mijne is nu klaar, ook ff spelen ik zie dat er ook een friend list is!! voeg me toe, me naam is tot nu toe: Spartan23R(xbw) kan veranderen als we met clans gaan beginnen
dit probleem heb ik al veel gehoord op andere forums. heb je het uitgepakt? geeft het dan aan dat het niet kan of zoiets? oplossing -> downloaden van andere server.
Heb het van deze server maar met wel bestand moet ik hem uitpakken dan? winrar ofzo snap er niks van !
euhmm, ziet het bestand eruit als een map met een ritssluiting erop? of hoe ziet het er anders uit..?
mhh, dan weet ik het ook niet. lees overal de gekste dingen o.a.: iemand zijn spel dat crasht als hij punkbuster aan zet, en het spel vervolgens niet meer op kan starten. kan het nog gekker?
Download net gestart, serial ook net binnengehaald. Download gaat opzich vrij hard, 318 kb/sec staat net aan, duurt zoals het er nu voor staat nog 1 uur en 28 min. hell yeah
Nee dit probleem hadden mensen met Warrock ook, is een bekend Punkbuster probleem Waar hangt iedereen uit btw ?
ik heet Yokohama, maar ga het veranderen in Yokohama (xbw) dus probeer eerst het 1e en als dat niet lukt pak je het 2e.
Ik heb de hele dag mijn pc laten lopen, en ik zit nog pas op 70% Met een beetje geluk kan ik uhm vanavond laat pas spelen Voor iedereen die uhm al heeft, veel plezier!