Battlefield 2: Modern Combat [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 3 mei 2006.

  1. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    Jongens, ik zit vast in het laatste level, waar je die 2 silo's moet opblazen ,dan de bunker en dan de toren.

    Ik heb nu een paar keer de 2 silo's gesloopt, ben zelfs 2 keer in die main bunker gekomen, maar nu kom ik zelfs de heuvel niet meer op. Tips?
    Ben al zo lang bezig, maar ik kan dat gebouw gewoon niet in..overal zitten gasten te schieten, rijden tanks en dan ook nog die choppers:mad:
    I need some help;)

    [edit]

    het is me gelukt:)ik kwam door tot de bunker, schoot een stuk of 5 man dood, rushte naar boven, ging toen dood, maar kreeg net de nieuwe objective. yay! daarna was t simpelweg een laser designate op de tower en boem! The End.
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2006
  2. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    yo peeps ff (domme?) vraag hoor maar als ik sown clan heb aangemaakt.. hoe kan ik dan mensen laten joinen (of zij doen het self..) hoe? =| ik vat der niks van en in die handleiding staat allemaal maar onzin..

    alvast bedankt =P
     
  3. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je BF aan het spelen bent, kan je, als je via je Guide een friend of player selecteerd, op BF2 Clan Options drukken en een clan-invite sturen. Maar het kan volgens mij ook als je in een server zit, gewoon een speler selecteren en een clan-invite sturen.
    Ik kan het nu ff niet meer checken, want heb nu geen clan meer.
     
  4. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    spelen hier mensen in een clan eigenlijk? een XBW clan ofzo? ik speel nu een week of wat online, maar solo is echt minder.

    Als iemand een beetje een gezellige clan heeft en nog ruimte heeft, hou ik me aanbevolen:) ik ben gemiddeld goed, soms speel ik lekker, dan weer belabberd, ik vind fun belangrijker dan punten....korte bio van moi dus:)
     
  5. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0

    yoo dankje :) heb sinds korte tijd me 360 dus moet alles nog btj uitvinden enzo.. maar tis gelukt (tis niet egt pro clan ofzo maar zo kan k iets makkelijker met vrienden in 1 server komen:+ )
     
  6. Bizarre

    Bizarre Club Bizarre

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren BF2 gekocht en vind hem super, ben nog een beetje aan het klooien met de single player, omdat ik altijd een pc gewend ben geweest. Maar het gaat redelijk op een console moet ik zeggen. Vanmiddag wordt internet geinstalleerd en morgen ben ik dan eindelijk online via Live. \o/
     
  7. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen hoe maak je een eigen server?:eek:
    Gamersea had in de vorige bf2mc thread gezegt dat je custom game moest doen dan auto-join uit moest setten en dat hij dan naar games ging zoeken en dat je dan boven aan in die lijst op dat euhm.. weet ff niet meer hoe dat heete8-| moest drukken.. en dan gaat hij weer naar games zoeken en volgens gamersea zou hij dan een game joinen wat dan je eigen server zou zijn.. maar bij mij joined hij niks.. er komt te staat dat er geen game available is..

    m.v.g

    assasin
     
  8. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kan als het goed is niet altijd je eigen game maken. Maar er staat (als je automatisch verbinden uit zet) boven aan: Eigen Game Server Aanvragen (zoiets) daar kan je dan opdrukken en dan zit je in je "eigen server" (of je aanvraag wordt afgewezen). Niet veel eigens aan, het is alleen dat je een nieuwe begint; maar je kan geen map of instellingen kiezen.

    Ik zal zo even kijken of het nou klopt wat ik zeg :9
     
  9. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG!

    Wat is dat laatste level moeilijk damn!! Ik heb gekozen voor Japan, en nu ben ik dan bij de aller laatste missie van Japan maar die is echt onmogelijk te halen!!

    Iemand tips??
     
  10. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    hey, ik wilde wat achievements halen in Campaing, dus wilde ik de medalls halen zoals kills 10 enemies without dying and losing the Multiplier

    Nu heb ik 10 mensen gesniperd zonder te hotswappen of dood te gaan. alleen i kkrijg de medall ni:confused:

    Wat is die Multiplier precies? in de handleiding staat er nix over in, op internet nix kunnen vinden...

    Edit: en ik heb nog 1 vraag: ik heb net de ''End NATO'' mission gedaan, alleen hoe kan ik nu ''End China'' mission doen? moet ik dan de hele campaign overdoen?
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2006
  11. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53

    wat betreft die multplier:

    Je ziet onder je aantal punten( wat je scoort per kill etc) een klein getalletje staan, dát is (blijkbaar) je multiplier. Deze verdwijnt als je een aantal (hoeveel??) seconden geen kill maakt. Je mag gewoon hotswappen (ik deed dat wel en ik haalde zo die achievements), alleen doe er dus niet te lang over.

    wat betreft die missie:

    ik deed gewoon de campaign opnieuw, zo leer je de maps beter kennen (als je voor de perfect rating gaat en de achievements wil halen). Ik denk niet dat je alleen de missie ervoor kan doen om zo te kiezen voor China te kiezen. Als je alleen een missie doet, is het daarna afgelopen.
    Dus, ik zou de campaign opnieuw doen..de tweede keer was ik binnen een paar uur klaar:)
     
  12. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Owkej bedankt:thumbs:

    Weet je toevallig een missie waarbij je een Support Kit ben/hebt?

    Daar kan je 3 achievements mee halen...
     
  13. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je bij "the beach party"!

    Hoe haal je daarmee 3 achievements? :9
     
  14. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Kill 10 enemies using the support kit without losing the multipier

    2. kill 3 enemies and no allies with a single mortar strike

    3. Heal 4 allies without dying using the auto injector

    :b:
     
  15. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    air traffic control kan het ook, ik vind die mortar strike daar makkelijker dan beach party:)

    succes
     
  16. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Jongens ik kan al een week niet connecten meer mensen daar last van??
     
  17. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1

    Zit je weken lang online te knallen, kun je plotseling niet meer op de EAserver komen. Het lijstje wat ik gedaan heb voor mensen met hetzelfde probleem:
    - check connectie Xbox Live
    - reset modem
    - disc schoongemaakt
    - Xbox 360 tijdje zonder stroom (dus de sterker van de adapter eruit trekken)
    - zonder mic opgestart
    - demo eraf gehaald (<-- nieuw toegevoegd)
    - via system, naar je harde schijf, alles van BF deleten (über pijnlijk, daar gaan je save games )
    - controller door het huis heen smijten
    - tree-tje bier open trekken

    Kortom, zoals je merkt, niet echt hulpzaam, maar blijkbaar wel succesvol, want ik kan online gamen... Misschien zit het in het wissen van BF files..
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2006
  18. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand tips voor mij om die laatste missie van de campaigne te halen?? Het is echt zo moeilijk!!
     
  19. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe haal ik de 8ste missie uit? Het is de missie met die helicopter zonder wapens. Je moet 4 plekken gaan verkennen, maar ik wordt meestal uit de lucht geschoten als ik aan het verkennen ben.. Wat is nou precies de bedoeling?
     
  20. Tecnomic

    Tecnomic Guest


    Hier al gekeken ?
     

Deel Deze Pagina