Je mag mijn avatar intimiderend vinden, ik zeg nergens dat je je aanstelt....maar voor zulke dingen hebben we de Negeer knop. Kun je mijn avatar niet uitstaan, negeer je me, hoef je um ook niet te zien. Maar als we dan toch aan het mierenneuken zijn : ik vind de meneer in jouw avatar anders ook behoorlijk provocerend overkomen in zijn videoclips Mits ik de goede voor me heb that is....
Maar nogmaals, daar gaat het hier niet om. Ik vind jouw post wederom een klein beetje een voorbeeld van om het punt heen lullen, er onnodig andere dingen bij gaan halen. Tuurlijk zijn er meerdere dingen te bedenken die andere mensen als beledigend/kwetsend kunnen oppakken....maar ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn dat we dergelijke uitspattingen als "kk" gewoon achterwege kunnen laten, no matter wat de rede is. Fijn dat je het daar wel mee eens bent
EDIT : Nog even ter toevoeging : als meerdere mensen mijn avatar zo aanstootgevend vonden dan had ik daar wel een waarschuwing voor gekregen, of eveneens strafpunten. Maar het feit dat een ieder wel strafpunten krijgt bij het gebruik van de combinatie "kk" of iets dergelijks zegt genoeg over hoe de meeste mensen hier tegenover staan lijkt me. Jij mag dat overdreven vinden voor "slechts een scheldwoord", maar veel mensen ervaren het op z'n zachtst gezegd als niet prettig als mensen dit zomaar gebruiken. We hebben het hier niet over zomaar een ziekte, maar een hele ernstige.
Laatst bewerkt: 22 aug 2006