[Algemeen] Xbox Live Vision Vragen en Opmerkingen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door basovich, 10 aug 2006.

1. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. basovich

basovich Guest

ja dat wil ik dus ook doen :confused:, mrja ik hoor ook dat je een xbox1 abbo voor 30 euro kunt kopen dat ook op de X360 werkt. zo betaal je dus eigenlijk 40 euro voor die vision, 20 euro voor die headset en dan krijg je wat arcade erbij. dus ik denk dat ik toch maar die actie van hokra koop en dan die xbox1 abbo van een jaar koop: 30 euro. dan kom ik op 70 euro uit..alleen heb ik dan geen 200 MP.

Laatst bewerkt door een moderator: 20 aug 2006
  3. punisher007

punisher007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naja alleen heb ik die abo's van 30 euro nog niet gezien :mad:

4. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook op zoek geweest in stad en vond ze nergens.De winkels waar ik was:Dixons, bart smit, intertoys en free record shop.Overal waren de xbox1 abbonement 60 euro.Ik dacht da ze 30 waren.want ik wou ervan profiteren.want een xbox1 abbonement werkt ook op de 360 en da scheelt dan 30 euro.

5. | B0SS |

| B0SS | Go!

Leuk Bevonden:
    0
  6. vision 360

vision 360 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Je ziet er ook duidelijk dat die cam je in spiegelbeeld weergeeft op het scherm, (een virtuele spiegel dus) daarom wordt het beeld dat je eerst ziet weer gespiegeld (voor de 2e keer) als je een foto neemt.

7. basovich

basovich Guest

als ik morgen nog geen reactie krijg ga ik emailen dat ik het opzeg en niet meer op de aanbieding inga!!

8. Tecnomic

Tecnomic Guest

De actie klinkt aantrekkelijk, maar als ik zo de reacties is het een actie die erg slecht is uitgevoerd toch ? Ik koop de camera wel in de winkel, scheelt een hoop gezeik ivm formulieren en dergelijke :emo:

9. basovich

basovich Guest

de actie is wel goed, maar het is net of je een core hebt gekocht, en een dag later komt de premium uit, en die dingen die je bij de premium krijgt moet je ook nog eens kopen..zoals bij mij dus: een verlenging van live gold.
    dus voel ik mij een beetje opgelicht. mrja het is mijn eigen schuld dusja, dan blaas ik het maar af.

Laatst bewerkt door een moderator: 20 aug 2006
  10. vision 360

Leuk Bevonden:
    0
    Totemball zit trouwens niet bij de Vision paketten in, maar is gratis te downloaden en werkt alleen als je de Vision cam al hebt.

11. basovich

basovich Guest

ik ontvang net dit: :D:D

dat is in oktober man :confused:...afzeggen :D!!

nou heb ik dus een mail gestuurd, zou dat werken??

Laatst bewerkt door een moderator: 21 aug 2006
  12. basovich

basovich Guest

geannuleerd :D, zo makkelijk gaat dat:).

13. Tecnomic

Tecnomic Guest

Zo zie je maar hoe snel het allemaal kan gaan :lol:

Goed geregeld Xbw! :emo: 8)

14. punisher007

punisher007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naja week 40 is eerste week Oktober, hij staat officieel ook hier gepland voor 2 oktober of zoiets geloof ik ?

Ik heb even gemaild of ze niet ook de duurdere versie aan gaan bieden voor een actieprijsje, maar ik heb nog niks terug ontvangen.

15. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    JEAH!!! ik hoor er in ieder geval bij. Zo net deze email gehad:

16. basovich

basovich Guest

hij had een mail teruggestuurd toen ik zij dat ik hem wilde annuleren omdat hij pas heel laat kwam en hij zij dat ik hem voor de nederlandse release zou krijgen, DUS NIET!! maarja ik kijk ff naar de reacties van andere mensen wat ze van de cam vinden en dan haal ik die duurdere wel.

17. AgentSmith

AgentSmith Guest

Heb ook mail gehad van Kees.

Ik zie de cam wel verschijnen ergens in oktober. Toch te druk met Saint's Row en Dead Rising.

18. Tecnomic

Tecnomic Guest

Zeg als je de Xbox Live Vision pakket van 80 euro haalt kan je dan ook de Xbox Live trial kaart van een jaar ook volgend jaar gebruiken ?

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja dat kan :)

Ik krijg nu van heel veel vrienden al een photo message (allemaal mvp's van xbox.com) ... ik hoop dat ik mijn camera ook eerder krijg :eek:

20. vision 360

Leuk Bevonden:
    0
    Lullig, ik verwachtte dat wij de cam wel wat eerder zouden krijgen omdat we meedoen met die actie. Het is toch een kleine moeite om de mensen die meedoen met die actie daarvoor ook voordeel te geven tov de releasedate?

Deel Deze Pagina