Test Drive Unlimited

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 7 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, zeggen we dat met z'n allen van de brandstof ook in Nederland. Die ligt namelijk in Nederland ook tig procent hoger dan in de VS en dat is ook wereldkundig. Dus boycotten maar die brandstof? Nogmaals er zijn zoveel dingen die goedkoper of duurder zijn in andere landen. Uit eten gaan in Thailand is ook stukken goedkoper dan in Nederland, dus laten we uit eten gaan in Nederland daarom met z'n allen boycotten. en zo kunnen we nog uren doorgaan.

    En die packs afleveren doen ze toevallig bij PGR3, GRAW, Oblivion, enz wel gratis?? zeg het maar. nogmaals je mag die packs aanschaffen het hoeft niet. De game is zonder extra packs al compleet genoeg. Alleen voor diegene die echt alles wil hebben (de liefhebber dus) zijn die straks aan te schaffen.
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2006
  2. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Joh koop gewoon de game, wat boeit mij dat nou ? Ik heb mijn mening hier achtergelaten en meer hoef ik en wil ik niet erover kwijt.
     
  3. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Cybershooter heeft ook wel gelijk vind ik.
    +- 60 euro is eigenlijk doodnormaal voor een spel, maar aan de andere kant: ze moeten ons niet eerst wijsmaken dat het voor ons ook goedkoper wordt en daarna weer de oude prijs te hanteren.
    Nogmaals, ik heb er alle vertrouwen in dat dit een topgame wordt en waarschijnlijk koop ik het bij de lancering, maar ik vind het wel belachelijk waarom er nu zoveel auto's in die packs moeten:confused:
    Hoeveel er precies in het spel zitten weet ik niet, maar er zal wel een kwart/helft bijkomen met die content en dat is gewoon hartstikke jammer, want het zijn niet de minste auto's.
    Magoed, dan moet ik maar genoegen nemen met de originele inhoud:)
    Hier kijk ik echt naar uit:D

    PS: hoeveel kosten die punten eigenlijk die je in de winkel moet kopen om die content te verkrijgen?
    En moet je daar Xbox Live voor hebben?
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2006
  4. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat schept een band, ik heb namelijk ook gewoon mijn mening achtergelaten + argumenten. En ik heb toch echt niet gezegd dat je er nog meer over kwijt moet hoor.
     
  5. Tecnomic

    Tecnomic Guest


    Om maar even aan te geven dat ik niet meer energie hierin ga steken,basta!


    2100 punten kost in de winkel 25 euro, maar via de marketplace kun je ze in diverse prijs/punten klasses halen zoals bijv. 500 punten voor 6 euro.Wil je content downloaden dan heb je uiteraard Xbox Live nodig he, want de packs zijn uitsluitend bestemd voor het online gamen ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 aug 2006
  6. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    125 voertuigen bij de lancering

    Maandelijks komen er in packs zo'n 6 voertuigen bij. Die je mag aanschaffen. Maar met 125 voertuigen in de game zelf moeten we toch wel een eind komen lijkt me.
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is niet zozeer dat ik €65,- te veel vind voor deze game. Gaat mij meer om het principe. Je hebt verder groot gelijk hoor, dan zouden we over alles wel kunnen 'zeuren'. Maar wanneer je de US prijs van $39,95 omrekend naar euro's inclusief BTW, dan kom je uit op (afgerond naar boven) zo'n €40,-. Dat scheelt toch €25,-. Nou lig ik niet wakker van die €25, maar enerzijds hoort de prijs gewoon gelijk te zijn. In de US wonen gamers met een Xbox 360 en hier in de EU ook. Waarom moeten wij dan meer betalen voor hetzelfde spel dan de Amerikanen?
     
  8. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Discussie ging ook niet over het feit dat de games goedkoper zijn in de VS. Ging erom dat de game zelf tegen een lagere prijs wordt verkocht als een game normaal standaard kost in de VS. Ik klaag dus niet erover dat games in de VS goedkoper zijn als hier of dat je in Thailand goedkoper kan eten als hier. Klaag over het feit dat ze de game in de VS goedkoper uitbrengen als andere games in de VS en datzelfde niet in EU doen ( bedoel dus dat de game in de EU niet goedkoper wordt dan andere games in de EU ) . Is in mijn ogen toch een wezenlijk verschil. Denk dat als je in de winkel zou staan en de verkoper zou voor jou hogere prijzen hanteren als voor andere klanten dat je dan toch wel wat anders zou zeggen.

    Buiten dat laat ik mij niet negatief uit over deze game, heb zelfs gezegd dat het een topper kan worden ( moeten we uiteraard wel nog even afwachten ) , laat me alleen negatief uit over de prijs. En dan wel op de manier zoals ik hierboven aangeef. Dus niet over het feit dat ik geen 60 euro voor een game overheb of omdat games ergens anders goedkoper zijn.
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2006
  9. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Wanneer kwam die tweede demo ook alweer uit?
     
  10. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag? vermoedelijk
     
  11. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    25e toch pas?..
     
  12. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Uitsluitend voor het online gamen?
    Er zit toch ook een (offline) single-player in?
    Want daar koop ik t juist voor:)
     
  13. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ja er zit ook een offline single player in.
    ik denk dat ie bedoelt dat je xboxlive nodig hebt om de packs te kunnen krijgen.
     
  14. bert1411

    bert1411 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    op een belgische xbox forum zag ik net dat iemand de demo2 al heeft gespeeld.
    Of in iedergeval hij zegt dat hij er goed uitziet

    edit: hier staat het http://ep2.nl/topic/373/

    3e bericht van ondere.
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2006
  15. Sandertje

    Sandertje Achievements

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    24th August 2006

    Pro Evolution Soccer 6 (video)
    Forza Motorsport 2 (video)
    Just Cause (demo)

    25th August 2006

    F.E.A.R (video)
    F.E.A.R (demo)
    Test Drive Unlimited (demo)
    Splinter Cell Double Agent (video)

    26th August 2006

    Pro Evolution Soccer 6 (demo)
    Half- Life 2 (video)
    Half- Life 2 Portal (video)
    Team Fortress 2 (video)
    Forza Motorsport 2 (demo)

    Is niet 100% cker maar staat op meerdere sites
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Het zou me heel sterk verbazen dat we een demo van forza 2 voor X06 krijgen, onlogisch zou het zijn...
     
  17. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    het zou wel mooi zijn als er nu al een demo van F.E.A.R. uitkwam... maar ik geloof er geen ene r€€t van :+ er is namelijk al gezegt dat er een in oktober kwam:x
     
  18. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe demo Test Drive Unlimited komt morgen op Live. (gezien de tijd dat ik het post is het vandaag :+ )Bron

    En voor de liefhebbers nog een filmpje Nissan Skyline R34. Zie er echt strak uit :9 *) :{
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2006
  19. mars15

    mars15 Guest

    ben benieuwd naar demo nr 2.
     
  20. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ook. Ze waren in deel 1 goed op weg, maar er waren ook nog voldoende punten te verbeteren. Heb er wel zin in :).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina