Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat is het ook wel, maar ik wist of het mogelijk was om de kast open te maken, hd eruit te halen etc etc. Er zijn mensen die er geen verstand van hebben ;) Zo bedoelde ik het meer.
     
  2. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik heb opzich wel enige kennis van pc's, maar niet echt van de hardware en aansluiten zelf. ;) En dan komt er nog is bij dat mijn oude pc op dit moment niet open kan. Dus als iemand me kan helpen d.m.v. cross cable, graag. :)
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat probleem heb ik straks ook als ik mijn zooi van m'n pa's PC over moet zetten naar de mijne. Mja ik los dat gewoon op de "moeilijke" manier op ; 2 lege DVD's kopen en branden maar 8) :+

    Pluspunt : Heb ik er wel gelijk een back-up van :cool:
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2006
  4. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    En dat is dus het kutte voor mij, mijn oude pc heeft geen dvd brander en 700 MB cd's terwijl ik ongeveer 30gb moet overzetten....:x
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Aj, das zuur jah :mad:
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nieuwe HDD en enclosure kopen? (Veel goedkoper dan zo'n kant-en-klare externe HDD).
     
  7. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    En over het algemeen langere garantie.
     
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik wil niks kopen, ik wil hulp met de crossover kabel thingie. -.-
     
  9. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja crossover kabel en dan pc's in zelfde ip-range en subnet mask en maar overzetten ?
     
  10. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet handig als hij te weten komt waarmee?
    Niet om te klagen ofzo (gaat ook niet over mij 8) ) maar als je zoiets zegt is het voor sommige mensen net goochelen...
     
  11. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    kan je niet gewoon een windows thuisnetwerk opzetten met je nieuwe pc als host?
    of heb je geen switch? nog handiger
     
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb even een klein vraagje. Ik ga over niet al te lange tijd een nieuwe monitor aanschaffen aangezien ik nog steeds met een 17" CRT zit.

    Ik heb al een hele poos gewerkt met een Acer AL1916Ws. Dit is een 19" breedbeeld monitor. Deze kan een maximale resolutie aan van 1440 x 900. Mijn vraag is nu, of je op deze resolutie normaal kan gamen ?
     
  13. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad de manier, share daarna de volledige harde schijf die je wilt benaderen. Geef deze zojuist aangemaakte share een naam, en je kan contact maken met de share dmv \\ipadresbroncomputer\sharenaam. Je krijgt als je alles goed gedaan hebt een pop up waar je de usernaam en ww kunt invullen, tenzij je op beide pc een local account hebt met dezelfde naam en wachtwoord. Bij problemen ff controleren dat er geen softwarematige firewall (windows firewall, zonealarm) aan staat als je contact wilt maken met de computer waarop de data staat die je wilt gaan ophalen. Is dit het geval schakel de firewall dan tijdelijk uit. Check of op beide pc's file and printersharing installed is. En google wil ook wel eens helpen. Vergeet ook niet nadat je klaar bent de share te verwijderen wel zo veilig ondanks dat je je waarschijnlijk achter een router zit. :)
     
  14. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een modulaire voeding? Ik ben opzoek naar een leuke voeding die mijn dual core trekt en eventueel in de toekomst meer grafische kracht of whatever. Anyways, ik heb dus al een voeding gezien (OCZ iig, goed merk en 520 watt) maar wil graag weten wat mensen er van vinden (algemeen, over een modulaire voeding).

    Ik heb al verschillende reviews gelezen over deze voedingen maar heb nergens echt gelezen of de "doorvoer" van stroom wel goed gaat met deze voedingen en of deze connectoren niet losschieten of whatever. Anyways, ik zou dus graag willen horen van iemand die ervaring heeft met deze soort voedingen.
     
  15. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    geen ervaring met OCZ maar wel goede dingen over gehoord, heb nu zelf een Enermax en die werkt perfect, geen rare uitschieters op de volt lijnen :)
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    OCZ is een goed merk, maar kijk eens op deze site waar bijna alle merken zijn opgedeeld in tiers.
     
  17. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. Thanks.
    Bij tweakers had ik gekeken en daar hebben ze ook zo;n lijst. Maar die is niet ingedeeld. Alleen de topmerken staan daar vermeld. Dit is opzich wel een fijn lijstje. Die modstream is bijvoorbeeld tier 3.

    Maar goed, Moet ook even nagaan wat ik nodig heb kwa wattage en zo slecht zullen iets goedkopere voedingen van een topmerk ook niet zijn.
     
  18. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Kan er iemand even snel kijken wat de laatste drivers zijn die de MX 440 ondersteunen? O-)
    Ik heb nu de ForceWare 78.01, maar ik wil graag weten of ik nog een nieuwere kan instaleren.
    Zo niet, jammer, dan blijft deze staan, zo wel, kan iemand dan even een linkje geven? :)
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    De drivers van NVIDIA zijn universeel, dus je kan in principe gewoon de laatste installeren :).
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zal waarschijnlijk wat goedkopere stuff inzitten en en lager piek wattage hebben enzo... . M.a.w. je kan beter voor een wat duurdere gaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina