Beste mede XBW-ers,
De laatste tijd erger ik mij meer en meer aan posts waarin mensen de combinatie "kk" of de bekende 6 sterren (****** ), of iets dergelijks gebruiken. Aangezien we allemaal dondersgoed weten wat hiermee bedoeld wordt, zou ik graag een oproep willen doen om dit soort mensen harder aan te pakken.
Dat je je woede wilt uiten op een forum is nog tot daar aan toe, maar gebruik van dergelijke woorden vind ik gewoon ontoelaatbaar....er is geen excuus voor het schelden met deze verschrikkelijke ziekte. Ikzelf heb al voorgenomen om meteen van de Report knop gebruik te maken zodra ik een dergelijke post tegenkom, ongeacht in welke context de woorden gebruikt worden. Mijn vraag is of andere members hier ook wat meer op willen gaan letten en gebruik gaan maken van de Report knop.
Tot slot nog een oproep aan de mods : ik heb gemerkt dat het per mod verschilt welke maatregelen er getroffen worden bij personen die hiermee de fout in gaan. Waar de ene mod gelijk strafpunten uitdeelt, zal de andere mod een member slechts waarschuwen door te vragen "of ze op hun taalgebruik willen letten." Ik vroeg mij af of er in zijn algemeenheid geen strengere/duidelijkere maatregelen getroffen kunnen gaan worden tegen mensen die dergelijke vormen van idioot taalgebruik hanteren ?
Ik reken op jullie begrip 
Greetz,
Leroy a.k.a. Z3R0-P4R4DOX
Laatst bewerkt: 22 aug 2006