Ninety-Nine Nights

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 4 aug 2005.

  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Het mag er super uitzien, maar daarom voelt het nog niet next gen aan. Trouwens, in Japan is er een ps2 game waar meer vijanden op het scherm getoond worden(zichtbaar) dan in 3N! Ik ben alleen de naam kwijt. Anyways, ik ga hem niet kopen, zo simpel is het...
     
  2. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb helaas begrepen dat de nieuwe KUF meer een RPG gaat worden dan een RTS/hack&Slash
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Daar ligt denk ik het punt. Mensen dachten dat het een game zou zijn met een verhaal met een diepgang van een game zoals Final Fantasy.
    Terwijl al heel snel bekend was, dat het een game zou zijn met de nadruk op actie, met een verhaal die deze gevechten aan elkaar plakt.
    Om eerlijk te zijn hoef ik geen diepgaant verhaal in een game zoals dit, daar pak ik wel een RPG voor, ik wil gewoon dikke actie en dat heeft N3 in mijn ogen.
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, oké, we laten het verhaal zijn dan...
    Dan de gameplay, is wel vet: maar je hakt overal doorheen, de manne die bij je zijn,... Je zwaard gaat door 50 man tegelijkertijd. Is de bedoeling natuurlijk,maar toch, ik had iets anders verwacht. Ik had ook meer interactie met de omgeving verwacht, en er zijn zoveel dingen,maarja. Het ligt misschien aan mijn verwachtingen,... Kan wel begrijpen dat mensen de game ubercool vinden en gaan kopen, daar niet van... Maar voor mij deze keer niet...
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Komop mensen, zo goed uitgewerkt is deze game echt niet. Ik heb betere hack'n slashers gespeeld. Het enige dat deze game wel heeft is betere graphics. Dat sommige mensen daar niet heen kunnen kijken. =(

    Neemt niet weg dat dit een hele leuke game is als je van dit genre houdt (of van Japanse games in het algemeen).
     
  6. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    bwa, ik laat die mannen die bij mij zijn gewoon aan hun startpunt wachten in de demo. en dan slash ik mij alleen door elk mogelijk hoekje van het kleine mapje.

    nou ik vind deze game toch beter dan sommige hack&slash gelijk Dead Rising. Dat vind ik nu een buchtspel. misschien ook omdat ik niets moet weten van zombies maar doet er niet toe. ieder heeft recht op zijn opinion. een absolute miskoop zal hij voor mij niet zijn.
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2006
  7. Tecnomic

    Tecnomic Guest


    Tsja het heeft ook met persoonlijke smaak te maken.De actie mag dan spectaculair zijn, maar daarvoor koop ik geen game.Daarnaast valt te game te vaak in herhaling waardoor het saai begint te worden, te saai voor een genre als deze.Ik speel liever nog een game als Devil May Cry(zelfs de verhaal is hier nog beter), want daar heb ik echt 3x zoveel meer speelplezier dan dit hypeproduct :emo:

    Misschien dat ik deze game voor een budgetprijs zal oppikken, maar in september geef ik mooi de voorkeur aan andere (betere)games.


    De mogelijkheden in Dead Rising zijn toch stukken uitgebreider dan in N3.Heb je überhaupt wel wat reviews van het spel gelezen ?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 aug 2006
  8. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    tja voor sommige is er niet veel keus qua games door die persoonlijke smaak. dan neem ik deze er liefst bij gewoon om eens tussendoor te spelen en na 2 maanden terug op te pikken. tot nu toe heb ik enkel NFS-mw en Oblivion op de 360. Van al die anderen is er geeneen wat mij aanspreekt. Daarom hoop ik dat het aanbod dringend groter wordt en zeker qua rpg.
    nou ja, hier heb je dan alweer ivm persoonlijke smaak. Het heeft niets te maken met wat ik kan in dat spel. ik vind er gewoon de bal aan. alleen al de "theming". En ja ik lees regelmatig reviews en post ook in dat topic nieuws. Dit spel is gewoon niet mijn ding en dan mogen er alle mogelijkheden zijn in dit spel dan heeft het nog geen waarde voor mij.
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2006
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Jammer van de lage score,vond de demo wel cool.
     
  10. final fantasy

    final fantasy FF lover

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0

    idd maar ja boeiend wat gamespot en andere sites denken,als hack and slash fan zit je hier wel dik mee.

    en raar dat dw 5 empires een hoger cyfer heeft dan n3 terwijl dw5 maar een ps2 poort is.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    IGN is erg negatief over deze game, score: een 5.6 .

    -----------------------------------
    6.5 Presentation
    Nice menus and introductory character movies, but the story and in-game cutscenes could use major work.
    5.0 Graphics
    Repetitive environments and enemies combined with major slowdown kills the experience.
    7.5 Sound
    Great music is hurt by bad voice acting.
    4.5 Gameplay
    Gameplay straight out of the past. Wake us up when this kind of game has evolved beyond pressing one button over and over again.
    4.0 Lasting Appeal
    No multiplayer modes, bad extras, and repetitive gameplay will not make you want to keep playing.

    ----------------------------------------

    Dat stukje over dat je legers de bosses geen damage kunnen doen, maar er wel voor zorgen dat jij ze niet kunt raken (omdat ze zelf nul schade veroorzaken waardoor de boss in een soort got-hit animatie belandt) is idd wel erg slecht uitgewerkt. Volgens mij kun je in deze game je legers maar beter bij de starting point achterlaten (wat het hele concept van deze aanhangers nog overbodiger maakt, want ze deden al niks behalve doodgaan). :)
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2006
  12. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Oh my god deze game krijgt er gigantisch van langs zeg :eek: Ik snap echt niet waarom deze game zo gehyped werd, is het alleen vanwege de vele troepen op het slagveld en het is dus als next gen wordt bestempeld ? Standaard Hack en Slash game zoals we die tegenwoordig gewend zijn, alleen van stukke mindere kwaliteit.
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    o.o wat zijn die cijfer fcking laag, op nedgame zie ik dat ie 25 augustes uitkomt... is dit ook zo?

    Anyway ikga deze game toch hale...

    De demo vond ik echt top vond alles er wel vet aan eigenlijk vond ik alleen de sound minder de stemmen. Ook ff de andere chars enzo gecheckt ikga deze game toch hale de game moet je maar liggen al zijn er sommige ratings wel erg hoog.
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2006
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, hij komt op 25 augustus.
    Hij zou eerst in de eerste week van september komen, maar ze hebben hem een week vervroegt omdat Saints Row en Dead Rising anders in dezelfde week zouden uitkomen.
     
  15. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ja wacht iedereen gewoon tot de week erna en koopt iedereen Saints Row en Dead Rising :)

    Zelfs Dead Rising heeft meer diepgang dan dit spel... En dat heeft al weinig diepgang :) Hoewel vergelijkbaar vind ik Dead Rising toch een stuk leuker om te spelen!
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dead rising ben ik ook helemaal weg van, maar ik heb gewoon zin in een nieuwe game en N3 zit ik al een tijdje op te wachte en nou`ja 50,- op nedgame nu chill toch?

    Zelf heb ik ook nog de site gecheckt er zijn ook nog andere chars die me zeer vet lijke, misschien dat an die bosses is idd dan slecht uitgewerkt maar ik wacht al een tijdje op de game en de demo vond ik zeer vet dus.
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2006
  17. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind N3 echt een fucking vet spel. Die battlefields zijn echt enorm chaotisch enzo, het killen van Goblins geeft gewoon een goed gevoel. Zeker als je door middel van je magische/speciale attacks honderden enemies de lucht in ziet vliegen.

    Enige nadeel vind ik wel dat, als je bij de eindbaas van een level dood gaat, je het hele level opnieuw moet spelen.. Maar het verhaal is best tof, de characters zijn fucking mooi (mooiste ingame characters ooit, raar dat ik daar niks over lees in reviews..) en het speelt gewoon fijn. Gewoon een lekkere no-brainer die je af en toe ff op kan pakken om te spelen.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je punt? Dat een poort niet goed kan zijn? Dan is Oblivion dus ook crap?

    Ik heb deze game al meer als een week thuis liggen, maar hij zit nog steeds in de seal. Ik heb gewoon geen interesse om deze game te spelen!
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    waarom koop je em dan? O-)
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Niet gekocht, maar van Microsoft gekregen ;)
     

Deel Deze Pagina