Fff voor de duidelijkheid er zit GEEN yeti of bigfoot in gtaa het is gewoon een grote hoax bedacht door een paar grapjassen die toevallig goed zijn met photoshop van mij mogen jullie wel zoeken maar het is allemaal verspilde tijd.
En daar komt hij NU al achter! Wauw! Gast, deze draad is nu ook meer bedoeld voor de andere dingen die erin zouden zitten zoals de zombie. En natuurlijk voor neppe verhalen en slechte soepen. _0/
ik denk niet dat u het recht hebt om zoiets te zeggen het is nu wel trouwens uitgekomen dat al die geruchten fake is
Les créatures : Yéti/Bigfoot Légende Serpent de mer/ Nessie Légende Requin géant Légende T-rex / raptor /Crocodile Légende Zombie = sans doute un vieux passant très laid Fantôme de la mère de Karl Légende Is dat nu om te lachen of is dat echt? *Ergens op internet gevonden.
Het is nep maar het heeft een heleboel mensen hier flink aan het werk gezet om daadwerkelijk op zoek te gaan. *me is er één van, who started the mith...
http://nl.wikigta.org/index.php/Easter_egg in het derde stukje "fake easter eggs" staat ook wel een paar dingen over big foot en de man met de motorzaag
Wat bestaat er dan WEL van al die dingen die ik opgesomd had? En waar ze dan ook zitten. Dat van die Yeti...als hij toch bestaat, weet ik hoe je hem kunt vinden Da ergens op een berg zitten (waarvan je ver kunt kijken, maar niet TE ver) en blijf zo gwn zitten. Ooit moet hij er toch vorbij lopen!
Hij staat nu gelinked in in jouw "mijn documenten" daar kunnen wij niet bij, moet je hem even op internet hosten http://imageshack.us is er wel handig voor.
Oeeh ik weet waar je m opgeslagen hebt op je pc C:/Documents and Settings/Erik Schamper/My Documents/My Pictures Goed begin van mij hackercarriere ^^ Heh, maar zoals hierboven is gezegt, gebruik imageshack. Upload je plaatjes en plaats de link hier, tadaa
Die kapotte auto is een wagen die gewoon gespawned wordt zodat het gebied (de afgelegen stukken) niet helemaal voertuigloos zijn. Een van die autos wordt op een helling gespawned, (en die door de val waarschijnklijk die schade oploopt) en zo dus naar beneden rolt. Niks geen spookauto, als het goed is.