Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0

    hehe lol.
    zeg effe offtopic
    zeg jeepee heb jij niet f1 06 of wacht je op de ps3 versie
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Ik wacht op de PS3 versie. Die is wat uitgebreider (en mooier natuurlijk) en ik vind het zinloos om 2x F1'06 te hebben.

    Edit:// Maar Cat & Mouse lijkt me wel leuk.
    FreakyOliver
    Boss
    Tecnomic
    JeePee


    vs.

    Plasticman NL
    MacDennis (heb je Live?)
    Fardo
    !ntraxz


    Als er genoeg animo is kunnen we wel een datum plannen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 aug 2006
  3. 36O

    36O Guest

    Yeah, i"m back!...maarre, nix zinnigs te doen?
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Op zich wek cool ;)

    even back on-topic ... check deze plaatjes:

    [​IMG]



    [​IMG]
     
  5. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    wie is nu het bakbeest ;) , hij ziet er wel mooi uit vind ik de ps3
     
  6. 36O

    36O Guest

    uhu, de 360 is ongeveer het witte evenbeeld van de PS2 (zelfde vorm, zo-goed-als zelfde controller-denk aan start en back button, en denk aan shoulder buttons) alleen dan met een dikke adapter.....leuk.

    De PS3 taarintegen is een compleet nieuw model! das pas originaliteit!
     
  7. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    van de voorkant is hij nog best mooi, maar van de achterkant lijkt het op een broodrooster.
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Gelukkig hoef je daar nooit tegenaan te kijken :+ Ik hoop echt dat de voeding intern is van de PS3, anders zal ik hoogstwaarschijnlijk een nieuwe TV kast aan moeten schaffen.
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Was ook mij indruk toen ik de eerste foto's zag en de Wii zag er uit als een snee brood :+. Maar ondertusse vindt ik ze allemaal wel iets hebben kwa uiterlijk.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @36O de controller van de PS3 lijkt inderdaad niet op die van de PS2 :eek:

    Tevens ben ik het niet eens met je stelling dat de xbox 360 design op de ps2 lijkt? Hebben ze dan ook faceplates en een detachable hard disc?
     
  11. 36O

    36O Guest

    Leef je in een hol ofzo? het is al lang bekend dat de voeding intern zal zijn...
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Volgens mij ben je dan lichtelijk blind vriend.
    De Xbox 360 zowel de console als de controller hebben een heel ander uiterlijk.

    De PS3 controller is een kopie van de PS2 en het model van de console is een bollere versie van de PS2, dat is beide pas originaliteit!

    Ik weet trouwens niet of jij deze controllers nou zo anders vind?

    [​IMG]
    [​IMG]

    Daarnaast lijken deze controller niet op de Xbox 360 controller.
    Owja, trouwens de Xbox 360 controller was er eerder dan de PS3 controller.

    [​IMG]
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    De PS2 en de 360 lijken compleet niet op elkaar. Heb ze hier naast elkaar staan. Eigenlijk is niks hetzelfde :9
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Precies, als je qua uiterlijk de 360 op de PS2 vind lijken, dan heb je echt strond in je ogen.
    De PS3 lijkt op sommige stukken wel op de PS2, maar dat is logisch. Daar heet het ook PS3 voor.
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    uhu. De disclade van de 360 is links, van de PS2 en PS3 rechts, de MU van de 360 zitten aan de onderkant, bij de PS2 aan de bovenkant, de PS2 is vierkant met veel kartels, de 360 is glad, de aan/uit knop is een wereld van verschil. De kleur is anders..... is er ook nog iets hetzelfde?

    Ja...hoezo?
     
  16. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
  17. 36O

    36O Guest


    Gast, het is nou eenmaal een feit dat MS goed heeft gekeken naar sony bıj het maken van de controller voor de 360.
    Check alle aanpassingen die gemaakt zijn t.o.v. de Xbox controller S, en verglijk deze punten met de PS2 controller (let op de positie van de start en back buttons, let op de shoulder buttons, hadden we die dingen ook bıj de eerste Xbox?).
    Ook is de controller een stuk kleiner (net als de PS2 controller?)
    Kan MS echt geen eigen controller scheppen? waneer zien ze nou in dat de PS2 controller de superıeure gamecontroller is?

    Kijk, sony heeft een (zoals eerder gezegd) superıeure game-controller ontworpen met de PS2 (en zelfs PS1), en gaan hun meesterwerk nu toepassen met de PS3.
    MS daarintegen was niet gezegend met de gave om ZELF superieure controllers te ontwerpen (hadden we de vorige generatie ookal door niet?), dus wat hebben ze gedaan? ze hebben de beste punten van de Sony controller afgepakt, hebben dat in een ander (wit) jasje gestopt, en hopbaa!

    Geez, zelfs XM gaf toe dat d 360 controller veel weg had van de PS2 controller....just open your eyes....

    Owjah, trouwens, de PS2 controller was er VEEL eerder dan de 360 controller:+ _0/
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Jonge, ben je nou zo achterlijk of gedraag je je zo?
    Ben je vergeten waar je 2 weken voor gebanned bent? Ik ga ervan uit dat je daar toch iets van leert, maar jij kennelijk niet.

    Je leeft volgens mij in een eigen fantasiewereldje, want de dingen die je zegt slaan echt helemaal nergens op.

    Trouwens op de SNES zaten al shoulderbuttons. _0/
     
  19. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    de nunchuk van de Wii is de superieure controller hoor \o/
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar mensen zich al niet druk om kunnen maken.... =( :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina