Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb het niet over de tiltfunctie die beter kan. Gewoon de plaatsing van de joysticken kan beter (zeker voor FPS's), de controller iets groter ofzo, ... en een verbetering die zeker moet gebeuren, de rumblefunctie er terug inzetten :mad:.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De rumblefunktie is echt een gemis .. geen feedback meer .. spellen als GT4 of bijv. Rockstars Table Tennis zullen lastig te spelen zijn .. Hoe weet je dat je niet meer op de weg rijd of dat je de perfecte bal slaat?
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Lijkt me logisch als ze die rumble niet meer mogen hebben door gebruik te maken van gepatenteerde technologieen. Als die rechtzaak er nooit was geweest zat ie er gewoon in, hoor.
     
  4. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ja maar volgens een bedrijf genaamd Immerson was het nog mogelijk toch of heb ik wat gemist?
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Klopt maar Sony had beter voor het patent kunnen betalen .. dat heeft Microsoft ook gedaan

    Tot nu toe zullen er weinig games zijn die gerbuik gaan maken van de tilt techniek .. bewijst weer eens dat deze funktie gerushed is of nog niet bekend was bij de uitgevers
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ja, dat is mogelijk. Sony moe(s)t gewoon een akkoord met dat bedrijf sluiten.
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Oké, de ophef van de rumblefunctie, daar ben ik volledig mee eens!!!:mad:
    Maar dat van die plaatsing van de joysticken begrijp ik dus echt niet he.
    Je 2 duimen zijn toch even lang, wat maakt het nu uit of de joystick zo staat, of als met de 360 controller,...? Allé, voor mij maakt het allensinds niets uit. Maar ik moet wel zeggen dat ik de ligging van de 360 controller perfect is, daar niet van, maar als de joystick van de 360 controller zoals met ps3 zou liggen, zou hij nog steeds perfect zijn voor mij...
    Maarja, dat is natuurlijk een persoonlijke mening voor iedereen :).
     
  8. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Plus bij component heb je 3 kabels voor beeld nodig en je moet het geluid nog appart aansluiten.
    Enige probleem is die hdmi kabels zijn pokke duur.
    En met een beetje pech zit er geen hdmi kabel bij de ps3 dus ben je sowieso weer 50 euro kwijt voor een beetje kabel.:{
     
  9. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Nou dit zou betekenen dat er 2 versie's van gemaakt zouden worden.Er zouden dus 2 soorten variante van elkaar gemaakt moeten worden en dat dan weer apart verkocht moeten bijv:
    Xbox360 Halo3
    Xbox360 Halo3 HD-Dvd

    Iedereen die een beetje kennis heeft van de markt weet dat dit enorme verwarring veroorzaakt onder de consumenten. ''Henk wou graag een xbox spel voor zijn verjaardag...maar welke moet ik kopen xbox xbox360 of xbox 360 hd-dvd?!?
    Dus alles bijelkaar maakt het gewoon een dikke vette Nope...

    En M$ kennende zouden ze dit ook niet doen.Want microsoft wilt er wel graag geld uit slaan.
    Dus als ze ooit van plan zijn om een Xbox360 met ingebouwde HD-Dvd, zullen ze iedereen die al een x360 heeft verplichten zo losse HD-dvd.
     
  10. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals falcon al zei... en vaker is gezegd... BULL
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Microsoft gaat eerder spellen via content download uitgeven ipv deze op HD DVD .. de spellen zullen ook duurder worden als deze op nieuwe media wordt uitegebracht, zoals HD DVD of Blu Ray.. Daarom heeft ms gekozen voor games of DVD ipv van Blu Ray of HD DVD.. Daarom zal er nooit games op HD DVD verschijnen .. is ook niet nodig
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou, gaat ie nog een keertje 8):


    Dus het zit er gewoon niet in :).
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Goed bezig arjan .. hij hoort het nu van de "horses mouth" ;)
     
  14. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het over het ontwerp, niet over mogelijkheden en functies. Jij hebt het over ontwikkelaars, ik over gamers. En ik heb vaak genoeg gamers gehoord die zich mateloos irriteren aan de plaatsing van de twee analoge sticks. Aan o.a. dat soort zaken hadden ze iets kunnen doen en dat verzuimt men.
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja, als ze het gedaan hadden, hadden jullie hen volledig in de grond geboord, dat ze naar de 360 controller gekeken hadden. Dat kunnen ze gewoon niet doen... Trouwens, de ps2 controller is in velen magazines als beste verkozen uit de generatie van ps2,xbox en gamecube, dus slecht is hij zeker niet...:{
     


  16. Als jij enig inzicht zou hebben zou je ook wel inzien dat MS gek zou zijn als ze niet op den duur met een versie met ingebouwde HD-Dvd speler zouden komen..

    Maarja, jij wist tot voor kort het verschil tussen omzet en winst ook al niet, dus ik schatte je al niet te hoog in wat betreft je kennis...
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kuch ik heb de inzicht wel hoor .. maar jij kijkt door een roze bril. Als je zelfs Peter Moore niet geloofd ... Er komt geen Xbox 360 met een interne HD DVD drive

    Ik weet het verschil tussen omzet en winst wel degelijk, anders kan ik stoppen met mijn baan KID :+

    de jeugd van tegenwoordig
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn wat een geblaak hier, en dat nog wel tussen 2 grote Microsoft fans, tussen mij en Macdennis kan ik het soms nog begrijpen :D:p
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hehehe ik ben het volledig met je eens Boss.. maar dit keer is het tussen de rest van de xbox fans en Mr Plastic ;)

    Maar goed denk jij dat games als GT4 en Table Tennis kunnen werken zonder Rumble?
     


  20. haha, nou gefeliciteerd knul.. Dan weet je het nou al bijna een jaar..
    Hier had je der nog moeite mee..

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=1641346#post1641346
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina