Madden 07

Discussie in 'Algemeen' gestart door eddyfever, 17 jul 2006.

  1. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ken die nfl2k serie al vanaf de Dreamcast was toen echt de shit! , maar ben nu meer hooked aan Madden tenzij ze een next gen NFL2k gaan uitbrengen .
     
  2. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0

    zal bijna niet gebeuren he.
    ea heeft de rechten van madden gekocht
     
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    correctie, EA heeft de NFL rechten gekocht

    Jah, die vond ik ook wel hip.. alleen geloof me, als je 2k5 hebt gespeeld dan zou je het eens met me zijn;)
     
  4. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat er is zo goed aan 2k5?
    nou als ik hem voor een 10tje zie liggen van het weekend zal ik eens kijken en dat laat ik het je even weten. He als je madden07 ook gaat halen voeg me even toe op live.
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2006
  5. IanDS

    IanDS Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook van plan deze game te kopen omdat ik me destijds goed heb geamuseerd met Madden 2002 op de PS2; maar eigenlijk ken ik niet zoveel af van deze sport (ik vraag me nog steeds af hoe ik erop gekomen ben destijds die game te kopen, al was het achteraf gezien een goede aankoop), dus wil ik vragen of er iemand hier misschien een site weet waar je veel info kan vinden. De officiƫle nfl-site heb ik al geraadpleegd en daar heb ik al veel info vandaan, maar meer info is steeds welkom (vooral over termen als "audible" e.d.).
     
  6. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal even voor je rondkijken en het hier posten of een PM sturen.

    audible gebruik je als bijv. je aanval klaar staat maar je ziet dat de defense goed staat om jou aanval te dwarsbomen. Dan doe je een audible dan past jou aanval aan op de defense.
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    madden 07 ga ik zeker ook halen,
    maar wat er nouw zo goed aan 2k5 is, de bewegingen, de besturing, de show om het spel heen.
    bij madden hoor je minstens 4X per wedstrijd het zelfde commentaar, en na 3 wedstrijden heb je al het comentaar wel gehad.
    bij 2k5 na ander half jaar bijna elke dag spelen kom ik nog steeds nieuwe opmerkingen tegen.
    De bewegingen werken in dit spel, probeer jij in madden er maar iemand uit te spinnen of te juken. en het spel is nooit duurder geweest als 30 euro, dus als je hem ziet(wat jammer genoeg in nederland niet zo snel het geval zou zijn) zou ik hem zeker aanschaffen; want hij is de 30 euro meer dan waard.(LET OP! hij is niet BC)
     
  8. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel nog niet gevonden maar ik heb wat filmpjes op ign bekeken en inderdaad, sommige dingen zijn wel tof om er in te hebben.

    Ik snap wel wat je bedoel. Al moet ik wel zeggen dat ik persoonlijk de besturing en de grafische menu's van 2k echt heel slecht vind, ze moeten daar echt eens een andere grafische vormgever aanenemen, hmm laat ik nou net een nieuwe baan zoeken ;)
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    dat met de besturing komt puur omdat je madden gewent ben, dat had ik in het begin ook.. gewoon paar uurtjes doorspelen en je vind madden kut besturing hebben want het is heel simpel.
    de triggers zijn juken naar links of rechts, zwart en wit is stiff-arm.
    dus je kan zelf bepalen hoe je het aanpakt, madden kiest meestal voor je of links of rechts en hoe ik het ervaar kiest ie meestal voor de verkeerde kant.

    en voor het spel, vraag er gewoon bij je lokale game winkel naar die kunnen hem wel leveren. heb ik ook moeten doen omdat het spel nergens in de winkel ligt:thumbs:

    maar goed, hopelijk bied madden 07 een beetje concurentie voor 2k5

    /Mod Gebruik voortaan even de edit-knop ipv dubbel te posten -/- Kameo
     
  10. IanDS

    IanDS Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Op play.com staat dat de game nu pas op 8 september uitkomt: weet er iemand hier iets meer over? Op andere sites staat nog steeds 24/25 augustus, maar op anderen dan weer 31 augustus!?
     
  11. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga er maar van uit dat die deze week, uiterlijk volgende week verkrijgbaar is.
     
  12. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    en binnen een goede 30 uur kunnen we naar de live video review kijken van madden 07 op gamespot
     
  13. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    yep en vannacht 8 uur lang live madden op gamespot. das ook wel lache alleen denk ik dat ik al lig te slapen :D
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    morgen komt ie uit in america, dat staat op ea.com, en ook op nfl.com adventeren ze dat ie morgen uitkomt daar, dus ik denk dat 25 ste wel kan kloppen.\o/
    let's hope so_O_
     
  15. IanDS

    IanDS Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Nochtans hebben verschillende mensen in de VS de game reeds.
     
  16. BrainDead

    BrainDead Vw Madness

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    1
    als NFL freak en oud Football speler koop ik hem gewoon. :p bijna is het zo ver.

    Go \o/ Broncos \o/ go
     
  17. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm de intresse wordt al beter hier voor dit spel :) misschien toernooitje over een maand?

    -49ers-
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    als nfl freak en huidig football speler ga ik dit spel ook duidelijk kopen.

    sry guys, dolphins gaan het m dit jaar flikken
     
  19. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    ja man moeten we zeker doen !
    hoop dat het online allemaal soepel loopt }:]
     
  20. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus Christus, ik MOET dat spel gewoon hebben...
     

Deel Deze Pagina