Hitman: Blood Money

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 21 mrt 2006.

  1. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij elke missie moeite gehad, behalve bij die 1 na laatste, heel vaag
     
  2. Sacred

    Sacred Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in level 2 Vineyard. Ik moet daar die 2 maffia bazen vermoorden, don manuel vind ik wel en kan ik ook koudmaken en van het balkon gooien. Dan heb je daar onder een watervliegtuigje staan, wat moet ik daarmee doen, en waar kan ik zijn zoon vinden om te vermoorden. Want ik kom er niet uit.
     
  3. cubegirl

    cubegirl Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn zoon zit in de wijnkelder.
    hij doet daar steeds zijn zelfde traject waar hij eerst een praatje gaat slaan in het druglab en daarna in een kamertje een lijntje gaat snuiven.
    er zijn slechts 2 momenten waarop hij alleen is tijdens dat traject en waar je hem kan omleggen.
    in zijn snuifkamertje is veilig.
    op zijn terugweg van het druglab lekker gewaagd en riskant (met de o zo coole brandblusser)

    daarna vlucht je gewoon via het druglab met de lift omlaag en neem je het vliegtuig om te ontsnappen.
     
  4. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ik heb met die missie de eerste x gwoon iedereen kapot geknalt:p
     
  5. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    de eerste echte missie (Vine Jard) stelt eigenlijk niks voor vergegeleken met de rest. ik vond die op die boot nog t moeilijkste :)
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    hoe kom je aan meer geld om al je wapens te upgraden, ik heb m uitgespeeld op eazy, dus ik ging proberen of als ik op medium ga spelen dat ik dan meer geld krijg, maar dan zijn al mn upgrades weg.
    of is de oplossing gewoon alles met silent assasin rank te halen?
     
  7. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    De truc is om je missies om met zo min mogelijk damage uit te spelen, zo hoeft de agency niet met geld te smijten en gaat er niks van je salaris af.
    Als je 5 miljoen dollar verdiend hebt heb je ook een achievment unlocked.
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ik speel m alleen op de pc, alleen ik denk dat de beide games structureel het zelfde zijn op de achievment's na dan
     
  9. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    denk het is zo

    heb hem op de 360 en pc

    zijn precies het zelfde

    alleen zijn er op de pc cheats en op de 360 volgens mij nie
     
  10. cubegirl

    cubegirl Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    het blijft hoofdzakelijk erg trail and error.

    het gaat gewoon om zoeken tot je de mogelijkheden in een missie kent en dan een plan daarmee te vormen.
     
  11. Daizze

    Daizze i pity you ...

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    ik blijf het ruq vinden dat wanneer je het spel uitspeelt op Professional met 5 silent assasins. Dat je dan nog het spel opnieuw mag uitspelen op de meer easy-niveau's om die achievements te unlocken. :X
     
  12. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd daar denk ik precies t zelfde over.
    er zijn volgens mij ook niet veel spellen die dat op die manier doen toch? :{
     
  13. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom kan je eigenlijk geen 2 pistolen meer vasthouden? in de vorige delen kon dat wel als ik me dat goed herinner
     
  14. Daizze

    Daizze i pity you ...

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt uiteindelijk wel je silverballers upgraden naar 2 guns als je dat bedoelt.
     
  15. cubegirl

    cubegirl Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    ja,heb ik ook gedaan.

    ik voelde me even uberstoer met mijn 2 silverballers met geluidsdempers en lasersight op gemonteerd,maar daarna beetje stom toen ik bedenkte dat ik na 4 missies nog in geen 1 vuurgevecht was beland.

    ik speel uberstealthy en stiekem.
    maar he,als ik ooit es de psycho wil uithangen heb ik wel mijn gereedschap :)
     
  16. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij FarCry Insticts Predator moet dat idd ook, erg lame. Bij PDZ niet. Als je Pro hebt heb je meteen ook de normal en easy achievement
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb mn m4, silverballers en die submachine gun helemaal upgegrade, dus als ik zin heb om bv ff in "a new life" huishouden wil8) O-)
     
  18. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb inmiddels alle guns geupgrade (full). Gewoon alle missies silent assasin halen op expert (prof vind ik té ziek) en daarna alle upgrades gekocht. Je hebt in principe toch geen wapens nodig, hooguit voor de fun.
     
  19. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    idd, zoals bv het level in dat oprah huis, als je t met bruut geweld doet, ben je binnen 2 min klaar.
    maar als je het doet volgens het "hitman-boekje" om het maar zo te noemen ben je dr wel ff wat langer mee bezig
     
  20. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    mja, ik heb wel altijd me silverballer met demper mee, vind het altijd wel leuk om een paar ventjes een kogel door hun kop te jagen:D
     

Deel Deze Pagina