hopelijk hebben ze de roughing the passer penalty een tikje omlaag gezet jezus wat heb ik me daar aan lopen irriteren
goeie zaak, dat is idd een stuk beter als 06. kan niet wachten op vrijdag EDIT:/ en wat dat toernooi betreft, coun't me in
Oh jongens, ik ga dit spel meteen kopen! Ik doe absoluut mee met de toernooien ! Jullie kunnen mij ook allemaal toevoegen aan jullie friend listen om lekker online wedstrijden te spelen.
Zullen we een NFl europa achtig toernooi doen? (dit ivm met animo denk ik niet dat we 12 teams ofzo kunnen krijgen, en om de hoeveelheid games die je moet spelen). - zes teams - 10 wedstrijden (uit/thuis) - Na 5 games eerste in de finale - Standings resetten (ok dit voor iedereen zijn kansen) - na de laatste 5 games de nummer 1 tevens in de finale - Finale winnaar 1 tegen winnaar 2
Xbox 360 versie zou er binnen nu en 7 dagen wel moeten zijn. Ik heb hem gereserveerd bij futurezone, en die zijn altijd wel snel met bellen als die er is, dus ik houdt mijn telefoon goed bij me
pre-season heeft zojuist week 2 8er de rug *kuck*Dolphins 13-bucs 10*kuch* en 7 september kicken de dolphins het seizoen in door van de steelers te winnen
de free record krijgt hem hier in hilversum de 31ste binnen, maar een andere gamewinkel zeg vrijdag als het goed is dus het is nog maar afwachten aargh word gek hier, al heel wat mensen in mn friendlist spelen madden 07 al¬¬ EDIT:/ hey jongens , voeg mij maar toe aan jullie friend list als jullie op zijn in een potje madden 07(en tot vrijdag 06) ow haha is dit balen, k kom dr zojuist achter dat de 25ste mn gold verloopt xD dus dat word een duur grapje; madden