Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    beiden dezelfde lens
     
  2. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een 360 koopt, en verbinding maakt met internet, gaat gold dan gelijk in?
    Of eerst alleen silver, hoe zit dat?
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Helemaal niks, er is een knop "Join Xbox Live". Dan mag je kiezen of je silver of gold wil. Ik heb nog een oude 360, daar kreeg (krijg ik nog steeds) voor 3 silver accounts die ik aanmaak een gratis maand gold. Ik weet niet of die actie nog steeds geldt?
    Maar er gebeurt niks automatisch, niks dat je misschien niet zou willen.
     
  4. Shapes

    Shapes Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de demo deadrising speel krijg ik niet vol beeld, ik krijg dan onder en boven een zwarte balk en in het midden krijg ik het beeld.
    Dit gebeurd alleen bij de demo van deadrising, bij de rest van mijn spellen en demos is het beeld gewoon goed.
    Weet iemand hoe ik dit anders kan instellen?
    bij voorbaat dank.
     
  5. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    is de harde schrijf van de 360 al geformateert en wat voor format is het
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm ja en nee .. de xbox 360 heeft een eigen in deling ... en er staan al pre-installed bestanden op .. maar hij geformateerd .. volgens mij NTFS, ,maar dat weet ik niet zeker. De xbox 360 heeft ook meerdere partities. 1 voor game date , 1 cache en 1 voor Backwards compatability

    de demo is widescreen .. helaas kan je dit niet aanpassen
     
  7. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet de harde schrijf van me nieuwe pc formatteren en ik vraag me dus af of ik NTSF kan gebruiken, want ik wil wel files met me 360 kunnen uitwisselen
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dat kan gewoon .. dat heeft niets met NTFS te maken .. maar met het communicatie systeem
     
  9. basovich

    basovich Guest

    bron: gamez

    dit is zeker wel dik nieuws 8), maar zijn er uberhaupt al wel 40 X360 games aangekondigt dan?:cool:
     
  10. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ow okay bedankt algevast
     
  11. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    HELP!

    ik heb PES5 binnen, een Xbox game van orgine maar ik wil hem spelen op de 360, als ik hem wil opstarten staat er echter dat mijn huidige systeem het niet ondersteunt. Wat moet ik doen???'

    EDIT: ik weet dat ik via xbox.com moet updaten, heeft iemand de link??

    Ik heb nog geen Xbox-live.
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2006
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    www.xbox.nl en dan backwards compatability :) je kan je xbox gewoon aan je netwerk hangen en dan kan je al updaten met een silver account
     
  13. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ok, bedankt in ieder geval!

    Ik moet het gewoon op een schijfje zetten dus, en dan via de 360 updaten?En dan is mijn spel gewoon bespeelbaar?
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja .. als je die update brand en dan in je xbox 360 stopt dan kan je hem gewoon spelen ... als je internet via een router dan kan je je xbox 360 ook aan de router hangen en dan kan je deze updaten
     
  15. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben naar Xbox gegaan, heb het bestandje gedownload en opgeslagen maar als ik op default.xex klikt kom er dit te staan:

    Windows kan het volgende bestand niet openen:
    Om dit programma te openen moet bekend zijn welk programma dit heeft gemaakt. Nu kan ik het online opzoeken of in een lijst selecteren. Online opsporen gaat niet, er komt een foutmelding. Hij moet dus in een lijst geselecteerd worden, maar wat moet ik precies doen dan?? Welk programma moet ik gebruiken of maakt 't niet uit?

    Alvast bedankt!
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2006
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    deze moet je dus branden op een cd/dvd en in je xb360 stoppen.

    dus niet openen op je computer.

    (gewoon als data neem ik aan)
     
  17. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    waar kan ik instellen dat mijn acount automaties inlogd ?
     
  18. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff ik ben het beu , ik heb altijd disc unreadable bij PGR3 en dan staat er onder clean disc with a soft cloth en restart xbox , mja heb ik al 10000000 keer gedaan maar niets helpt , garantie heb ik ook niet meer , wat kan ik doen ik heb veel opgezocht over dit probleem er zijn dus wel heel wat mensen met dit probleem maar nooit iemand die daar een deftig antwoord opgeeft , help mij please , het is mijn meest gespeelde game ... er zijn ook bijna geen krassen op de disc... :p
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Tja ik vrees dat je xbox 360 is overleden ... ehm misschien toch ms bellen en vragen of ze hem kunnen fix'en (hangt er van af wat je gedaan hebt) ... :eek: ... tevens de game even uit testen in een andere xbox 360 kijken of daar het probleem niet voorkomt --> werkt hij daar wel --> nieuwe xbox 360 kopen
     
  20. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan toch niet ik verzorg mijn xbox mega goed :)
    maar ik denk niet dat het aan mijn xbox ligt maar aan het spel want het spel gaat wel maar niet online of solo carreer als ik voor ene nieuwe medalle gaat de oude races die ik al gedaan heb gaan wel :confused: alleen als ik voor ene nieuwe medaille wil racen komt er disc unreadable :

    zo'n spray voor u disc te kuisen , helpt dat ?
    ik ga vandaag naar spanje, Andorra , tax-free daar zullen ze dat wel hebben zeker :)
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina