bedoel je deze post?: daarvandaan heb ik de game en heb daar ok m'n gegevens ingevuld voor de cd-key.
ja dat had ik ook gedaan, en er stond ook: already send . kan niemand mij een cd-key geven van hem of kan hij maar eenmalig worden gebruikt? EDIT: hèhè, na 10x submit, back te hebben gedaan heb ik hem eindelijk. ik heet nu: basovich[xbw], ik kan geen spatie in m'n naam, jullie wel? verder lukt het me niet om een match te joinen.
Gister gedownload, ging lekker snel Zometeen instaleren en eens proberen Ik kijk hier vanavond nog wel in deze thread of jullie een server gemaakt hebben waarin ik dan even gezellig aars kom kicken (nouja, waarschijnlijk zelf gepwnd wordt, maar dat maakt niet uit ). Eerst even mijn FEAR skilletje omhoog schroeven vandaag. Mijn nick: Azumi NL (ik kijk nog wel of ik er xbw achterfrot )
weet iemand hoe ik join!?. die laadbalk daaronder loopt niet vol en het duurt wel een minuut voordat hij zegt dat ie is gedisconnected..
Volgens mij is het offline ofzo... ik had fear net binnen, maar die site (playfear.com) is wéér Under Construction //Nouja.. ik heb het nu, alleen nog geen mail, server is een beetje zwak...
Heb je Punkbuster al geinstaleerd? Die heb je voor de meeste servers namenlijk nodig. Ik ga Punkbuster nu instaleren, en straks lekker online knallen. Iemand vanavond een servertje opzetten?
chek de poorten in je rooter, of nog beter : Google is. Zullen ongetwijfeld meer mensen met dit probleem zijn
Ik heb een server opgezet die ik gewoon aan laat staan, iedereen die wilt komen kom dan naar de ''Xboxworld Server [xbw]'' wachtwoord: ''Xbw''. Je kan hem proberen te vinden via mijn naam. Ik weet nog niet waar ik de IP van de server vind.
De server is te vinden in de srever lijst , je gaat trouwens maar niet dood en als je wilt hosten is het miss makkelijk dat je spectator word
Server is ff down Omdat het wachtwoord eraf wordt gehaald en hier is het IP : 84.87.189.44:27888 En iedereen Join die server straks !!
lol je stond gewoon als speler in de map . Dus ff zoeken naar de optie dat jij als speler niet meedoet (tenzij je de hele avond wil spelen offcourse) Oftewel: Dedicated server maken