Heb de trailer gezien, maar dat is me toch iets idioots zeg Allemaal van die vage, onrealistische dingen.
Bij de preview die op gamer.nl staat zijn ze niet echt tevreden over de game. Zo speelt het niet helemaal prettig en lijkt het alsof de afmetingen van de omgeving niet kloppen te opzichte van de personages.
mij lijkt dit een onverwachte topper. de filmpjes op de site zijn echt wel vet. Maar erg over the top. Achja je moet ervan houden. Ik wel in iedergeval!
Wat ik van de trailers gezien heb, kan ik er nog geen zinnig woord over zeggen. Anyway, ik ga morgen de demo wel even checken en ik zie wel, maar ben nu al bang dat het geen game voor mij wordt.
Ik hoop dat deze demo net zo vet word als Saints Row! En omdat deze wereld vele groter is dan Saints Row (ik denk wel 15 keer) krijgen we hopelijk een hele vette demo met een gigantische gebied en een vliegtuig offcourse! Want ik wil nu wel eens zien hoe deze game speelt,,, ik heb alleen trailers gezien en dat zag er toch wel vet uit!!
Volgens mij is dit spel beter dan sommige mensen verwachten Net even een 10 minuten durend gameplay filmpje gezien en het zag er goed uit ! en gameplay was ook super.
Ben ook wel benieuwd naar deze titel. Demo komt net op tijd, voor de release van Saints Row, kan ik mooi nog even een keuze maken Hier een erg positieve hands on van IGN Hier een nieuw gameplay filmpje
Ja ik zag het ook net. Dit is weer een van die games waar weinig info van was, maar toch is dit een game die ik een grote kans geef.
iemand hem al gespeeld? zoja is just cause een goeie game? kga hem zo ook downen, eerst effe test drive af laten downen
Hoewel het al een aantal keer gezegd is vind ik het toch leuk om het te herhalen. JUST CAUSE DEMO IS ER!!!