Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. otter

    otter Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    whahaha wat een geweldig filmpje! _O_
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    I know. Ik zeg ook niet dat deze 'game' in de schappen komt te liggen. Ik reageerde alleen op EgYoWns die PGR3 vergeleek met GT:HD ;) Mij hoef je niet te vertellen wat wel en wat niet GT5 is.


    @ basovich,
    Gehehe, oud filmpje, maar wel leuk :)
     
  3. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, duidelijk. Ik vond het al zo'n vreemd verhaal. :) Is er eigenlijk al iets bekend over GT5?
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Een Blu-Ray speler, die geen Blu-Ray films afspeelt, hij speelt alleen zelf gebrand materiaal af.
    Dit product hoort nog niet op de markt te zijn, klaar. Belachelijk gewoon.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Uit de populaire Engelse krant The Guardian ... Have fun :D http://technology.guardian.co.uk/weekly/story/0,,1835502,00.html

     
  6. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    wat staat er ong. in?
     
  7. Tecnomic

    Tecnomic Guest


    Pure onzin.Menneertje loopt nu al verder op te zaken te lopen terwijl simpelweg een punt is waarover later pas conclusies over getrokken kan worden.Speculaties, speculaties en nog eens speculaties.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Daar ben ik het niet helemaal mee eens. The Guardian is geen pulp blad, maar een van de bekedste kranten van de UK. Men heeft een aantal feiten opgenoemd en een aantal analisten het woord gegeven.

    Er staat onder andere in dat Sony mogelijk haar nummer 1 positie kwijt raakt aan Nintendo en Microsoft. De populairiteit van de PS3 is gedaald na het bekend worden van de prijs en de teleurstellende vertoning op E3.

    Een populaire game site IGN betwijfelt of de beelden die we zagen van Killzone op de E3 van 2005 "echt" waren. Sony zit in zwaar water, maar tijd zal het resultaat zien (Dit is ook de conclusie van het artikel)
     
  9. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    ja k snapte het al... maar moest t ff zeker weten:)
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Eigenlijk staat er niets nieuws in (voor mij dan toch) en ik gan dan ook akkoord met die analisten.
     
  11. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Praat geen onzin.Dat de Sony nu even in een dip zit mag dan wel zo wezen, maar Sony zal zich binnen korte tijd gewoon weer staande weten te houden.En dan mag dit dan wel een betrouwbare/bekende magazine zijn, maar dat zij nu al zaken gaan opnoemen waarop dit moment nog niet over valt te concluderen is gewoon glazenbolwerk.En wat betreft Killzone: je moet je facts toch beter in de gaten houden hoor.Vlak na de E3(2005) gaf een van de medewerkers van Killzone al aan dat het vrijgegeven filmpje niet ingame was. :):
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Tecnomic, ooit al gehoord van speculeren? Dat is namelijk wat analisten doen na het analyseren van de beschikbare informatie. Bovendien worden in dit artikelen tenminsten goede argumente bij gegeven.
     
  13. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen weet toch dan Sony de boel aan het flessen is. Laten ze knetter mooie beelden zien, en als iedereen beweert dat de beelden niet ingame zijn komt ze eraan met : "oooh ja, vergeten te zeggen. Een stel prutsers zijn het.

    Ik zeg vind niet dat Sony voor MS onderdoet, maar ze moeten niet zo slap lullen.
     
  14. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Onzin praten kan Sony erg goed.... |:-
    Check het filmpje aan de linker kant en bekijk het gesprek, LIES |:- |:-
    http://media.ps3.ign.com/media/748/748475/vids_1.html

    Na 4 minuten geeft ie aan dat de Killzone film ingame is.......

    Edit: Echt complete lol dat filmpje want die Jack geeft ook nog eens aan dat de FINAL DEVELOPMENT KITS bij de ontwikkelaars lagen!! (let wel, dit was net na de E3 2005 )
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2006
  15. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ik kan me heel goed herinneren dat er een van de medewerkers van Guerilla Games vlak na de E3 aan het woord kwam en toen duidelijk zei dat het filmpje niet ingame was, maar dat hij er wel van overtuigd was dat ze die kwaliteit van het filmpje zullen halen.Maar goed het doet er op dit moment ook niet veel aan toe, want de artikel die Fardo heeft gepost heeft een waarde van 0,0 %

    @Pegas
    Jawel alleen vergeet niet dat analisten vaak ernaast zitten.
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De kritiek die IGN heeft op het filmpje is niet dat deze ingame zou zijn.Maar men betwijfelt dat deze graphics op de hardware van de PS3 zo kan draaien.

    Ik betwijfel of de PS3 een succes gaat worden, als deze zo duur blijft. De normale consument weet nog niet eens wat HDTV of Blu Ray is..

    In een recent onderzoek is de merknaam Xbox ook sterker dan die van de PLAYSTATION(zoals nu de officiele spelling is)
     
  17. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Wat voor onderzoek ? Een onderzoek die alleen Xbox bezitters als ondervraagden heeft ?

    Joh de PS2 verkoopt nog steeds beter dan de Xbox 360, dus de naam staat nog altijd hoger in het vaandel dan die van de Xbox.Maar goed dit wat het succes van de PS3 is een zaak wat tijd gaat kosten voordat we echt kunnen concluderen.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je volgt echt geen nieuws he?
    bron insidegamer.nl/ gamespot.com
     
  19. Tecnomic

    Tecnomic Guest


    En jij gelooft dit ook nog ?! :lol: Wat zijn dit voor domme onderzoeken! Vraag me af hoeveel er zijn ondervraagd, 12 ? :emo:
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Vraag me af of jij een bron hebt die dit verhaaltje ontkracht? :lol:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina