Zal 'm nu downloaden en dan, kick ass Spartan2E(xbw) is het dan van mij dus... :b: Edit/ Leuk, teveel mensen bezig met downen:{(421 users)
snik, kan wel janken..net gedownload nog maar een kwartiertje over, drukt m'n zus op annuleren , nu nog 1 uur en 45 min.
hmm hij blijft nou hangen bij 22%.. en als ik die cd-key wil hebben kan ik hem niet ophalen..dan werkt die link niet , kan iemand mij er 1tje pasen, of werkt ie maar eenzijdig?
Net even gespeeld, geweldig. Ook wat chille outdoor levels zeg \o/ Jammer dat ik morgen moet werken tot 5, maar daarna heb ik wel zin om een potje te knallen met wat Xbw gasten, someone with me?
daar zeg je me wat bij mij draait die 10x slechter dan de mp demo, maar wel te doen tog maar ff binnenkort een nieuwe proc regele enigste bottleneck van me pc
heb per ongeluk ingevoerd dat ik 16 ben, dacht ook dat dat voldoende was, moest je 17 zijn. . hmm, maar gellukig 2 pc's . er was toch een friendlist. voeg me vanmiddag maar toe: basovich NL (of zonder NL) moet nog even kijken.
Godverdomme, m'n download staat stil op 99,8%. Hij hoeft nog maar een paar MB/s. Echt balen zoiets. Ik download overigens met de torrent-file.
Net nog even gespeeld, lekker verslavend, maar ik had ook niet anders verwacht. Ik moet alleen nog punkbuster instaleren. HaloTrpr [xbw], voeg me maar toe
ik had hem binnen 2 sec. Eerder in dit topic (pagina of 2 terug) al een eventuele oplossing gepost voor als je de key niet binnenkrijgt