[PC] Logitech Driving Force Pro

Discussie in 'Games' gestart door Darkon 83, 15 aug 2006.

1. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He,

Ik wil graag een steurtje voor mijn PS2 (die ook op de PC aangesloten moet kunnen worden!). En ik had de [SIZE=-1]Logitech Driving Force Pro in het oog. Maar ik heb dus totaal geen ervaring met deze soort hardware, dus stel ik jullie nu de vraag. Is dit stuurtje goed? En welke race game (PS2) is echt super om met dit stuur te spelen. GT4 leek me wel wat, maar ik vind het zo lastig. De prijs van het steur maakt niet echt veel uit.

Alvast bedankt.
    [/SIZE]

EDIT: Een stel pedalen moeten er ook bij!

Laatst bewerkt: 15 aug 2006
  2. JeePee

JeePee Guest

Beste stuur wat er te krijgen is. Op gamespot heeft het stuur een 9,4 gekregen. GT4 is de beste game ervoor (hij is gemaakt in samenwerking met GT4) en GT4 is ook de enige die de 900* functie ondersteund. Verder zijn alle racegames fijn om mee te spelen. Hij schakelt dan automatisch over op 180*. Pedalen zitten er bij ;) Kopen dat ding!!!

3. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat hij 900* kan draaien, maar bijvoorbeeld in de game need for speed, kan die dan ook niet verder draaien dan 180*? Of kan die wel verder, maar stuurt die niet verder?

Ik kan trouwens niets vinden op gamespot over de Logitech Driving Force Pro

Laatst bewerkt: 15 aug 2006
  4. JeePee

JeePee Guest

Hij schakelt in games die niet de 900* functie ondersteunen meteen over naar 180* (je kan je stuur dan niet verder bewegen, er zit dan een soort van klem op) maar met een simpele toetsen combinatie van R3+R2+Select, en hij sckakelt in elke willekeurige racegame over naar 900* (of in GT4 naar 180*)

5. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0