo netjes. Volgens mij heb ik je dat al eerder duidelijk gemaakt, ook in mijn laatste mailtje nog....

    Waarom moet je publiekelijk de crew bekritiseren in diverse threads? Over een zwijnenstal gesproken :{
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Wow dude, je hebt aan je xbox 360, 400 euro neergeteld, en dan ben je nu bezig, als de ps3 nu eens 300 euro was,...(wat niet logisch is)
    Voor de games heb je voorlopig de 360 ook nog niet gekocht, want buiten oblivion en graw heb je geen ubertitels! Zeg me maar dat ik ongelijk heb.
    Vanaf september begint de 360 eindelijk op gang te komen, en vanaf november lanceert hij als een raket. Maar, dan zijn we wel al een jaar verder...
    Dus eigelijk, had jij zelfs ook kunnen wachten op een 360 tot november,want je zegt het zelf al, voor 3 games koop je geen console, en dan begint xbox 360 pas, dus had je hem evengoed dan kunnen kopen.
    Met ps3 gaat dat juist hetzelfde zijn, alleen ietsje sneller misschien. Want games als heavenly sword en assassin's creed komen er vlug aan. En al die third party toppers op xbox 360 komen ook op ps3, maarja, daar heb je natuurlijk niet veel aan als je een 360 hebt, maar er zijn nog zoveel geheimen...
    Ik wacht, waarschijnlijk tot maart voor ik een ps3 koop, maar toch moet ik zeggen, dat ik kwijl van resistance, heavenly sword...En nog games, maar dat is natuurlijk pure mening, zoals het jou pure mening is, wat je zei. Maar, in de verdere toekomst kunnen we niet zien, net zoals we vorig jaar niet konden zien met xbox 360 dat hij in november zou gaan uitpakken als een bom...
     

Deel Deze Pagina