Call of Duty 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 6 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ja en dus moet het ook slecht zijn ? Ik bedoel het mag wel veel lijken op Cod 2, maar we spreken hier onder andere wel over een nieuwe story dus dat zal wel voor de benodigde verandering zorgen.
     
  2. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Wat mij opviel in een van de filmpjes is dat er zo ontzettend veel meer tegelijk gebeurt op het scherm. Het ziet er iets mooier uit of ongeveer gelijk, maar er gebeurt 3 keer zoveel. Dat maakt het voor mij ook indrukwekkend...
     
  3. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    De serie Call Of Duty doet waar het goed in is, de meest intense/chaotische World War shooter afleveren.De chaos ziet er echt impressive uit :eek: :)
     
  4. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    word dikke game.
    a must have.
    klaar.
     
  5. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Multiplayer was leuk Co2,maar het liep allemaal zo traag het mocht wel iets sneller en soepeler lopen!
    Ik hou meer van Brothers in Arms(tactisch), als je meer van Rambo shooting houdt dan moet je deze zeker gaan halen!!
    Maar toch ben ik benieuw hoe Co3 gaat worden!
     
  6. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    was leuk???? Zeg maar gewoon zwaar kicken :) Het was voor mij de 1e online multiplayer van dit genre die ik speelde (daarvoor was t altijd alleen maar voetbal, racen en vechten). Als er mensen zijn die denkt dat er op de 360 nog betere spellen zijn van dit genre............ licht mij dan ff in. Ik kan namelijk echt niet wachten tot CoD3 uit is.... het duurt nog zo lang :'-(

    (btw, ga me niet zeggen FarCry, :mad: die vind ik in de online multiplayer verre van goed, tergenover CoD2 )
     
  7. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit geldt voor mij ook. en idd cod 3 zal gewoon weer een vette game worden.
     
  8. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    Perfect Dark 0 online is ook leuk om te doen , net als GRAW
     
  9. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Nieuwe screens:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  10. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Screens zien er erg nice uit. Welke engine wordt hierbij eigenlijk gebruikt?

    Toch geen Unreal 3 engine?
     
  11. Tecnomic

    Tecnomic Guest


    Nope, ik denk de COD 2 engine maar dan wat aangepast.
     
  12. samurainl

    samurainl tyrano nl

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik denk dat het wel een unreal 3 engine heeft als je die gameplay movies ziet
     
  13. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Oke..ik ben een dikke BIA fan maar toch wil ik even zeggen dat ik de screens niet echt mooi vind. Opzich wel mooi maar de personages vind ik niet in de omgeving passen. De helmen zijn allemaal even glimmend en je ziet geen spettertje modder. Het lijkt er op alsof ze er gewoon in geplakt zijn. Achja BIA koop ik zeker omdat het me meer aanspreekt qua tactisch gebied. Misschien ga ik deze wel halen als hij goed is en flink is afgeprijst. Misschien word dit toch wel een top spel... screens zeggen toch niks.
     
  14. Tum

    Tum Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    G.R.A.W leuk om te doen online:eek: =(
    Het was niet normaal te spelen als je al in een server kwam:'-(
    En dan was het meestal nog alleen maar spawnkilling behalve met team territory.
    CoD2 is zo veel beter online!
     
  15. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent gewoon een GRAW Noob, je word daardoor achter elkaar afgeschoten en daardoor vind je het niet leuk. CoD2 is een beetje op elkaar afrennen en niet gericht schieten. Daardoor vind je dat wel leuk.
     
  16. Tum

    Tum Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Is goed met je...Gompy.
    Ik kom alleen maar noobs tege bij G.R.A.W daar zal jij vast ook wel tussen zitten. Als je bij CoD2 niet gericht schiet betekent dat, dat je met een shotgun rondloopt. Dat verklaart meteen wie hier de noob is.
     
  17. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 8 sep 2006
  18. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    hier nog wat nieuwe screens, volgens mij zijn ze nieuw:+
     
  19. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Als ik dat City Ruins filmpje bekijk moet ik toch concluderen dat Call of Duty er wel op vooruit is gegaan:D
    De gameplay is altijd lekker, wel chaotisch allemaal, maarja das wel realistisch dus.
    En de graphics zijn gewoon top.
    Wat ik altijd wel jammer vind is dat je offline nooit meer echt kan nagenieten zodra je het hebt uitgespeeld.
    Om nou alles op goud te behalen is ook zoiets, dat is echt niet te doen.
    Heb wel zin in deze titel:thumbs:
     
  20. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Zeg nou eerlijk, dit kan je toch niet links laten liggen, ik ben (nog steeds) into CoDII terwijl ik dat spel met de release van de 360 mee heb genomen, ik kan dan ook niet wachten op deel 3, dat City Ruins filmpje ziet er inderdaad super uit en ik verheug me echt op deze game!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina