Het is bijna zover , iemand al een clan naam in gedachten? Het maakt mij niet uit met hoeveel spelers we zijn, of hoe goed we zijn. [X.B.W] ? :b:
vind het alvast een goede naam! is simpel, moet niet meer zijn.. btw : ik ga op F.E.A.R. nu Yokohama heten en niet Sunz3r0.
Volgens mij gaat ''Yokohama [xbw]'' niet passen op Fear. Ik had hetzelfde probleem met HaloTrooper. Mischien dat ik HaloTrpr [xbw] ga heten. En anders heet ik gewoon Impalla [xbw]
Speelde jij gister avond niet ook een potje mee met Sun en Mij? Daar zat namenlijk ook ene Nemesis bij
De countdown is bijna een half uurtje al voorbij, en ik heb nog steeds geen mail gehad. Ook www.playfear.com werkt nog niet. En op www.JoinFear.com is ook nog niks te merken behalfe dat de countdown voorbij is.
ik dacht eerst ook dat aan tijdverschil, maar heb net ff de demo gespeeld, en daar kan ook niemand hem downloaden..
Jullie dachten er toch niet over te beginnen zonder mij he ? Haha geintje, nee ik wil echt wel een keer meedoen....de SP van F.E.A.R. is vet, de MP naar wat ik gehoord heb ook dus ik doe zeker een keer mee Laat maar horen als er serieuze plannen zijn om een keer af te spreken !