[PC] Logitech Driving Force Pro

Discussie in 'Games' gestart door Darkon 83, 15 aug 2006.

1. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He,

Ik wil graag een steurtje voor mijn PS2 (die ook op de PC aangesloten moet kunnen worden!). En ik had de [SIZE=-1]Logitech Driving Force Pro in het oog. Maar ik heb dus totaal geen ervaring met deze soort hardware, dus stel ik jullie nu de vraag. Is dit stuurtje goed? En welke race game (PS2) is echt super om met dit stuur te spelen. GT4 leek me wel wat, maar ik vind het zo lastig. De prijs van het steur maakt niet echt veel uit.

Alvast bedankt.
    [/SIZE]

EDIT: Een stel pedalen moeten er ook bij!

Laatst bewerkt: 15 aug 2006
  2. JeePee

JeePee Guest

Beste stuur wat er te krijgen is. Op gamespot heeft het stuur een 9,4 gekregen. GT4 is de beste game ervoor (hij is gemaakt in samenwerking met GT4) en GT4 is ook de enige die de 900* functie ondersteund. Verder zijn alle racegames fijn om mee te spelen. Hij schakelt dan automatisch over op 180*. Pedalen zitten er bij ;) Kopen dat ding!!!

3. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat hij 900* kan draaien, maar bijvoorbeeld in de game need for speed, kan die dan ook niet verder draaien dan 180*? Of kan die wel verder, maar stuurt die niet verder?

Ik kan trouwens niets vinden op gamespot over de Logitech Driving Force Pro

Laatst bewerkt: 15 aug 2006
  4. JeePee

JeePee Guest

Hij schakelt in games die niet de 900* functie ondersteunen meteen over naar 180* (je kan je stuur dan niet verder bewegen, er zit dan een soort van klem op) maar met een simpele toetsen combinatie van R3+R2+Select, en hij sckakelt in elke willekeurige racegame over naar 900* (of in GT4 naar 180*)

5. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag dat er aan het stuur een pookje zit om te schakelen. Is dit vervelend? En zitten er flippertjes aan de achterkant die als R1 + L2 functioneren? Zodat je altijd het schakelen naar die flippertjes kan switchen?

En misschien een hele lastige vraag voor je, maar als je het stuur hebt. Zou je misschien een paar foto's willen maken van die R1 + L2 knoppen?

In ieder geval bedankt voor je hulp.

6. JeePee

JeePee Guest

Jep, je hebt flippers en een pookje. En de grip van het stuur is zeer fijn. Ik zal kijken of ik een foto kan maken ;)

7. JeePee

JeePee Guest

Ik mag hem wel eens afstoffen zie ik 8)

8. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tnx voor de foto's!

Heb jij toevallig deze:

9. Holland Freak

Holland Freak Ready For Rush Hour

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb deze Playseat wel (Precies als op foto), alleen heb ik nog geen stuur want ik wil de orginele xbox 360 stuur die in oktober/november uitkomt en dan kan ik vol aan de bak met FORZA MOTORSPORT 2 & PGR 3

10. JeePee

JeePee Guest

Ja, alleen is mijn frame helemaal zwart in plaats van zilver. Heb hem al bijna 3 jaar :)

11. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is die groot? Want hij past niet permanent in me kamer ;)

12. JeePee

JeePee Guest

Hij is verstelbaar. Een kind van acht kan er mee racen, en ook iemand van 2 meter nogwat. Je kan hem ook helemaal uit elkaar halen.

13. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Wat JeePee zegt, fantastisch stuur die Logitech DFP.

Heb hem al maanden niet meer aangeraakt, ook mijn raceframe niet. Wacht eigenlijk op Forza 2 + FF stuur wat eind dit jaar voor de 360 uitkomt. Dan ga ik weer maanden racen :) Of misschien langer.

Zou helemaal perfect zijn als via een patch de DFP ook compatibel gemaakt zou worden met de 360. Dan zou ik nu ineens PGR3 weer veel spelen bijvoorbeeld..

14. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga em dan denk ik kopen. Zonder dat frame, want dat maak ik zelf wel.

Bedankt voor de reply's en foto's!

15. JeePee

JeePee Guest

Dat zou echt tof zijn ja :D Ik heb hem wel een keer in m'n 360 gedaan. Hij kwam helaas niet verder dan de configuratie :+ Beide lampjes gingen toen knipperen, wat duidt op onbekende hardware. Helaas. Hij ging trouwens ook een keer configureren toen ik Socom opstarte. Jammer dat ik er toen niet mee kon spelen :9

16. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

:lol:

17. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Zeker weten. Ook TDU zou dan een stukje interessanter zijn denkik.

LOL. Je moet Socom ook helemaal niet in je 360 stoppen, helemaal niet als ook die DFP er al op aangesloten zit!

(geintje ;) :D)

18. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik het stuur het beste kopen?? Online of in de winkel. En waar in de winkel? En hoe duur??

19. JeePee

JeePee Guest

Ik had hem bij Nedgame gekocht in Apeldoorn. Toen nog 135,- Euro. Tegenwoordig is hij al een stuk goedkoper. Bij de Media Markt hebben ze hem ook (in Zwolle althans).

20. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is nu 130 toch?

Deel Deze Pagina