Game: Metro 2033: The Last Refuge Ontwikkelaar: 4A Games Uitgever: NNB Genre: First Person Shooter Release: Q4 2008 Bron: Xbox360Only Screenshots: Spoiler
mmm je ziet nog maar weinig ik weet niet.Ik vond om eerlijk te zijn condemned meer sfeer hebben wat enger ook.Maja ze hebben nog 2 jaar dus er kan nog veel gebeuren.Maar die ak heeft ie zeker heletijd vast omdat ie door de level loopt als demonstratie?Anders is het wel saai heletijd ak.p.s die tram herinert me aan een level uit condemned
Creepy sfeertje ziet er erg leuk uit Ik ga deze thread maar even een tijdje volgen, had er nog nooit eens van gehoord
Ik persoonlijk vind condemned echt een aanrader! Je schrikt je echt diverse keren de ***** Vooral leuk om te spelen als je een beetje moe en suf bent 's nachts. Metro 2033 spreekt me ook aan ben benieuw maar nog 2 jaar wachten poeh!
Ik geef effe tip voor de maker van deze thread.Hier staan nieuwe pics van de game:http://www.gamer.nl/doc/34323
Ziet er mooi uit, ik denk dan ook dat ze er best iets goeds van kunnen maken. Maargoed, duurt nog zeker een jaar voordat er echt vee informatie over dit spel naar ons toekomt.
Als ze nog met deze engine aan komen zetten in 2008 sla ik mezelf dood Mijn god wat ziet dit er belabberd uit zeg.
Ja, het zijn screens. Dat wel 2 jaar voor een verwachte release van het spel. Dan kan je niet echt veel verwachten vind ik. Kijk gewoon naar het concept, niet naar screens die door een konijn zijn ingekleurd.