Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Graveheart, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, vraag me het ook weleens af..
    Maar goed, denk ook dat je er niet meer van mag verwachten ;)

    Hmm, ik ben ook aan't sparen voor de SVS PB12-Plus/2 :9. Alleen kost ie in Nederland geen €1.200,- toch? Met zwart fineer is ie op z'n 'goedkoopst' nog €1.699,- :eek:. De PB12-Plus met zwart fineer kost €1.299,-.

    Jammer dat de cilinder subs nog niet te koop zijn in de EU. Heeft met de CE keuring te maken geloof ik :mad:
     
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Serieus:eek:
    en de pb12 plus die had toch 350 watt? en de pb12 plus2 900?
    Ik wil iig voor de laastste gaan maar wist niet dat ie 1699,- was (goedkoopste versie)
    Ik dacht 1999,-

    Wel cool dat je er ook een wil,als je hem echt gekocht heb wil ik een revie!!!!_O_ \o/ :thumbs: :b:
     
  3. II Gamer II

    II Gamer II ?! Hmmm ... !?

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Btw. heb ongeveer zelfde gevaal mij gemakt bij de Mijn Hifi, mensen waren geintereseerd in B&W luidsprekers en waren deze aan beluisteren.
    Ik zag al dat de platsing fout was maar ok.
    Ik kwam erbij staan en vroeg verkooper, deze luidsprekers dreunen bij mij thuis niet, staat de sub aan?
    Nee zegt hij, toen snel heeft hij op de luidspreker panel / keuze geschakeld naar Kef luidsprekers.
    Mensen enthusiasd en hierna naar de kassa om te Kef luidsprekers te betalen en ik maar rustig naar B&W terug "geswicht".
    Tijdens luisteren ben ik gaan kijken of de sub mee speelde en ja hoor, helaas.

    Niks tegen Kef en ik ben ook geen B&W geek, maar je ziet en hoort dat mensen voor Gek worden gehouden.

    De personeel heeft vak Geen verstand van als bij de grote consurnen / winkels de verkopers willen graag hun provisie zien ;).
    Hou het gewoon Goed in de gaten en vraag of eventuel controleer zelf de setup als instellingen van te voren.
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2006
  4. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    :D
    Volgens mij wordt dat gewoon zo aan het personeel geleerd, bij mij gebeurde namelijk precies hetzelfde! Ik stond te luisteren, komt er zo'n medewerker doodleuk de dvd uit de speler halen (zonder ook maar 1 woord te zeggen).

    Jullie hebben gelijk: bij de MM moet je alleen maar zijn als je precies weet wat je wilt hebben.

    In Nederland? Naar mijn weten worden die niet in Nederland geleverd (wel in Berlgie). Ik dacht dat ze wel door ITC werden geleverd, maar ik kan ze niet vinden op hun site...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 aug 2006
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kan ze afnemen bij SVSound.be voorzover ik weet, en die nemen de Benelux voor hun rekening :).

    De PB12-Plus/2 komt in drie afwerkingen, text-zwart, hout fineer en glossey zwart. De prijzen zijn resp. €1.699, €1.899 en €1.999.

    Aan de ene kant probeer ik liever de 20-39PC-Plus cilinder sub te importeren uit de US. Dan ben je inclusief verzendkosten e.d. rond de €1.200 klaar. Tenminste als ik sommige mensen mag geloven :). Mja, voorlopig heb ik toch het geld nog niet bij elkaar, maar als het zover is, zijn jullie de eerste die het horen. Alhoewel, dat zijn m'n huisgenoten en de rest van de straat :+
     
  6. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Verkijk je niet op de verzendkosten! Je moet ook nog invoerrechten betalen (en volgens mij nog meer)!
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Naar het schijnt kom je op zo'n €1.200 inclusief verzendkosten en invoerrechten. De sub kost daar rond de $800,-.

    Maar goed, ik ga me er tot die tijd eerst even goed in verdiepen :cool:.
     
  8. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Wat stom zeg dat ze hier niet gewoon zo,n svs plus2 verkopen.
    Nu moet ik i.p.v 1200,- euro bijna 17 of 1800,- euro betalen.
    Maargoed ben echt verliefd op die plus 2 (9oo watt madness)_O_
    Dus ga er wel voor sparen.
     
  9. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb je ook kabels die Toslink-Digitale coax bieden? Omdat ik straks te maken heb met 2 apparaten die een licht(toslink) uitgang hebben. En omdat ik waarschijnlijk de Logitech z5500 aanschaf en deze een optische en coax ingang heeft, zou het fijn zijn als zoon kabeltje bestaat. Heeft zoon kabel dan ook kwaliteit verlies, omdat deze het signaal omzet?
    Anders word het sparen voor een versterker met boxjes.
     
  10. II Gamer II

    II Gamer II ?! Hmmm ... !?

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn toslink => coaxial onvormers en qua verlies is het niet hoorbaar.
     
  11. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Jajaja, dyna heeft een speler :D

    [​IMG]

    Philips DVP-9000S. DVD/CD/SACD (+nog heel veel) speler, met HDMI (upscaling 720p/1080i), DCDI (Faroudja chip), etc, etc. (bekijk logootjes maar ff op pic :9) Gister opgehaald bij Citrofiel van HTforum (die overigens een heel indrukwekkend systeempje heeft staan).

    Nog niet geluisterd thuis, maar volgens de talloze reviews die keer op keer 'bestbuy' of 'extreme value' roepen, maak ik me geen zorgen. Gister ook nog wel even bij de eigenaar geluisterd, erg indrukwekkend, maar dat is natuurlijk geen vergelijking qua systeem.
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ziet er erg gelikt uit *). Veel plezier ermee :b:.
     
  13. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit!
    Wat had die gast waar je de speler van kocht allemaal staan:)?
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2006
  14. Frank.V

    Frank.V HomeTheater

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow... die speler wil ik ook wel :D Veel plezier er mee!! Wat was de prijs van de speler?
     
  15. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
  16. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks guys! Plezier ermee zal wel lukken. Moet alleen nog een HDMI -> DVI kabel halen om hem op de PJ aan te sluiten. En wil ook wel een keer een SACD uittesten eigenlijk :)

    JKI. Ik heb die dude even gevraagd om pics, kan even niet zo snel een threadje vinden op HTforum.

    X-to-the-Z. In de winkel rond de €350. Ik heb hem tweedehands (wel nieuwstaat) voor €225. De speler is nog geen jaar oud :)

    edit: Whaha Sjoerd, shut up :)
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2006
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    SACD _O_

    Zeer mooi design ook!
     
  18. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, alleen moet ik daarvoor, dus een analoge meerkanaals kabel hebben. |:- Pricy. Ik ga ook even kijken voor een diy oplossing. Heeft iemand ervaring met SACD? Ik niet namelijk...

    Uiteraard :cool:
     
  19. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft natuurlijk geen zin om zo'n kabel te kopen als er geen SACD's zijn die je leuk vindt he:).

    En hoezo ervaring? SACD's zijn gewoon cd's, maar dan met meerdere kanalen:).
     
  20. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik ga er gewoon een keer eentje halen ergens. Ik ben toch wel heel benieuwd naar het geluid. Tevens gaat de lange streep verlichting op de lade van de speler alléén branden als je er een SACD in stopt. En ik wil natuurlijk geen lampje ongebruikt laten :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina