Als Microsoft dit zou flikken bij een van deze 2 games dan wacht ik bij deze games ook dat ze in de budgetbak liggen of totdat ik ze 2de hands kan overnemen van iemand ja. Als je dit soort dingen koud laat , dan zullen er dus ook steeds meer developers dit soort praktijken erop na houden. Kijk maar wat er gaande is met de content download op de 360. Lijkt wel een trend te worden om gedeeltes uit een spel weg te laten of om nog wat gamerpoints achter de hand te houden ( bedoel ik dus mee : een game niet voor 1000 punten aan achievements geven. ) , om daarna nog even snel te cashen. Extra content is leuk en ik ben ook bereid om daar een extra bedrag voor neer te leggen, maar dan moet het wel extra content zijn. Kameo kreeg je bv. later ook de Co-Op, maar die was wel gratis.
Buiten dat moet ik eerst nog zien of het een topper wordt, want welke topper heeft Atari de laatste jaren nog geproduceerd ? Moet zeggen dat de game er goed uitziet en de potentie heeft om een echte topper te worden, maar dat moet wel nog blijken. En als het dan een topper wordt dan haal ik hem uiteraard ook , maar niet bij de release.
Laatst bewerkt: 16 aug 2006