oef dan is het normaal, ik heb soms dat de bergen gewoon wat later komen, of dat de borden van de finish line wat later komen.
ben blij dat het normaal is, dacht al dat mijn ps2 aan het sterven was.
bedankt voor je snelle reactie jeepee \o/
sorry dubbelpost
Dat de PlayStation 3 op 17 november bij ons verschijnt, is zo goed als zeker. Wat echter nog niet zeker is, is de lijst van launchgames voor de console. logisch ook, want er komen nog altijd games bij die op de launchlijst zullen staan, dus iets definitiefs is nog niet mogelijk. Sierra Entertainment bijvoorbeeld heeft vandaag aangekondigd dat ook F.E.A.R. op de launchlijst zal staan voor de PlayStation 3. Het is nog niet zeker of de game er ook effectief op 17 november zal zijn, maar alleszins wel in november.
F.E.A.R. verscheen bijna een jaar geleden voor de PC, en was een succes. De game moest de speler schrik aanjagen, en er zijn weinig gamers waar dat niet gelukt is. Missie gelukt dus, en de game was voor de rest ook zeker in orde. Vandaag is overigens ook F.E.A.R. Combat verschenen, de gratis multiplayer van de game. Deetje kon jullie dit al vertellen. Na de zomer verschijnen overigens ook de versie voor de Xbox 360 en Extraction Point, de expansion pack voor de PC-versie.
wow, weer een game dat niet op welke console ik het moet kopen.
starks koop ik alle games zowel op de ps3 en xbox 360.
zo zal ik wel het verschil kunnen zien en zeggen lol
Laatst bewerkt door een moderator: 17 aug 2006