multiplayer Eey, ik heb me suf gezocht naar hoe je multiplayer kunt spelen bij GTAA voor op de Xbox...weten jullie hoe ik multiplayer kan spelen, of waar???
Moet je voor de grap eens op het doosje kijken voor hoeveel spelers deze game is Ik raad je de 2-player mode die erin zit niet aan, das een grote ramp
Er liggen een aantal "rooie" icoontje in San Andreas. Hier moet je tegenaan lopen en dan kan je met 2 spelers spelen. Ik weet dat er 1 vlak bij the jonhson house ligt. Vanaf dit huis ga je onder de brug door, en dan ligt hij bij een huis aan de rechterkant van de weg. Geloof me, het stelt echt niets voor. /Edit: Bij de 2 logo's kun je ze vinden.
hoe kan je het beste de vliegschool halen? want ik ben nu bij circle airstrip: en het lukt me gewoon niet om een rondje te maken en precies door die ringen te vliegen.. iemand tips???
Heb een vraagje. Ik mag voor één van die dates maximaal 25% spieren hebben en 25% vet. Het vet heb ik er inmiddels al afgetraind, door middel van fietsen op de hometrainer in de gym. Maar hoe krijg je je spieren nou eigenlijk weg? Ik heb dat balkje namelijk nog bijna helemaal vol. Bedankt.
Je kan er wel in/op geloof ik, maar ik geloof dat je er langzaam uitglijdt o.i.d., of ik vergis mij met Driver3. Damn, ben nu bij die laatste missie, was niet zo moeilijk, totdat het gebouw in de fik vliegt. Ik kan echt niet omgaan met die brandblusser, zet mezelf steeds in de fik?
Wow, dat is zeer fijn. Is er nog een fijne locatie om deze missies te doen? Heb de Ambulance missies in zo'n klein gehucht gedaan, lekker simpel .