[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Raar, ik zou vandaag een nieuwe moeten krijgen, maar geen mail of 360 ontvangen :'-(. Ik wacht af, alweer..
     
  2. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Man, mijn On/Off button bij mijn Xbox 360 is kapot (heeft het nooit gewerkt) maar als ik erop druk, voel je helemaal niks daarachter of ze iets daar achter hebben vergeten te zetten. Ga maar binnekort bellen, en dat ze deze repareren en dat ik deze terug krijg of een nieuwe krijg (liefst die van me eigen terug krijgen) Zo niet, blijf ik maar terug bellen. Want ik vind het niet normaal dat ze gebruikte geven aan andere.
     
  3. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    dan moet je em niet opsturen. je krijgt nooit je eigen terug volgens MS. ik vind dit ook jammer, maja, het is niet anders..
     
  4. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn 360 is afg donderdagavond overleden (ook 3 rode lampjes)

    ik heb hem gister laten ophalen door ups, en ff via de ups site gekeken waar die uithangt... vanochtend is die aangekomen in frankfurt ofzo, en krijg vanmiddag een mail van ms dat ze hem hebben ontvangen en dat ze hem zo snel mogelijk gaan repareren enzo

    k ben benieuwd :+
     
  5. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het trouwnes echt niet pikken als ze zomaar een andere gebruikte xbox zou terugsturen, dat gaat nergens over!!

    tog?
     
  6. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff ik ben het beu , ik heb altijd disc unreadable bij PGR3 en dan staat er onder clean disc with a soft cloth en restart xbox , mja heb ik al 10000000 keer gedaan maar niets helpt , garantie heb ik ook niet meer , wat kan ik doen ik heb veel opgezocht over dit probleem er zijn dus wel heel wat mensen met dit probleem maar nooit iemand die daar een deftig antwoord opgeeft , help mij please , het is mijn meest gespeelde game ... er zijn ook bijna geen krassen op de disc... :p
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe komt het dat je geen garantie meer hebt ?
     
  8. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    was maar voor 15dagen :) kheb het spel al 3maand ongeveer
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2006
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh zo, garantie op de game....ik dacht garantie op de X360. Mijn fout :)
     
  10. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand wel eens gehad dat de drive vd xbox je game dvd's sloopt met krassen?
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gebeurt meestal als je de Xbox verplaatst terwijl er een game wordt afgespeeld. Niet zomaar in elk geval, voor zover ik weet.
     
  12. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thnx, dit had ik ook al eerder gehoord ja maar ik heb gewoon mijn xbox plat staan en dan gebeurd het nog.:'-(
     
  13. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    update:

    kapotte xbox werd maandag opgehaald (12:00u) door ups, dinsdagmorgen was de in frankfurt bij het repair center, en had vandaag weer een mailtje van ms dat de xbox terug onderweg is richting mijn adres (kan wel max 5 dagen duren stond erbij)

    best snelle service, maar zou het belachelijk vinden als ik zomaar een willekeurige gerepareerde xbox 360 zou terugkrijgen :mad:
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, helaas maar zo werkt de gang van zaken nu eenmaal bij Microsoft.
     
  15. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    vaag,

    ik heb de 360 net binnengekregen

    maandagmiddag opgehaald en nu al terug \o/

    zit nu alleen nog op me werk, dus kan niet kijken of het me eigen box is
     
  16. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus al 3 x gebelt over 1 probleem wat onbekent is en ze hebben al 2 x gezegt dat hij opgehaalt zou worden. Nu ik de laatse keer heb gebelt zou het goed moeten wezen maar na 6 dagen wachten (dit is de 6e dag) is hij nog steeds niet opgehaald (en ze hebben nog wel gezegt dat hij binnen 5 dagen opgehaalt zou worden).

    Ik ben dan nu ook heel erg van menig verandert over de O zo goede service van MS. Heeft iemand hier ook ervaring mee dat je een probleem vertelt wat in hun oren heel onwaarschijnlijk klinkt dus dat ze je dan maar gewoon niet helpen (zo komt het bij mij namelijk over)?

    Ik bel vanavond nog 1x en dan ga ik even proberen het te regelen, iemand nog tips ;)
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een email gehad met daarin gegevens van UPS ? Met hun moet je namelijk een afspraak maken om je X360 te laten ophalen....dat komt Microsoft niet zelf doen namelijk, mocht je dat denken.
     
  18. lyon_online

    lyon_online Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: :eek: MFR date: ??? moet nog checken
    error code: nvt
    signaal ROF: geen
    probleemomschrijving

    me xbox 360 heeft een eigen wil???:confused:
    als ik hem open doe en me cd eruit haal en er een nieuwe in leg. gaat ie zonder reden dicht terwijl de cd er nog half inligt. als ik zit te gamen gaat ie opeens anar 360 dashboard en staat er op de tray opening? :eek: :eek:

    me oblivion blijft hangen als ik een spell doe en een lijk openmaak of deur open. en de 360 heeft me obliv. cd gesloopt(aan de bovenkant) omdat hij dicht ging terwijl de cd er half uitstak en de tray wou niet meer open(zelfs niet na uit en aanzetten) dus moest ik de cd eruit halen met me handen(wat krassen maakte, echt hij kwam niet meer eruit wat ik ook deed met controller of knop)

    kortom me 360 is verragd verneukt en denkt voor zichzelf en nee er zit niet een buurjongen met ze afstandsbediening te spelen want om half 2 s'nachts lijkt me dat hoogts onwaarschijnlijk
     
  19. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee er was iets fout gegaan dus ging die gast het voor me regelen die zou van die labels mee geven aan UPS maar kheb UPS nog niet gezien.
     
  20. zeiksnor

    zeiksnor heheh

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren vastlopers in een paar demo's, daarna liep hij steeds vast bij het opstartlogo.
    Ledje 1,2 en 3 branden rood en dus vandaag MS opgebeld.
    Mailtje terug gehad en UPS opgebeld.
    De Xbox werd binnen 45 minuten opgehaald...ongekend dit.
    Hopelijk blijft hij niet al te lang weg.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina