Test Drive Unlimited

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 7 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bert1411

    bert1411 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    tis vandaag de 20e maar kheb hem nog niet op de marketplace tegen gekomen, de demo. Zette ze demos er altijd savonds op?
     
  2. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    meestal wel ja
     
  3. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    De datum is meestal gerelateerd aan Amerika dus als het daar de 20ste is het hier avond of nacht.
     
  4. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Zou er vandaag dan een demo verschijnen ?
     
  5. bert1411

    bert1411 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, volgens een paar sites wel ja
     
  6. Tecnomic

    Tecnomic Guest

  7. bert1411

    bert1411 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Op een zondag worden er nooit demo's op de Marketplace gezet :eek:.
     
  9. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Nee idd, dus de demo zal morgen wel verschijnen denk ik.
     
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Er stond nog geen exacte datum vast, maar ik ben benieuwd. Ik zal het met de demo's moeten doen, want ik ben van plan het spel te boycotten. Dat geneuzel met de prijs e.d. is voor mij reden genoeg om hem lekker te laten liggen. :mad:
     
  11. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Tsja en een maand na release zullen er ook nog diverse packs verschijnen waarvoor je weer uiteraard de volle pond voor moet betalen.Een half gebakken game afleveren en vervolgens weekelijks content aanbieden waarvan je haast ''verplicht'' wordt om het te kopen.Die lui zijn echt van de pot afgerukt :emo:
     
  12. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Is dat al zeker zo ja?
    Mocht dat zo zijn dan ga ik me toch echt ff achter de oren krabben.
    Bij PGR3 was dat ook al zo...en dan voel je je best klote want je hebt gewoon een spel die niet alle auto's bevat.
    Streken zijn t.....
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja, daar komt bij dat het niet zo voorspoedig gaat met Atari! Dan moeten ze vooral met dit soort acties komen :{
     
  14. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Het is inmiddels bekend dat er ook voor Test Drive diverse packs zullen verschijnen:

    Bron: Insidegamer.nl

    Dat het slecht gaat met Atari betekent niet dat wij Europeanen ons de pleuris moeten betalen aan dit soort ''onnozele'' content.Wij moeten immers nog dik 65 euro voor de game gaan betalen en dan komt dit soort onzin er nog bij.Niet alle Europeanen hebben een brede beurs hoor Atari :{

    Nou van mij mogen ze wel door de stront zakken.Ik koop de game pas als de prijs ''acceptabel'' is en niet eerder.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 aug 2006
  15. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    De content vind ik tot daaraantoe, maar het prijsverschil tussen de US en de EU is belachelijk.
     
  16. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik niet begrijp is, dat je wel bereid bent om EUR 60,00 voor bijv. PGR3 uit te geven, maar niet voor TDU alleen voor het feit dat de game in de US de helft goedkoper is. Er zijn zoveel dingen die in andere landen (continenten) goedkoper of juist veel duurder zijn. Als we ons daarmee bezig moeten houden dan kunnen we maar beter helemaal niks meer kopen.

    Waar het om gaat is krijg je waar voor je geld voor het bedrag wat je voor de game betaald. En het antwoord gaat voor TDU steeds meer JA gelden. Waarom?? omdat er al een x aantal gamejournalisten de bijna af versie hebben getest en er zeer lovend over zijn. Er zal straks een racegame verschijnen die nog nooit zo compleet en open is geweest als TDU. Bovendien zijn volgens deze gamejournalisten de fouten en onvolkomenheden op grafisch en op gameplaygebied zeer verbeterd. Waardoor er een geweldige speelervaring overblijft. Met andere woorden door deze game te boycotten ontneem je jezelf straks de kans om een topgame in huis te halen, terwijl de prijs net zo hoog ligt als bijv. PGR3 die nog niet 25% in huis heeft wat TDU straks gaat krijgen. Dus deze keer zal Atari wel een topgame lanceren. Ik denk dat straks heel wat mensen die zich nu maar continue negatief uitlaten over TDU, wel anders zullen piepen wanneer ze demo versie 2.0 hebben gespeeld, omdat dit de bijna af demoversie betreft.

    Over de content die naderhand te koop is. Je hoeft dat niet aan te schaffen Het mag. De game is bij aanschaf al meer dan compleet genoeg. Bovendien is bijna iedere 360 game hieraan onderhevig, dus wanneer je dit als argument gaat gebruiken kun je op iedere game gaan lopen schelden.
     
  17. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ook een beetje vreemd om de Amerikaanse prijzen te vergelijken. Deze zijn al jaren zo laag. 39$ is GEEN 20 euro. Zo werkt het gewoon simpelweg niet. Bedank anders Zalm maar i.p.v dezse game niet te kopen.
     
  18. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ja het is allemaal leuk en aardig wat je zegt, maar de reden waarom de game hier duurder is dan in Amerika vind ik ronduit onacceptabel.Houd de prijs dan gelijk voor zowel in Amerika als in Europa en loop er volgens niet zo mee te pronken :{ Daarnaast kan je er van uit gaan dat Atari veel packs zal afleveren waarvoor je uiteraard moet betalen, maar ja het gaat al zo slecht met Atari he :emo:
     
  19. bulls

    bulls Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    dikke onzin om de game niet te halen "omdat hij in de VS scheinbaar goedkoper is" want voor saintsrow of splintercell zou je ook gewoon de volle pond betalen.

    in nederland zijn de games gewoon nep te duur.
     
  20. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Nogmaals lees mijn reactie nog eens.Ik bedoel waarom brengt Atari het nieuws dan zo nadrukkelijk naar buiten door te zeggen dat de game daar 40 dollar gaat kosten? Ik bedoel hou dan gewoon je vreet dicht(Atart dus) aangezien wij Europeanen toch wel weten dat wij voor de games meestal meer moeten betalen dan hun.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina