Sony PSP - Deel 1

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door CaptnCook, 4 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tecnomic

Tecnomic Guest

Huhm dat wordt goed nadenken.Ja het probleem is dus dat ik Daxter(32 euro) en Loco Roco(35 euro) echt voor een prikje heb gekocht(nieuw uiteraard).Maar maybe dat ik dan alsnog een witte haal en dan LocoRoco(nieuw) probeer kwijt te raken.Anyone geinteresseerd ? :)

1 GB stick moet ik ook hebben natuurlijk hebben.Welke hebben jullie van Sony of Scandisk ?

2. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    ehm het is gewoon een sandisk card dacht ik met sony erop lol

Laatst bewerkt: 15 aug 2006
  3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dan moet je even kijken, misschien dat een gigapack dan interessanter voor jou is, aangezien je die 2 games al hebt. Je hebt dan wel meteen een 1 gb memorystick. Op die zwarte zie je gewoon meer stof en vingerafdrukken dan op die witte, maar als je hem gewoon schoonhoud, dan is er niet veel aan de hand. Alhoewel ik de witte persoonlijk mooier vind.

Ik zou persoonlijk voor de sticks van Sandisk gaan. Kwaliteit is prima (hetzelfde) en ze zijn vaak goedkoper.

4. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    owja en je hebt een speciaal doekje voor het scherm af te vegen etc gaat lang mee als het goed is hoef je hem nooit te wassen ;)

5. Tecnomic

Tecnomic Guest

Oke ik weet genoeg, bedankt! ;) Deze week zal ik een beslissing maken :) Trouwens ik zag laatst ook nog screenprotectors van Hori bij Dimensionplus.Zijn deze eventueel aan te raden ? Als ik me nog goed kan herinneren was er een nadeel......

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Die heb ik zowel voor mijn PSP's als voor mijn DS'en en ze werken prima.
    Hij laat bij de PSP geen luchtbelletjes achter (mits je hem er goed en rustig opplakt), hij vervormt geen beeld en kleur, maar hij verminderd wel de spiegeling. Daarom is het in daglicht wat beter speelbaar.

7. Tecnomic

Tecnomic Guest

Gamed.nl

8. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje.
    is die USB kabel die je bij de pakkets krijgt een speciaal voor de psp gemaakte of zijn het diezelfde als die er vaak bij digitale cameras en sommige MP3 spelers worden geleverd?
    want ik wil niet straks geld uitgeven aan iets wat ik al heb.

9. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    nope tis geen speciale kabel, je krijgt die kabel ook bij mp3s en digicams ja

10. party crusher

Leuk Bevonden:
    0
    nou das dan mooi.
    want ik heb namelijk al 2 van die dingen, en nog een wordt denk ik een beetje teveel.
    dan hoef ik in thailand alleen maar een standaard PSP pack, memory card (grootte afhankelijk van de prijs die ik ervoor krijg), wipeout pure, twisted metal head on (ik heb berekend dat ik ongeveer 20 euro voor die twee games samen zal moeten betalen!), extra batterij en earphones te kopen. en misschien dat ik nog een derde game koop alleen weet ik nog niet welke.

Laatst bewerkt: 15 aug 2006
  11. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    damn ik zag een paar amerikaanse sites, 4gig mem stick voor 100 dollar maar tis alleen shipping in amerika >_<

12. party crusher

Leuk Bevonden:
    0
    das zwaar klote. ik vraag me af hoe veel die in Thailand zal kosten. ik denk niet dat ik in thailand die deal zal vinden.
    maar goed nog ff een vraagje.
    kan je ook earphones van een MP3 op de PSP zetten? of hebben die wel een speciale plug?

13. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De PSP heeft een standaard 3,5mm jack-plug aansluiting.
    Gebruik zelf de headset van mijn Ipod.

14. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het geluid van mp3 niet zo hard ofzo

15. JeePee

JeePee Guest

In Thailand heb je heel veel Sony winkels :thumbs: Alleen is hardware daar in vergelijking met andere producten niet zo heel veel goedkoper dan hier in Nederland.

16. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk wel dat je daar voor 100 euro kan krijgen, paar weken geleden zijn de prijzen flink gedaald je kunt ze in NL voor 130 euro krijgen

17. party crusher

Leuk Bevonden:
    0

dat hangt er geheel vanaf waar je kijkt.
    een vriend van me kwam vorige week terug uit thailand, en die zag een PSP basepack in een winkel in Bangkok voor 5000 baht, en dat is ongeveer 100 euro :D en die zei dat platinum games daar ongeveer 10 a 15 euro kosten en nieuwe games ongeveer 35 euro. en als ik ervan uitga dat in europa een memory disk van sandisk ongeveer net zoveel kost als een nieuwe game in, kost een 1 gig disk 35 tot 40 euro in thailand, en dan is het inderdaad best mogelijk dat ik een 4 gig disk vindt voor 100 euro :thumbs:
    dan kom ik uit op een totale kosten van ongeveer 170 euro voor psp, wipeout, twisted metal, memory disk, 200 met een derde nieuwe game erbij.

Laatst bewerkt: 16 aug 2006
  18. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 16 aug 2006
  19. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    40 euro is algemene prijs vor 1 gig stick

20. Tecnomic

Tecnomic Guest

Zeg kan je ook een exacte link geven? Trouwens zijn die Scandisk memory sticks van goede kwaliteit ?

Misschien dat ik dan toch een witte PSP ga halen in plaats van een zwarte of is de zwarte toch echt mooier ? (moeilijke keuze :lol: )

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina