Test Drive Unlimited

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 7 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat in de VS de games goedkoper zijn was allang bekend. Maar deze game komt in de VS tegen een extra lage prijs, hij is dus goedkoper dan andere 360 games in de VS. Dan zou Atari de game hier dus ook tegen een lagere prijs moeten uitbrengen. In verhouding met andere 360 games die hier in de winkel liggen dan. Gaat mij er ook niet om dat hij hier gewoon 60 euro kost ( of 65-70 zelfs ) , want dat kosten andere games ook. Gaat mij erom dat wij dat vriendenprijsje niet krijgen hier. En zoals Kameo al zei : wij wachten altijd het langst, krijgen zelden wat extra's erbij en worden nu nog maar eens een keer extra genaaid met een hogere prijs. Vind gewoon dat als een game in de VS 50 dollar is en hier 65 euro, dan moet een game wat daar goedkoper is dan 50 dollar hier ook goedkoper zijn dan die 65 euro. Maar ja we zien wel hoeveel mensen de game nu toch kopen of hoeveel mensen de game links laten liggen. Ik haal hem iig niet bij de release, maybe een keer als ie in de budgetbak ligt ( of 2de hands in een ruil ). Buiten dat wacht ik sowieso even af , want Atari staat de laatste jaren niet echt voor topgames ( Matrix bv. ).
     
  2. Cpt Grass

    Cpt Grass Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gelul over die prijs zeg.
    Als je hem te duur vind koop hem dan gewoon niet!
    Ik geloof ook niet dat atari daar wakker van ligt trouwens.
    Wordt hier ook nog over het spel zelf gesproken of gaat het nu alleen nog maar over dat prijs verschil???????
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dit is het Test Drive topic, hier mag dus alles omtrent Test Drive besproken worden, dus ook de reden van het prijsverschil in Amerika en Europa.

    Daarnaast gaat het momenteel superslecht met Atari, ze kunnen elke euro gebruiken, dus het doet ze zeker wel wat.
    De reden waarom Test Drive in de VS 40 dollar is, is om Atari uit de rode cijfers te halen. Als een game 40 dollar is, dan zullen veel meer mensen hem kopen dan als hij voor 60 a 70 dollar in de winkel ligt.
    Echter om geen risico te lopen kost hij in Europa gewoon vrolijk 65 a 70 euro. Is met 2 maten meten, en dat stoort een hoop mensen.
     
  4. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat wanneer demo 2.0 op marketplace zal verschijnen en de fouten oplost die in de eerste demo zaten zoals matige besturing, graphics die een beetje tegenvallen enz. Zal dit een grote groep in Europa worst wezen dat er meer voor betaald moet worden dan in de VS. Namelijk voor een goeie game willen mensen best wat neertellen. Is altijd beter dan een fors bedrag neertellen voor een game die tegenvalt. En TDU heeft potentie om een top game te worden. Ga maar na, welke race game heeft dit alles op dit moment te bieden? Maar alles hangt natuurlijk af hoe werkelijke game uiteindelijk speelt en eruit ziet. Dus wachten we met smart op Demo 2.0 die uiteindelijk dat beeld moet geven.
     
  5. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat atari daar wel degelijk wakker van ligt. het gaat namelijk helemaal niet goed met dat bedrijf. de afgelopen 2 jaar hebben ze 70 miljoen verlies geleden terwijl ze al hun toptitels (zoals driver, stuntman etc..)verkocht hebben. als dit sple nou ook weer flopt hebben ze een groot probleem.
     
  6. MOB_Figga

    MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    komen er ook BMW's in test drive unlimited? ik heb alleen maar gelezen over mercedes, spyker e.a. ik ben zelf nogal een BMW fan namelijk8)
     
  7. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik wacht gewoon een paar reviews af. En t boeit me niet dat ze het hier duurder verkopen. Als niemand van die lagere prijs had afgeweten hadden ze hem zonder zeuren gekocht voor de volle mep.

    en idd. in de kroeg drink dat in 1 avond makkelijk weg en dan heb je t ook lang niet altijd heel gezellig.
     
  8. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit ook een photo mode in. maar of je ze kan uploaden net als PGR 3 weet ik niet zou wel vet zijn.

    En ik vindt 60 euro niet duur maar je heb winkels die ze voor 62,50 of zelfs 70 euro verkopen dat is pas erg. Bij een race game die online kan vindt ik 60 euro helemaal niet duur want je haal het geld er wel uit heb meer met rpg's die speel je 1 keer uit en dan speel je heel soms dus vindt niet dat de mensen zo moet en zeuren hier :):
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2006
  9. Tecnomic

    Tecnomic Guest


    Precies, we doen net alsof we niets van Atari's naaierij weten en kopen de game gewoon blindeloos.You're kiddin me alright ? :):
     
  10. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    stop the fucking drama

    ik vind het wel een beetje raar dat atari dit doet en het klopt ook gewoon niet maar komop hee ik kan me ook wel bij elke game druk gaan maken dat ik er eigenlijk 130 gulden voor neer leg .
    zo gaat dat nou eenmaal.

    shit happens
     
  11. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0

    Mensen toch, stel dat dit een klassieker zou gaan worden, wat best het geval kan worden (mits alles na de eerste demo verbeterd is), dan zullen de meeste mensen toch niet meer stil staan bij het feit dat deze game toevallig in de VS maar 40 dollar is. Iedereen wil er dan van mee genieten.

    Stel nou eens voor dat dit bij een game als Gears of War of Halo 3 gaat gebeuren (zouden DE TOPPERS moeten worden, wat ook wellicht het geval zal zijn) en de ontwikkelaars zouden hetzelfde besluit nemen als Atari met TDU doet, zal dan ook iedereen stoer gaan verkondigen deze titels te boycotten? Natuurlijk, klopt het niet wat Atari doet, maar als dit een topgame gaat worden, ben ik benieuwd in hoeverre het gevoel van "naaierij" zoals dat hier genoemd wordt overheerst, t.o.v. deel uit te maken van zo'n fantastische game.
     
  12. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop van harte dat ze het voor Europa gratis aanbieden.
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Dan kan je hopen tot je een ons weegt :)
     
  14. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit zou heel goed een klassieker kunnen worden.
    Maar als ze daadwerkelijk elke maand zo'n pack op marketplace zetten hoeft het van mij niet meer, want daar zal je natuurlijk wel ( net als bij PGR3 ) van die zogenaamde 'points' voor nodig hebben en ik ben niet van plan om meer dan 60 euro voor een spel uit te geven, hoe mooi deze ook mag zijn.
    Tot aan het bericht over die carpack wou ik um echt graag hebben, maar nu ga ik toch echt hopen dat die carpacks niet doorgaan:mad:
     
  15. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Haha good job Atari! :{ Man die lui kunnen wat bij betreft nu echt door de stront zakken met hun crappy games :lol:
     
  16. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Als Microsoft dit zou flikken bij een van deze 2 games dan wacht ik bij deze games ook dat ze in de budgetbak liggen of totdat ik ze 2de hands kan overnemen van iemand ja. Als je dit soort dingen koud laat , dan zullen er dus ook steeds meer developers dit soort praktijken erop na houden. Kijk maar wat er gaande is met de content download op de 360. Lijkt wel een trend te worden om gedeeltes uit een spel weg te laten of om nog wat gamerpoints achter de hand te houden ( bedoel ik dus mee : een game niet voor 1000 punten aan achievements geven. ) , om daarna nog even snel te cashen. Extra content is leuk en ik ben ook bereid om daar een extra bedrag voor neer te leggen, maar dan moet het wel extra content zijn. Kameo kreeg je bv. later ook de Co-Op, maar die was wel gratis.

    Buiten dat moet ik eerst nog zien of het een topper wordt, want welke topper heeft Atari de laatste jaren nog geproduceerd ? Moet zeggen dat de game er goed uitziet en de potentie heeft om een echte topper te worden, maar dat moet wel nog blijken. En als het dan een topper wordt dan haal ik hem uiteraard ook , maar niet bij de release.
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2006
  17. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo staat de demo van dit spel niet meer op marketplace??
     
  18. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb ik ook ondekt :'-( maar blijkt dat 20 augustus een demo van het uiteindelijke spel te komen.:{
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Iemand op de Xbworld.nl main site bij een artikel over nieuwe Chromehounds content zei dat de demo er nu al was op Amerikaans account, maar heb ik net gecheckt en dat is gelul.
     
  20. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad ik heb op dit moment ook nog niks kunnen vinden. De bedoeling zou moeten zijn 20-08-2006 morgen dus. Ik heb verder ook nog geen officiele aankondiging gezien op de diverse gamesites die aangeven dat die op dit moment op marketplace staat
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina