[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    ha die pieter goeie gast, had hem ook aan de telefoon toen. Hij had nogal een belgisch accent, en zei steeds:please
     
  2. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Dutch
    Bedankt dat je contact hebt opgenomen met de klantenondersteuning voor Xbox. We hebben je serviceaanvraag ontvangen. Bereid je console voor en volg de instructies die je hebt ontvangen van onze afdeling klantenservice. Zodra de volgende stap in de procedure is gestart, ontvang je een e-mail.

    Ik kan hier uit op maken dat ik nog een ander mailtje moet ontvangen met instructies, toch? (deze heb ik vandaag onvangen)
     
  3. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Wilt iemand mij xbox 360 (premium) kopen, 2 spellen en een memory unit en play and charge kit.
     
  4. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    ben het volledig met je eens , er zijn mensen met enorme pech en geluk qua service

    ik kan alleen maar hopen dat ik geen slachtoffer word van deze ellende....

    ben verder heel erg te vreden of de console zelf , er is op dit moment geen andere die ik zou willen

    dat er zoveel kapot gaan voor die 400 euro's die er voor zijn neer geteld vind ik wel slordig en niet kunnen , zeker niet voor zo'n groot bedrijf als microsoft

    aan de andere kant hadden we een beetje kunnen verwachten , tenslotte is er altijd wel wat met nieuwe producten , of het nou hardware is of software , bij microsoft werkt het nooit in 1 x goed.....
     
  5. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik een beetje onzin je kan toch ook geen auto op de markt brengen die om de zoveel x crashed.
     
  6. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    tis geen onzin maar een feit , of heb je nooit update's moeten installeren in je windows omdat het zoveelste foutje of beveiligings lek was gevonden......

    ze hebben gewoon de naam........
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, maar we hebben het hier over een gameconsole, niet over een auto. Zo kun je wel tig andere voorbeelden noemen, maar het een praat het andere niet goed....das mijn punt :)
     
  8. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    voor dat ik nu weer ga posten hoe zet ik zo een citaat tag rondom een teks?
     
  9. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    op dit [​IMG] icoontje klikken terwijl je tekst is geselecteerd of de quote button gebruiken die bij de orginele post staat waar je op wilt reageren
     
  10. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    ok tnx ;)

    Kijk dit wou ik zien bij de service van MS ik heb gister voor de 4e x gebelt en hij is nu net opgehaald :D, maar ze hadden dat ook gewoon de 1e x kunnen regelen.
     
  11. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren de console teruggekregen, ofja zelfs een oudere dan m'n vorige (vorige was van 23-11-2005 en deze van 16-10-2005). Maar hij doet het weer perfect en is zelfs een stuk stiller. Alleen heb ik aan de onderkant die rubberen voetjes waar de console op staat niet meer erop zitten.

    Of de vorige eigenaar heeft ze eraf gepulkt omdat ie 'm rechtop heeft gehad staan ofzo. Maar punt is dat mij het stoort dat de console op die uitkameringkjes staat waar die rubberen spievormige stripjes in geplakt zouden moeten zijn. (Zoiets zou toch moeten opvallen in zo'n repaircentre..)

    Nou is m'n vraag zouden ze zoiets kunnen opsturen om zelf erop te bevestigen. Heb de service vandaag 2x gebeld maar kwam er niet tussen...

    Alvast bedankt
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2006
  12. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou daar de moeite niet voor doen. Plak er gewoon zelf wat rubbertjes op :)
     
  13. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik zou echt wel terug bellen! Je betaalt toch niet 300/400 euro om een 2de handse te krijgen. Ik zou gewoon bellen tot je een nieuwe krijgt of op z'n minst een fatsoenlijke.
     
  14. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, zo denk ik ook normaal gesproken. Maar het gaat om het feit dat het lijkt alsof ze daar niet 100% met zo'n console bezig zijn of dat daar een stel onbekwame (met alle respect) 'uitzendkrachten' bezig zijn met die apparaten. En die voor de gein de consoles naar elkaar overgooien voordat ze ze in de doos stoppen...
     
  15. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ja zou kunnen als je er echt mee zit kan je blijven bellen.
     
  16. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Denk je soms dat ze daar net zo voorzichtog mee doen als jij ermee bent8)
    Geloof me, er zitten vast mensen tussen die idd ermee gooien ofzo, anders UPS wel, die hadden mijn doos geopend en de faceplate was eraf.
    Ik zit nu al 1 week te wachten, de vorige keer maar 1 dag. Die gast aan de telefoon zij dat het maar zelden voorkomt dat je je 360 binnen 1 week terug krijgt, yeah right.
    Anders volgende week maar WEER eens bellen. Om ziek van te worden. Maja, als je hem weer goed kunt gebruiken is het weer dikke pret:b:
     
  17. Sperminator

    Sperminator Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou mijn boxje is ook naar gamer heaven toe. Nu effe een belangrijke vraag. Mij werd door de klantenservice verteld dat ik de harde schijf en voeding niet hoefde mee te sturen. Nu vraag ik me af of ik de faceplate er ook af moet halen? Helemaal vergeten te vragen namelijk.
     
  18. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    nee dat hoeft niet.
     
  19. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moest de faceplate er wel aflaten, ik kreeg ook een nieuwe terug zonder faceplate.
     
  20. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest de orginele faceplate er op zetten (of oplaten).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina