Tsja dat zeg je ook maar om IGN en Gamespot dat zeiden, maar voorlopig valt dat niet te zien aan de screens.Het ziet er echt matig uit zeg
ik heb al een paar filmpjes van de demo gezien en daar kon ik wel aan zien dat er hdr lighting was gebruikt. de texture resolutie en de betere particles moet je dan maar geloven van ign en gamespot.
hdr lighting, hogere texture resoluties en een beter particle systeem heeft. mmm bij mij weten heeft de pc-versie dit ook. en volgens mij blijven pc-games mooier want ze hebben een hogere resolutie. maar jah andere kant niet iedereen kan zo een krachtige pc betalen, dus ik kan begrijpen dat er mensen bijzijn die zeggen dat de xbox versie mooier is dan de pc
Euh dat klopt niet helemaal hoor olivier... Ik zeg niet dat F.E.A.R. mooier is op de 360 maar als je HD-VGA hebt heb je beter en hogere reso dan op de PC
Bovendien zeggen de makers in een interview dat er nu hoger res textures en belichting etc aanwezig is die niet aanwezig is bij de pc versie op allerhoogste settings.
de pc versie heeft geen hdr lighting en de 360 versie krijgt een hogere texture resolutie en een beter particle system dan de pc. als je de reviews, de filmpjes en de screens moet geloven. accepteer het nou maar :
Xbox360only.nl Movie Screens: Klik! Na de wat tegenvallende screens van eergisteren ben ik ervan overtuigd dat dit toch een vette game gaat worden.Alleen om de special effects al
Iemand een andere link met de nieuwste filmpjes? Die bovenstaande is me echt te traag op dit moment (dl op 15 kb/s max na een tijdje).