[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nightwolf

    nightwolf ExTrEmE

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    dat was inderdaad bij mij , :x ik had ook die bart8) aan de telefoon wat een kneus zeg , maar inderdaad het zelfde probleem als jij :'-(
     
  2. choppah503

    choppah503 GRUNN FC

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb tegenwoordig steeds vaker dat mijn xbox gewoon onder spellen helemaal vast loop.

    Dan hoeft niet eens te zijn dat er een dvd in zit maar gewoon ook onder demos en arcade. Enig idee waar dat aan kan liggen of mag ik ook gaan bellen alvast naar ms service ?
     
  3. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had dat ook..... tijdens fifa online enzo, en vlak voordat ie kapot ging zelfs in het hoofdmenu van de 360...

    en opeens begaf me 360 ut.....
     
  4. choppah503

    choppah503 GRUNN FC

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    dat houd dus verassend genoeg in dat er bij mij ook iets negatiefs op komst is :'-(
     
  5. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    dat durf ik niet te zeggen, maarja tis natuurlijk niet goed als die vastloopt, ik heb die nieuwe 360 nu pas paar dagen, ik zal is in de gaten houden of deze ook vastloopt.

    ik game dr alleen bijna nooit op....
     
  6. choppah503

    choppah503 GRUNN FC

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik game bijna ook nooit op dat ding daarom is het ook zo @##@*(&# sneu dat dat ding nu al vastloopt niet te filmen die lui soms.
     
  7. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    sja k vind het ook belachelijk

    k heb nu gewoon een gebruikte 360 van iemand anders teruggekregen van ms :'-( weet jij veel, die van staat bijna nooit aan, misschien heeft deze al tig 1000 uur aangestaan :confused:
     
  8. choppah503

    choppah503 GRUNN FC

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is weer feest bij MS zie ik wel \o/ nou ja maar even afwachten he=(
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    had je zeker een gespoten?
    ik namelijk wel
    heb hem ook zonder faceplate gestuurd maar als je gewoon de orginele hebt dan hoeft dat niet :b:
     
  10. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    nou welkom bij de club jongen :).

    zelfde probleem.. en kijk hoe ik het heb gedaan.

    Citaat:
    Origineel gepost door REIKU
    ik heb dus een probleem dat me xbox360 vast loopt na een tijdje,
    en wil hem dus laten maken. En moet ik microsoft bellen, is dit het goeie nummer?; 0800-023-3894
    (en hoelang gaat dat dan ongeveer duren?)

    alvast bedankt



    heb maar even gebeld; nummer is goed.
    eerst half uur aan de telefoon gehangen.. zei een man van, probeer het eerst maar zonder HDD en als die het gewoon doet. bel je maar nog een keer.
    dus hij deed het zonder HDD, ik weer bellen (nog een half uur aan de telefoon hangen .
    kreeg ik een andere man aan de telefoon, die meer van de HDD wist.
    moest ik eerst alles van de hdd wissen (updates , savegames, xboxlive acc).
    toen zei die van; ''Als die nu nog vast loopt, moet je maar terug naar de winkel waar jeje 360 hebt gehaald. En dan de HDD omwisselen voor een andere, en als die het dan nog niet doet. sturen we je labels op zodat jeje xbox360 naar ons kan sturen om het te laten repareren. wat vanaf die dag dat ik het opgestuurd heb 2 weken kan duren .
    word je toch ook ziek van

    edit:/ dus morgen maar langs Bartsmith, en een nieuwe HDD halen . (maar mijn vraag is ook nog; is het mogelijk om het om te ruilen, omdat ik die van 400 euro heb gekocht, en niet een losse HDD gekocht heb?)



    dus als die nieuwe HDD ook niet werkt.. dan ga ik me xbox opsturen.
    (gelukkig hebben we 2x een xbox 360, dus ben daar wel blij om :)
     
  11. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Nou ben ik bang dat mijn xbox 360 het ook heeft begeven hij loopt in meerdere spellen vast opeens beeld helemaal rood of zwart! Ook zitten er nu krassen op de spellen!! En die zaten er nog niet op! Vergoeden ze ook de beschadigde spellen? Lekker zeg net nu er een aantal nieuwe games aan begint te komen. Duurt het lang voordat je je xbox 360 terug krijgt en krijg je dan een nieuwe of een 2e handsje? Alvast bedankt
     
  12. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet dat ze de games vergoeden, en ligt eraan wat het probleem is van je xbox360, waardoor ze je een nieuwe geven.
     
  13. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    niet gespoten, origineel wit...
     
  14. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij duurde het 2 dagen voordat ik een andere 360 had...welliswaar geen nieuwe 360 maar een gebruikte :mad:
     
  15. IanDS

    IanDS Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ondertussen al toe aan m'n derde console (eerste kapot na 4-5 maanden, tweede al na een paar maanden) en die is gisteren ook weer al vastgelopen (heb het ding nog geen twee weken!); en ik behandel al m'n consoles gelijk en met de rest heb ik nog nooit problemen gehad.
    Gelukkig is de service goed (twee keer tweede dag na verzending al een nieuwe), maar echt leuk vind ik dit toch niet.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    zit nu al 3 dagen zonder 360 :'-(
     
  17. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    GELUKKIG, mijn problemen zijn voorbij \o/ 8)

    ben dus met me HDD naar bart smith geweest, had het hele verhaal verteld, en ze vroeg; wil je dus je hdd ruilen?, dat moet ik even aan me collega vragen.

    kwam ze terug na 2 min, nee je kan de HDD niet ruilen.
    maar wel je hele xbox360, en dan krijg je gewoon een nieuwe :thumbs: .
    beter dan dat ik me xbox 2 weken kwijt ben (btw. hoe ik op die 2 weken kom; dat had die man gezegt die ik aan de telefoon had van xbox)
     
  18. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de garantie op de 360 1 of 2 jaar?
     
  19. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
  20. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel RogierM
    Zal zo even naar de winkel gaan, misschien krijg ik dan een nieuwe in plaats van een geruilde... Wie niet waagt...!

    Mijn DVD gaat niet meer open wanneer de console rechtop staat. Je hoort echt een *tok* en dan blijft hij hangen. Wanneer je een tikje op de DVD drive geeft, gaat hij wel open, maar ja, het hoort natuurlijk niet...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina