Nintendo Wii - Deel 1

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Omdat mensen positief zijn over een console, dan zijn ze meteen betaalt? :{
    Slaat nou echt nergens op.

2. Tecnomic

Tecnomic Guest

Nope, de reden dat hij zegt dat de Wii alleen een next gen console is.Bullshit! Hallo de PS3 en de Xbox zijn qua technologie een klasse omhoog gegaan hoor :{

Een reactie van iemand van de crew:

Helemaal mee eens! O-)

Laatst bewerkt door een moderator: 16 aug 2006
  3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Next-gen is niet alleen maar mooiere graphics en betere hardware, maar ook vernieuwende gameplay. En dat bied de Wii. De Wii zal niet de grafische kwaliteit van de PS3 en X360 hebben, maar zal wel unieke gameplay hebben, waardoor de Wii next-gen is op een andere manier.

4. Tecnomic

Tecnomic Guest

Juist, dus is de Wii niet de enige next gen console! :thumbs: Oftewel laten we deze post gewoon met een korreltje zout waarnemen.

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
  6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Damn, geef mij echt die Wii maar_O_

7. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    'i am cheap and fun' :D

8. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha, ownage :D

9. Tecnomic

Tecnomic Guest

Das jammer, want als het mogelijk was dan had ik denk ik wel de Wii gehaald(mits de prijs redelijk was) =(

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Je kan waarschijnlijk wel de cubeversie spelen op de Wii met de normale controller ;)

11. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ja denk je ? Ik weet het niet hoor....

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de prijs van de Wii toch anders behoorlijk redelijk, zeker voor wat je ervoor terugkrijgt + het feit dat de launch line-up in mijn ogen zeer sterk is....alleen al vanwege Zelda trouwens :+ :cool:

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Nouja, je kan gamecube games op de Wii spelen, dus het lijkt me dat het ook mogelijk zal zijn Twilight Princess voor de Gamecube op de Wii te spelen

14. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    ik was toch niet van plan om met de gamecube controllers op de Wii te gaan spelen, dus het boeit mij niet zo.

15. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    bwa voor voetbal games bv kan hij msh handig zijn, tenzij konami en ea met iets ongelooflijks komen om voetbal games te spelen

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Eigenlijk net te weinig knoppen voor een voetbal game, vandaar dat ik overweeg een 360 te kopen na de eerste prijsverlaging.

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758

Kijk goed naar de vraag. Zou IGN meer weten? (thanks GQ.nl)

Wii en Zelda in oktober zou zeker mooi zijn en is ook wel te verwachten

18. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    Gisterenavond stond er op de website van Nintendo Life een exclusief interview met het management van het softwarebedrijf Opera over de ontwikkeling van de Internet browser voor de Nintendo DS en de Wii.

Volgens Berit Hanson heeft Nintendo gekozen voor Opera omdat de browser makkelijk te porten is naar verschillende platformen en mobiele telefoonplatformen. Daarenboven hanteert Opera ook een unieke rendering technologie, waardoor de inhoud van de pagina wordt aangepast naargelang de breedte van het scherm waarop de content moet worden afgebeeld:

Opera is experienced in porting to many different devices and mobile phone platforms. We have long been a provider of full Web browser to a variety of devices, allowing users to access the entire Internet despite potential limitations of smaller device. Opera also features unique rendering technology. This means that if you are surfing the Web on your TV, Opera will not appear as it does on a PC. It will adapt the content of the page to suit the size of the screen. These capabilities, in addition to the speed and reliability of the browser, made Opera a natural choice for the Wii.

De browser zal alle webstandaarden hanteren dat ingebouwd zitten in Opera 9.0b voor PC's en Macs. Concreet betekent dat er javascript in de browser ingebouwd zal zitten. Het is echter nog niet zeker of er ook plug-ins zoals Flash in de browser zullen ingebouwd worden. Wat er echter wel zal inzitten voor de Wii, zijn bookmarks, zodat iedereen z'n eigen profiel zal kunnen aanmaken. Of de browser ook tabbed browsing zal bevatten, werd echter nog niet beantwoord.

The Opera browser is saved to the Flash ROM on the Wii console, and does not require a separate memory card as Opera for DS does. The browser can be launched in only a few seconds, immediately delivering a great user experience.

http://games.telenet.be/
    http://www.nintendolife.com/articles/2006/08/17/exclusive_interview_opera_talk_wii

19. Tecnomic

Tecnomic Guest

Je moet 40 euro neerleggen voor die Browser, stelletje afzetters :emo:

Anyway:

Ownage.nl

Sonic Wild Fire vond ik nou veel beter klinken.

20. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0

de naam heeft voor mij niet zo veel belang, ik wil nog eens een goed sonic hebben zoals op de sega en de dreamcast_O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina