Forza Motorsport 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

    mars15 Guest

    26th August 2006-
    Forza Motorsport 2 (demo) op marktplace

    Ik ben zeeer benieuwd
     
  2. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jaja ik ook, ben eens benieuwd of ze wat dichter bij de gt reeks komen op het vlak van realisme en gfx
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Vanwaar heb je dit? Ik hoop dat dit zoooo waar is!!!!!_O_
    Anders:mad: :).

    ps: Gaan er velen hier een stuurtje kopen om forza 2 te spelen? Want ik heb eigelijk ook wel interesse, maar dan moet ik nog zien of dat gaat op mijn kamer, misschien een bureau neerpalmen, zodat ik mijn stuurtje daar op kan klikken :). Hoe doen jullie het(ook aan een bureau of... Foto's zouden handig zijn :))
     
  4. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 21 aug 2006
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Ik denk niet dat het stuurtje van Microsoft op een playseat past, en als ie wel past, dan kan je er niet meer inkomen :+

    Polyphony maakt nooit gerendeerde filmpjes. Zelfs hun voorflimpjes in games zijn van ingame materiaal.
     
  6. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    Polyphony is zoals kojima deze twee maken nooid prerendred stuff.:)
    dat filmpje van forza 2 was dat niet prerendred?

    volgens mij past het stuurtje wek op de playseats, maar ik denk wel dat je die plaat waar je je pedalen opzet zal moeten vergroten
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Jawel. Er zaten allemaal effecten in die je normaal nooit zal terug vinden. Het waren geen shots van replays ofzo.
     
  8. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    dacht ik wel, ben echt benieuwd of ze deze week iets gaan tonen van forza2.
    in een goed 1,5 een nieuw spel kunnen ontwikkelen en voor een nieuwe console. als dit goed afloopt chapeau.
     
  9. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet helemaal waar, daar het introfilmpje van GT4 wel degelijk enkele CGI stukken bevat, net zoals de filmpjes van de eerdere GT intro's altijd wel iets van CGI hadden. Neemt niet weg dat ik als eerste in de rij sta om dit spel aan te schaffen, waarschijnlijk tegelijkertijd met een PS3.

    (PS coole avatar BTW, KIMI Rulez!)
     
  10. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    ja idd benn alleen bang dat ze hem nog wel gaan uitstellen..
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2006
  11. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Dan mag jij me uitleggen waarom ze een jaar na dat schitterende filmpje ineens met die bagger, maar wel speelbare, demo van GT-HD komen. Die in alle opzichten veel minder was. Waar waren ook ineens al die pit-crews etc gebleven? De animaties waren er een jaar daarvoor al!

    Het filmpje van E3 2005 was pre-rendered, dat was duidelijk. Het gebruikte alleen net als het Forza 2 filmpje, ingame assets. Oftewel, men gebruikt de textures, geometry, objecten etc uit het spel zelf.

    Kun jij ergens vandaan officieel bevestigen dat dat filmpje 100% ingame was?

    /edit: trouwens dat doet niks af aan het feit dat ik net als Kevin ooit een keer een PS3 haal, waarschijnlijk speciaal voor GT5. De gedachte aan GT5 + het GT4 stuur doet me net zo watertanden als Forza 2 + het nieuwe FF stuur van Microsoft.
     
  12. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    speciaal voor boss
    [img=http://img436.imageshack.us/img436/2038/naamloospe6.th.png]
    [img=http://img116.imageshack.us/img116/4600/playseat038ii7.th.jpg]
    [img=http://img230.imageshack.us/img230/6412/playseat320ft8.th.jpg]

    zoals je kunt zien heb ik 2 playseats een voor te spelen op de ps2 en een voor op mijn pc

    post nog eens want denk dat boss er anders zal overkijken.

    en @ insane/erret ik heb liever dat ze hem uitstellen zoals bij graw en oblvion maar dat we dan tenmiste een topper krijgen zonder ergelijke bugs of dergelijke
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Ja idd, maar alle 'actie' die getoond wordt is ingame. Meestal is het begin pre-renderd, met de namen van de producers en directors er doorheen enzo, maar zodra er muziek gaat spelen is het ingame. Die Ford GT40 op het begin is trouwens niet pre-renderd, die is gewoon regelrecht uit de photomode gehaald. Maar nu gaan we offtopic.

    En Kimi rulez inderdaad :cool:
     
  14. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vraag me af of wet niet weer beter een forza 2 vs gt hd,vision,5 openen
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Omdat GT:HD GT4 + GT:TT + een hogere resolutie was, en verder niks met GT5 te maken had.

    Nope, maar jij kunt ook nergens vandaan halen dat het gerendeerd was. Dat kan trouwens bij heel veel filmpjes niet, maar je kan ook zelf dingen waarnemen, en het onderscheid zien tussen CGI en ingame.

    Ik heb hier de thread klaar liggen :) Als ik hem mag openen, geef maar een gil :)
     
  16. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    doe maar jeepee
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Ik wacht eigenlijk op de gil van een mod, anders wordt hij meteen weer gesloten net als de andere. Ik kan wel vertellen dat de startpost aardig groot is, en ondanks dat ik GT fan ben hij objectief geschreven is.
     
  18. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    vraag het hem?
    zeg jeepee waarom doen we er ook niet GTR bij ;) dat is tog ook een pure racesim
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Nee, GTR heeft alleen raceklasses, en daarin kan je alleen fine tunen. Het is een absolute sim, maar past niet in het genre waarin GT en FM zich bevinden.
     
  20. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je wel begrijpen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina