Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet het niet. Ik vind rumble met games als GT4 en Mgs2 en 3(en nog velen games als devil may cry,...) geweldig. Op zich voel je het na een tijd niet meer, die rumble, maar eens hij weg is, ga je het wel degelijk voelen dat hij weg is:'-( . Maarja, we zullen wel zien he. Hopelijk wordt de tiltfunctie goed gebruikt. Maar ontwikkelaars als Hideo Kojima zullen dat zeker doen :).

    ps: Is er ergens een coole site van het officiële stuurtje van Microsoft? Misschien dat ik me dat wel ga aanschaffen(voor forza 2 onder andere). Maar dan ga ik misschien nog een speciale stoel ofzo kopen, weet nog niet...
     
  2. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Om weer even de draad op te pakken over iets wat er wel toe doet...

    Wat lees jij hier nu uit MacDennis? (of andere mensen die wel tussen de regels kunnen lezen ;) )
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    GT4 met stuurtje :)
    Ik heb op de 360 vrij vaak GRAW zonder rumble gespeeld (als de accu bijna op is) en na een minuutje of 5 ben je er al aardig aan gewend. Maargoed, ik ga natuurlijk niet ontkennen dat het een gemis is. In PGR3 miste ik het wel met schakelen (het voelde 'leeg' aan) maar racen op de PS3 gebeurt voor mij toch niet met de controller (tenzij het de game is waarbij je veel gebruik kan maken van de tilt...)
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ook de stuurtjes van Sony zullen geen Rumble krijgen .. dat valt namelijk omder dezelde patenten. Dus ook die zal je moeten missen .. Ik weet niet of Sony Force Feedback (Patent Microsoft geloof ik) gaat gebruiken
     
  5. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey zou dit waar zijn???
    In de laatste uitgave van Official Xbox Magazine staat op de 'geruchten' pagina dat er een speciale super Xbox 360 op komst is. Deze black-edition van de Xbox 360 heeft een HD-DVD reader ingebouwd, heeft HDMI support en een 250 GB hard drive. Voor de pro-gamers dus! Nu is het wachten tot huidige bezitters van de 360 gaan roepen dat ze zich genaaid voelen. Dat zij liever meteen de mega-360 hadden gehad. Zo ging het immers ook bij de geruchten dat Sony met een PSP Lite komt. Wat het ding gaat kosten is overigens nog niet bekend. Ook weten we niet wanneer de Black 360 moet verschijnen.
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee dit is niet waar .... Hebben we een paar posts geleden al besproken. Plasticman NL geloofd hier heilig in, maar dit past niet in de strategie van Microsoft.

    Om dit te bekrachtigen moet je de uitspraken van Peter Moore en die van de ontwikelaars van de HD DVD lezen.

    Deze discussie hebben we dus al gehad ;), anders begint het weer van voor af aan

    +/- lezen van af post 839
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Sony maakt de stuurtjes niet. Ze hebben een partnership met Logitech. En ik heb btw al een stuur met Force Feedback. En een stuur met rumble :confused: lol, die hoef ik niet :)
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Thnx for clearing it up :)

    Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat werken
     
  9. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0

    yep, ik geef jp 100procent gelijk.
    een race game ervaar je enkel maar met een stuurtje, en de beste zijn van logitech.
    als je de specs moet geloven van het stuurtje van microsoft zit er daar geen force feedback, ik kan je verzekeren dat heeft een echte kick.
    in plaats van zoveel geld uit te geven om een stuurtje te maken zou microsoft gewoon moeten een deal sluiten met logitech om drivers van de dpf op xbox-live te zetten.
    maar spijtig zal dit nooid gebeuren denk ik :'-(
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  11. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    @ fardo sorry dat stuurtje van logitech heeft Axail-Feedback wat dat is weet ik niet, maar het is zekers geen force feedback.
    het stuurtje van microsoft heeft wel force feedback, alleen als je hem in de stekker steekt.

    alleen het spijtige aan microsoft stuurtje is, hoe krijg ik dat op mijn playseats, de pedalen zullen er msh nog op gaan maar dat stuur?
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2006
  12. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien toch wel bij de nieuwe generatie in 2011?
     
  13. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Axail-Feedback, lijkt me feedback op de as.... en hoeveel assen zouden erin zitten. Als je dus feedback zou hebben op de stuuras, wat zou het verschil zijn met force-feedback?
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zou kunnen maar dat is lastig te voorspellen
     
  15. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Het grootste nieuws is dat ze blijkbaar geen 2 miljoen consoles gereed hebben bij de launch. En verder lijkt het erop alsof ze hun zaakjes nog niet op orde hebben.
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Misschien dat de speculatie van MrX dabn toch uit komt.. geen PS3 met kerst 2006 in Europa :eek:
     
  17. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Speculeren, speculeren? IK speculeer nooit }:]

    Ik ga gewoon af op een heleboel Europese en Australischi retailers die de PS3 uit hun folders halen voor de kerst. Of dat betekent dat er geen PS3 komt, tja, tja, tja.
     
  18. Bjørn

    Bjørn Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0

    Sorry, maar ik wil eigenlijk ook er iets op zeggen.

    Waarom zou zo'n Xbox 360 er niet kunnen komen? Hij zal er op korte termijn in iedergeval niet komen. Maar stel de Xbox360 moet 5 a 6 jaar mee moeten gaan. Dan zou rond kerst 2007 zo'n zwarte Xbox360 toch makkelijk op de markt kunnen komen. Wel met een kleinere harde schijf, want 250 gig. lijkt me niet realistisch.

    Veel zal afhangen van hoever Microsoft erin geslaagd is om de ontwikkelings kosten van het huidige model terug te verdienen. Maar ook de strijd tussen HD-dvd en Blu-Ray. Misschien kiest de consument massaal voor Blu-Ray en niet voor HD-DVD.

    Wanneer de huidige Xbox360 goed heeft verkocht en Microsoft kan geld verdienen aan die "zwarte" Xbox360 dan denk ik dat hij er best wel eens zou kunnen komen. Alleen zijn er op dit moment te veel vraagtekens voor Microsoft om een definitief besluit te nemen over die "zwarte" Xbox360, waardoor ze elk gerucht zullen onkennen.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Microsoft heeft keer op keer bevestigd dat er geen interne HD DVD drive komt. Tuurlijk kan er we een zwarte xbox 360komen met een externe HD DVD drive en een grotere HDD, maar intern komt deze er niet, omdat men dan een speciale productie lijn moeten op zetten = meer verlies draaien en verwarring voor de consument ..Ook zullen er geen games op HD DVD verschijnen.

    Dit is niet mijn standpunt, maar ook dat van Peter Moore
     
  20. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry dat ik het vraag maar wat is het verschil tussen een externe hd dvd drive en die van een interne hd dvd?
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina