[PS4] PS3: De Games.

Discussie in 'Games' gestart door boss, 25 jan 2006.

  1. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er al screens of enige info over GT5?
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Wel info, geen screens. Die zijn er alleen van GT:Vision en GT:HD.
     
  3. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0

    Zou je die info eventueel willen posten. \o/

    Ik heb GT4 nog niet eens gekocht maar ben er nu al verliefd op. _O_
     
  4. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
  5. JeePee

    JeePee Guest

    OMG, dit wist ik helemaal niet.
    Check dit filmpje! Zie die animaties van die pitcrew _O_ (en PD maakt altijd voorfilmpjes van ingame opgenomen materiaal)
     
  6. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat ingame :{
     
  7. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0

    hehe als grote gt fan nog niet gezien hehe 8)

    als dit ook in het uiteindelijke spel zal zijn, mmm lekker.
    als je ook kijkt naar het aantal auto's zul je zien dat dit meer zijn dan 10


    @ darkon, normaal is dit ook ingame, maar dit was nog maar een voorproefje.
    dit is gewoon gt4 maar in 1080P.
    dus de gfx van gt5 zullen er nog veel! beter uitzien
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2006
  8. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we hopen dat dat er in zit. Als je oplet zie je ook dat de crewmembers schaduwen casten op de auto :)
     
  9. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    nu je het zegt, man kga eens zoeken of ik dit niet kan vinden in HD vorm dan zullen de effecten nog beter opvallen:)
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Jep. En op de GT4 engine hè. GT5 gaat ass kicken :cool:
     
  11. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg jeepee mag ik eens iets vragen?
    maakt jouw ps2 ook allemaal zo kleine krasjes op jouw ps2 games

    sorry voor effe of-topic
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Nee... m'n 360 daarentegen wel :mad:
     
  13. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    echt niet mmmm.
    die slimline, maakt allemaal zo kleine bijna niet zichtbare lijnen, krasjes langs de zijkant van de disks.


    en wat het geval met de xbox360 zou ik eens bellen naar de help desk, ik had dit ook. ze hebben mijn console+ games vervangen
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Hmm, ik heb die grote PS2 nog.


    Ow, ik heb ook verhalen gehoord dat de mensen van de helpdesk zeggen dat je ze beter uit het hoesje moet halen...yeah right :x
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Moet je die gaan inruilen dude! Mijn eerste ps2 had het ook, smerige nest is dat!

    Holy crap!!!! Er staat een nieuwe trailer van armored core 4 op http://www.gametrailers.com/
    (kijk tussen het lijstje, op 2de of 3de plaats staat nieuwe trailer ervan)
    En shit man, dit is een launchgame, en dit ziet er nu al pokke cool uit! Dat zeg ik niet zomaar, echt heel mooi! Die ontploffingen boven water, halulua, al dat water de lucht in, die grote massale gevechten in de stad, dit is gewoon dikke shit man!
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2006
  16. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0

    wow vette trailer.
    jaja de gfx beginnen op punt te staat, als dit een launchgame is staat hij op mijn verlanglijstje


    btw inruilen kan niet mijn garantie is verlopen, dat word een nieuwe kopen, maja overmorgen kost hij maar slechts 130 euro dus dat is niet zoveel
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Ziet er goed uit!

    Zo zie je maar weer, screens zeggen lang niet alles.
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd! En ik vind het ook heel spijtig, dat altijd bepaalde mensen screens komen posten, en dan negatieve informatie achterlaten(negatief mag(moet) er altijd bij, maar ik haat het als het altijd van dezelfde personen komt, en dan nog eens met van die mindere games...). Positief zie je ze zelden of nooit maar om van die screens(die de games naar onder halen) te posten, zijn ze altijd te vinden. En daarbij gaat het meestal om kleinere ontwikkelaars, dan vind ik het nog eens zwakker, om daar de ps3 graphics mee te beoordelen,... Het gaat om de grotere games toch...
    Anyways, Armored core 4 ziet er super uit, en gaat in Japan als zoete broetjes verkopen denk ik :).
     
  19. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    een paar pagina's geleden waren er wat pics gepost van untold legends.
    awel in die uitleg van die interface waren ze untold legends aan het spelen wanneer ze op die guidebottom duwde.
    en daar waren de gfx ook fenomenaal en de pics waren veel minder.
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd, en die ontwikkelaars zijn nu niet zo groot als die van pakweg Final fantasy of mgs. Maar dan vind ik het wel zielig dat ze juist die games er tussen uit pakken om de grond in te boren! :mad: En terwijl boren ze letterlijk ten onrechte de game de grond in, aangezien het screens en shit zijn... Terwijl er al op verscheidene sites nieuwe filmpjes staan,waar je kan zien dat de games er mooier op geworden zijn(volgen ze dan het ps3 nieuws niet ofwat...?:{ ). Want idd Oliver, untold legends is een heel pak mooier dan in begin. Ik hoop dat het zo eens een beetje gedaan gaat zijn met dat gedoe, want als ik dan iets zeg, dan word ik onmiddellijk als fanboy geschouwd, dat vind ik pas zielig...
    Maarja, ontopic verder:
    untold legends: ziet er een heel stuk beter uit dan in het begin,maar er is nog een pak werk aan, en ik denk niet dat het een topper gaat worden, maar je weet nooit he.
    fatal internia: Ziet er ook een heel stuk mooier uit dan in het begin(was zelfs een klein beetje verbaast van Koei, maarja, super ziet het er nog niet uit, mar ze hebben tijd he :))...
    Armored core 4: Ziet er super uit in mijn ogen, en dat voor een launchgame(in Japan dan toch al zowizo)
    En voor de rest zullen we maar wachten op de TGS he ;).
     

Deel Deze Pagina