The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    de fighters guild, magesguild, de caves exploren. jan en alleman wat ge tegenkomt afmaken. maak van Oblivion een dode wereld. ...
     
  2. Jairiit

    Jairiit Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game gekocht voor 100 à 150 160 quests ( side) en er zijn er maar 40, daedric shrines meegeteld. Wat een crap game eigenlijk, jesus zelfs dungeon siege beter echt gene 90 %
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    40 quests? Wat lul je nou! Er zijn er veel meer en de bedoeling is dat jij ze gaat zoeken. Er zijn nog een hele boel kleine dorpjes die je kunt ontdekken, elk met eigen quests.
     
  4. Jairiit

    Jairiit Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Hartstikke leuk spel, totdat je champion of cyrodiil, en een guildmaster bent.. jsus wat lame
     
  5. Jairiit

    Jairiit Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens uesp database ongeveer 50,
     
  6. Jairiit

    Jairiit Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    die starten in bravil, en de dorpjes 8 stuks en 1 of 2 per ..
     
  7. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je maar eens minder op UESP rondhangen en hier onzin verkopen en je maar eens gaan verdiepen in de game, want je weet niet waar je het over hebt. Volgens mij ben je zo iemand die zonder aandacht voor detail door de quests heenwalst, fast travelt, geen voet in de wereld zet en dan gaat klagen over weinig quests...kansloos, oh en er bestaat hier een EDIT knop, dus i.p.v. telkens 'new reply' te kiezen hoef je maar in de rechterbenedenhoek van je reply te kijken en op 'edit post' klikken.;)
     
  8. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil niks zeggen, maar ik zit nu op 201 completed quests!
     
  9. Jairiit

    Jairiit Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Een game boeit mij pas als ik genoeg aanbod van quests krijg, maar ik heb geen zin om uren door de wereld te lopen zonder enig quests tegen te komen. Wat is nou de bedoeling van de game, episch avontuur ofzo? Het gaat mij in een game om quests in gebieden waar ik kom, maar als ik dan in hackdirt kom geen enkele npc geeft me quests. ..?
     
  10. Berseker

    Berseker Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat iemand mij kan helpen met een missie.
    de missie heet allies for bruma en ik ben bezig met de anvil gate maar ik kom maar niet boven ( waar de toren is waar je moet zijn), kan iemand mij helpen??
     
  11. Jairiit

    Jairiit Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    die dungeons van oblivion zijn wel uber vet
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    |:- ...

    En in hackdirt moet je wat langer blijven om er achter te komen wat voor quest er verstopt zit. Tip: Loop eens een rondje om hackdirt!
     
  13. Jairiit

    Jairiit Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je hebt wel gelijk, ik verdiep me te weinig. Maar dat kwam gewoon omdat ik gewend ben aan wow. Waar je elk lvl zo 5 uncompleted qeusts krijgt etc... Dat ligt bij oblivion anders, de quests zijn moeilijker en het zijn er ook minder
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Heb je die rare gasten in hackdirt al gevonden?
     
  15. Tecnomic

    Tecnomic Guest


    Oke ik moet dus de diary van haar jatten en vervolgens afleveren bij de guild trainer om de Thief guild te joinen ?
     
  16. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    van die quests. en dan heb je af en toe ook nog een huisje in het midden van het woud waar je een quest kunt doen. walk, explore, talk, ...
    als je je niet verdiept in een spel en wacht tot het spel je zelf een quest geeft kan je nog heel lang wachten... wat nut heeft dan een game als die alles zegt wat je moet doen? een beetje nadenken en zelf onderzoeken kan geen kwaad.
     
  17. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga zo snel mogelijk naar dat huis en steel de diary. Indien je te laat komt en zijn hem heeft steel hem dan terug als je haar ziet lopen...anders reload je je savegame en probeer het opnieuw. Vervolgens geef je die gast de diary.
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2006
  18. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil graag iet weten.. ik ben nu bezig met een quest voor wawnet? inn ofzo, dat is een klein plaatsje heel dicht bij de imperial city ook waar je de quest'' go fish '' kan doen... nu ben ik daar ook een quest gestart dat ik 6 vage wijn flessen moet vinden.. weet iemand waar ik die wijnflessen snel kan krijgen??

    alvast bedankt :)
     
  19. Tecnomic

    Tecnomic Guest


    Nou zij was mij dus te snel af, maar als ik haar zie lopen hoe kan ik de diary dan weer van haar stelen ? Uit haar handen rippen ofzo ? :9

    In ieder geval bedankt voor de hulp ;)
     
  20. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Achter hem aan en pickpokken, wel saven voordat je da gaat doen want eenmaal misluk kun je hem niet meer pickpokke


    Shit happens ! zeker als ge weet voor wat de Azura's Star dient !
    Ma ik heb hem wss 80uur aan gameplay geleden weggegeven aan die Martin voor de main quest.
    Ik weet nu nie of ik moet huilen of lache vd miserie

    Weet iemand mss hoe je er terug aan kan komen ? als dat mogelijk is, ik heb opt moment wel 75000goud (genoeg om grand soul gems te kopen maar toch heb ik het liefst een gem die niet verdwijnt)
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina