Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Correct me if i´m wrong, maar MGS 4 toch ?
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat is het plan en Sony zou dat zeer graag willen. Maar het is nog niet definitief dat MGS 4 in 1080p zal draaien.
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nou, maar MGS heeft nooit echt scherpe textures gehad en deel 4 evenmin als we de trailers moeten geloven. :eek: Allemaal leuk en aardig, maar 1080p is -denk ik!- niet besteed aan MGS4.
    Maar man....wat kijk ik uit naar dat spel (al zal ik hem toch nooit kunnen spelen :+).
     
  4. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ach ja 1080P of niet, dit gaat de beste deel worden uit de franchise, daar ben ik overtuigd van _O_
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Gran Turismo 5 ;)
     
  6. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Wat hebben we hier aan 1080p, 99,99% van de lcd bezitters heeft een 720p scherm waaronder ik en ik zie mezelf echt niet binnen nu en 3jaar weer een nieuwe lcd aanschaffen. En wie weet wanneer de echte 1080p schermen hier betaalbaar worden. Hier in nl zijn ze niet eens te krijgen. (nee philips cineos is geen echte 1080p scherm)
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al eerder zei : er zijn al wel monitoren die 1080p ondersteunen. Ik neem dan ook aan dat je met de PS3 straks, net als nu met de X360, ook de mogelijkheid hebt het ding aan een monitor te hangen.

    Veel mensen die zich geen HDTV kunnen veroorloven maken nu met de X360 ook gebruik van de, veelal goedkopere, monitor oplossing....om zodoende toch van de hoge resoluties te kunnen genieten :)
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Tuurlijk zijn er al echte 1080p schermen, maar die zijn op heden onbetaalbaar (voor de normaal verdiende mens).
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja voor iets meer dan 1000 euro heb je al een 24 inch monitor die 1080p aankan. Dat is ongeveer net zo duur als een 32 inch HDTV die 720p aankan, om maar even een vergelijking te maken. Uiteraard geldt dat wat voor de een betaalbaar is, voor de ander weer onbetaalbaar is....die verschillen blijf je houden.
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Een pc monitor is iets anders, we hebben het hiet over tv's en zoek maar eens een prijsje van een 1080p HDTV. Bovendien heb je in zo'n pc monitor geen tuner zitten voor de tv-kanalen (er zijn uitzonderingen, maar dan betaal je er ook voor).
     
  11. otter

    otter Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    lees is hier nou "trackball"? :D
     
  12. | B0SS |

    | B0SS | Go!

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt je een touchsensitive screen niet beter geschikt (icm met een thumbstrap)? Een trackball is zo...pre-2000 :9
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2006
  13. otter

    otter Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me niet nee, het was de bedoeling om de controller eenvoudiger te maken. met zo'n trackball word het in ieder geval niet moeilijker.
     
  14. | B0SS |

    | B0SS | Go!

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    De rechter thumbstick is eigenlijk al een soort trackball met een stick. Verder lijkt een trackball me geen concurrent boor een toetsenbord/muis combo. Een touchsensitive oppervlak is veel intuitiever, accurater en geavanceerder dan een trackball
     
  15. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    İk had de uitdrukking "noem 1 PS3 game die 1080P ondersteund" eigenlijk niet zo letterlijk bedoelt.
    Dat er toevallig 2 of 3 games deze optie ondersteunen maakt de PS3 (in mijn ogen) echt niet 1080P İn-Game compatible.

    Hell, maar 3 van de 30 launchgames draaien op 60FPS, laat staan dat PS3 games 1080P ondersteunen....:'-(
     
  16. | B0SS |

    | B0SS | Go!

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat, en de anti-aliasing van de ps3 is niet zo geavanceerd als de "free anti-aliasing" van de xbox 360. Dus niet alle spellen op de ps3 zullen er even gladjes uit zien
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik snap dat een PC monitor wat anders is. Ik had het dan ook alleen over het aspect gamen in 1080p aangezien het in eerste instantie ging om de 1080p ondersteuning van sommige PS3 games, TV kijken liet ik daarbuiten. Als het je alleen gaat om het gamen (of straks HD-DVD/Blu-Ray) kun je dan ook prima terecht op een dergelijke monitor, mits deze HDCP ondersteund natuurlijk.
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2006
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Wat is dit voor onzin? Er zijn zelfs zat PS2 games die er 100% glad uitzien. Ow, en PGR3 heeft geen AA _0/
     
  19. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    hij zegt toch "niet ALLE" en de ps2 is een heel ander ding dan de ps3. dat is hetzelfde als de ps1 en de ps2 vergelijken.
     
  20. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou de samsung 940 mw heeft ook een tuner aan boord voor rond de 300 euro.
    Kan je heel leuk op tv kijken kan ik je melden
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina