Het Deadly Combination vindt ik opzich wel goed.. maar ]DC[ vindt ik persoonlijk iets minder. Je moet iets hebben we een beetje gaaf eruit ziet. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de afkorting XBW. Ik zit ook nog te denken over een naam, maar als we niets beters kunnen vinden wordt het maar DC
hmm is goed, maar ]DC[ hoeft de tag natuurlijk niet te worden net ff gespeeld op die =R.0= try out server, and this is how it turned out.
ok, Deadly Combination, is alive tag: ]D.C[ ]D.C[Spartan23R (me nieuwe nick add me! ) ]D.C[HaloTrpr ]D.C[*Xink* ]D.C[....
Ik zie elke keer van die gastjes rare (unarmed) bewegingen maken. Lijkt op een soort schop. HOe doe je dat?
nice Joeldeman, mss vnf clan battle? @Danger, eerst H, dan spring en rechtsklik voor flying kick of buk en rechtsklik voor een tackle
=R.0=, zin in een clan battle vnf? 2 vs 2, 3 vs 3? mss kan HaloTrooper dan hosten, cuz he can do it good
Ik wil ook meedoen Maare, is iedereen op fear slecht ofzo? in kleine maps met shotgun win ik altijd geen eigendunk ofzo, maar ik denk dat de fear kopers niet blij zijn met al die slechte newbs nu op fear xD
Owkeej, dus dat wordt vanavond een clan fight? Sparten, Xink en ik versus het team van Sunzero? Wordt gaaf \o/ Ik host, welke tijd komt het beste uit?
ik wacht nog ff op nemesis x. als hij online is laat ik iets weten. btw : ik kan +- rond 8u 4 v 4 doen!
5 tegen 5? Wij zijn maar met zn 3e hoor.. niet dat het zon probleem is Hoe sneller we meer kills kunnem maken