[PS4] PS3: De Games.

Discussie in 'Games' gestart door boss, 25 jan 2006.

  1. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    of msh zien we iets deze week al in leipzig he
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, denk ik niet... Sony gaat toch niets laten zien dacht ik... Dus third party ook niet denk ik, houden alles voor TGS... denk ik he.
     
  3. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    spijtige zaak, dan zal xbox wel met de pluimen gaan lopen met sommige toppers, maar zeg nooid nooid.
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom zou men in Leipzig zaken tonen(nieuwe) als de TGS eraan komt? TGS is belangrijk voor Sony en X06 is belangrijk voor Microsoft, daar worden de kaarten op tafel gelegd...:)

    Resistance:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Screens hebben al eens in de psm gestaan...
    Ondertussen hebben de ontwikkelaars laten weten, dat sinds de E3 de graphics nog omhoog gegaan zijn! Ps3 hebben ze precies redelijk vlug door :).
    Motorstorm:
    [​IMG]
    [​IMG]
    Meer hier : http://playstation3.gaming-universe.de/news/kommentare-463.html (er staan ook car renders)

    genji 2(die zeer teleurstellend was op E:cool::
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Eye of judgement:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 aug 2006
  5. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Eye of jugdement zien er zeer mooi uit naar mijn mening, beetje kameo gevoel eerlijk gezegt, dat sprookjes uiterlijk met draken etc. Motorstorm ziet er ook mooi uit maar ik vrees dat daar een ander gevaar in zit (de gameplay) waar ik nog helemaal niet zeker van ben.

    Resistence ziet er mooi uit, maar geenn byzonderheden als je al een goede pc hebt of gears of war screens bekijkt, genji 2 teleurstellende grafische plaatjes, te lage resolutie en weinig detail naar mijn mening, maar ik ben hierbij bevooroordeeld omdat genji me zowieso al tegenspreekt.

    Ik wil eerlijk gezegt alleen maar plaatjes van unreal 2007 en gt hd :p
     
  6. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    't valt een beetje tegen de screens moet ik zeggen...
     
  7. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    resistance en motorstorm zien er op de screens geweldig uit. genji 2 wat minder, het lijkt een beetje op N3.
    Eye of jugdement zien er zeer mooi uit naar mijn mening.
    maar eerst video's en review zien dan kunnen we pas beoordelen
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Low res filmpje Full auto 2:
    http://www.eurogamer.net/tv_video.php?playlist_id=833&s=l
    [​IMG]

    Nog een plaatje van eye of judgement(ps: dit is een speciaal kaartspel he, voor degene die het niet weten)
    [​IMG]

    Zing mee met beyoncé(singstar screens):

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Eerste screens van Blazing angels op ps3:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    @ Tsux: De meeste plaatjes zijn ook low res, en ingamefilmpjes zijn altijd mooier dan screens(tenzij ze opgepoetst zijn). En ja, games als Genji,... kunnen (nog) beloftes waar maken...

    En een zeer slecht kwaliteitsfilmpje van Resistance(demonstratie van een maker van Resistance):
    http://www.kotaku.com/gaming/sony/clips-new-resistance-fall-of-man-play-195689.php
    Zo kan je al wat van de physics zien,... Dus denk er bij, 720p is iets heel anders he, maar ik vind het er wel cool uitzien :).
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2006
  9. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    wow blazing angels ziet er veel beter uit hoor op de ps3 dan op de xbox360.

    zeg eye of judgemend maakt dat ook geen gebruik van de eye toy
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, eye of judgement maakt gebruik daarvan als ik me niet vergis, maar moet ik nog eens goed opzoeken:).
     
  11. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat doet die :)
     
  12. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Resistance ziet er vet uit in dat filmpje :thumbs: Leuk dat je de tegenstanders er letterlijk af kan schudden met je controller, en ook de interactie met de levels is goed in elkaar gezet. Denk dat ik Resistance maar ga halen bij de launch :)
     
  14. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ja het ziet er nu stukken beter uit en toch waren er van die eenheidsworsten die de game al gelijk de grond in boorde :{

    Ik ga de PS3 niet met de launch halen, maar Resistance ga ik zeker wel halen bij de aankoop van de PS3 ergens in maart.Trouwens 40 man online FTW! :cool:
     
  15. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jaja, ik denk dat dit spel enkel al goed verkopen door de hoeveelheid man dat je online kunt spelen en dat er bijna geen shooters zijn bij de launch.

    ik ben hem vandaag samen met f106 weesten bestellen voor de ps3, ik heb het gevoel dat ik nog games ga bestellen voor deze top console
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mtv heeft nog een 50 minuten durende voorstelling gekregen van Resistance, volgende nieuwtjes hieruit:
    Voor het volledige rapport:
    http://www.mtv.com/news/articles/1539078/20060821/index.jhtml?headlines=true

    En wat ook wel zeer raar is om te lezen(!) is: dat de game 22 Gig groot is!!!
    Nu, mij lijkt dat wel heel sterk, maar MTV lijkt me niet direct te liegen of weet ik veel wat. Toch afwachten. Als het zo zou zijn, tja, dan is het wel enorm...
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    22GB al? Hoeveel gaat GT5 dan nodig hebben?

    Als dit waar is, dan gaan ze waarschijnlijk snel aan de limiet zitten van een dual-layer Blu-Ray (of HD DVD). Toch denk ik, als het waar is dat het 22GB ongecomprimeerd is.
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Ze hebben gewoon geen compressie technieken toegepast. Dan zit je al snel boven de 20 gig ja.

    Maar sommige dingen zijn wel interessant:
    Diepere en betere support dan welke Xbox Live game dan ook.
    40 Mensen in één level.

    uhuh, deze gaat door mij in de gaten gehouden worden :thumbs:
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja tuurlijk, het zal wel ongecomprimeerd zijn(als het waar is). Maar als het zo is, dan is dit al onmiddellijk het bewijs dat je met blu-ray niet veel van encodering en stuff moet aantrekken. Ontwikkelaars kunnen meer hun tijd steken in het ontwikkelen van de game zelf... Ik ben ook zeer benieuwd hoeveel Gig Lost Oddyssee en stuff gaan innemen, maarja, we zien wel he :).
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Eigenlijk nogal logisch hé? Als het gecomprimeerd op een DVD9 zou gaan, dan moet het toch zeker op een (dual layer) Blu-Ray schijf gaan. Tenzij natuurlijk dat ze een hyper moderne compressie techniek gebruikten of dat ze echt veel tijd er aan besteden(/verspillen?).
     

Deel Deze Pagina