hoi!
heb xbox klantenservice benelux gebeld, wegens het onstaan van krassen op cd's en vastlopen van deze spellen alsmede de console (HERKENBAAR????).
Ik heb al twee keer hetzelfde spel gekost ( dat is twee keer 60 euro) waar beide krassen opzitten. het eerste spel is onspeelbaar. tweede spel zaten binnen een half uur al twee krassen op... maak mij niet wijs dat, dat niet onder garantie valt.
als eerste werd ik door ene bart nadelig behandeld, hij zei: 'het is de klants eigen verantwoordelijkheid, uit onderzoek is namelijk gebleken dat de console deze krassen niet kan maken. je zou het de console wel verschoven hebben of zo iets'. ik zei dat ik niks verschoven had en dat de console waterpas alleen op een tafel staat. ik werd echter niet serieus genomen en ik kreeg als reactie: 'ik kan u niet verder helpen'
.
(op deze forum is nog en zelfde onderwerp te vinden. blijkbaar heeft dit onderzoek een luchtje!
)
bij tweede telefoongesprek bij de klantenservice werd ik door ene Jimmy vriendelijk en serieus behandeld
. hij had zelfs een hele logische oplossing voor mijn probleem. op basis van garantie op mijn xbox word hij opgestuurd en word de console niet alleen gemaakt nee ik krijg er zelfs een nieuwe voor in de plaats
. nou bart was dat nou moeilijk...
nu is me vertrouwen in microsoft en klantenservice weer hersteld echter moest ik dit nog even
kwijt.
blijkbaar komen er xbox 360 problemen voor waar men liever de ogen voor sluit. gelukkig heb ik het er niet bij laten zitten en ben ik als tevreden....
greetazzz B.
_0/
Klik om te vergroten...