ik wil ook games krijgen wat doe jij dan? werk je bij M$ ofzo? (als je em toch niet speelt, en je hebt em gratis gekregen ... stuur maar op )
Nee werk in een gameshop en toen kwam vorige week een vrouwtje van MS en die bracht N3 voor me mee. Hoesje staat wel promo op maar hij is niet zo vaag als de andere promo games en er zit gewoon een boekje bij.
Als je er van af wilt mag je hem best aan mij geven natuurlijk. Ben zelf nog steeds redelijk benieuwd naar de game. ;P
Welke gameshop werk je dan? Je hoort die promo versie namelijk in de X360 kiosk te stoppen.. Die mag je helemaal niet mee naar huis nemen..
Ik heb hem al gewoon gekocht bij free record shop waar ze hem nog verkeerd had aangeslagen ook zeer relaxte game!
Haha dezelfde als jij maar bij mij zit de Saint's Row demo er al in en vandaag hebben we N3 al in de winkel
Bij meeste winkels is ie vandaag uit dus Ik ga straks ff kijken Ik wou eerst dead rising halen maar dat save en time gedoe vind ik maar niks
ik heb net een bon voor N3 gekregen van mijn ouders voor mijn 24ste verjaardag!!! morgen direct na het werk halen gaan!
Ik kreeg hem vandaag van Microsoft. Ik had nooit gedacht dat ik zoveel lol zou hebben aan een Hack 'n Slash game. Ben wel onder de indruk, die grote groepen met vijanden, dat je die met de grond gelijk maakt, echt een gaaf gevoel . Inderdaad, die andere promo's die ik heb hebben een verneukeratief hoesje er omheen. Sommige zijn gewoon niet om aan te zien, Prey bijvoorbeeld. Die cover was al licht en nu nog erger.