Deathmatch is nog het leukst, met een shotgun... Sommige mensen kunnen je echt niet raken als je springent op ze af komt..
Inferius vond het saai omdat ik hem ownde -__- () server al gesloten. alleen van die amerikanen xD nemesis x, heet ]D.C[Spartan23R vnf ben ik er HaloTrooper, we gonna kick ass
1vs1 slowmo was niet echt boeiend nee. Geowned worden vind ik niet erg, maar dat was gewoon plain boring. -.-
jah, dat is echt wel fantastisch! wat een humor toch. en ik vraag me eigenlijk toch wel af waarom ze me soms Mr. Sarcastic noemen. eerst zien en dan geloven dus..
hehe, morgen goed? want ben echt moe, heb de hele dag hard moeten werken en ben dus ook vroeg slapen.
Iemand zin in 1 tegen 1 ? Join dan mijn server !! IGN : =R.0=Joeldeman Password = Geen Map = He-Tennis IP = 213.46.12.3 ( ? )
Heb je me toegevoegd bij friends ?? Doe dat anders ff misschien sta ik er dan wel tussen Anders ff filteren op DM en zoeken bij die map
er staat ook geen map bij die He-Tennis heet... ik had je net ook al toegevoegd bij friends en had ik je ook niet gevonden... heel maf