Ik kan niet meer dan 10 mensen op mijn server hebben anders krijgt iedereen een ping van 200, en dat is niet de bedoeling. Server is rebooted en is nu Max 8. Dat werkte gisteravond lagvrij
ckr goed spel en ik vind slowmo (team) deathmatch het leukst net ff potje slowmo tdm gespeeld, wou 1 iemand van de tegen partij me kicken omdat ik te goed was _0/
ik kan hem alleen maar in het mapje van sierra of bij F.E.A.R en als ik daar op klik kan ik hem bij server options zetten of in server options. maar als ik hem gewoon via verkennen open zie ik een hele lijst. EDIT: heb hem in map PB gezet, alleen is het een html document, en dan open ik hem dan krijg ik allerlei cijfers.\ EDIT: als het goed is moet hij het nu doen, bedankt.
ok dit is echt vaag: dus ik doe dan check update. .. ... .. krijg ik dit: maar het gekke is nou wel, hij geeft nou wel die laadbalk aan als ik op een server met punkbuster klik maar hij laadt niet. EDIT: check dit dan ineens: ..nadat ik er eentje opstarte met punkbuster.
ik heb net de deathmatch even gedaan ... maar damn wat saai Ik hou het wel op Half-Life 1 en HL2 Deathmatch
iemand interesse om de clan =R.0= van nemesis x en mij te joinen? we zoeken members, en dus liefst nederlandstalig.. wie interesse heeft laat maar een berichtje achter of voegt me toe..
niet alle in een XBW clan? btw, wat is jullie nick name nu? lees de spoiler goed Spoiler anders ga ik ook ff een clan maken kunne we keer clan war (HaloTrooper zou je dan wille joine ) Als HaloTrooper niet akkoord ga wil ik wel joinen btw, ben rond half 7 - 7 uur weer aanwezig, iemand dan zin in een potje?
Wat is de ip van de server nou, die ip van de vorige pagina werkt niet echt voor mij, nick is gewoon Inferius btw.
nickname op het moment : Yokohama (xbw) (word morgen aangepast) tjah, je ziet maar of je joint, je bent toch welkom dus.. heb het btw daarstraks ook ff aan halotrooper zelf gevraagd, mss kunnen jullie dan wel allebei joinen.
Waarom geen Xbw clan? Ik vondt dat wel een goed idee. Ik wil zeker joinen. Spartan.. im in. Maar om het even duidelijker te maken.. kunnen we het niet ff wat goede afspraken maken? Wie heeft er interesse?